Přejít na obsah

Mil-house

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

779 zobrazení profilu

Oznámení Mil-house

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Všem díky za rady. Několikrát znovu odvzdušňeno, jak vagem, tak klasický, i s motorem i bez. Prolito 3.5l kapaliny. Nikdy jsem se s ničím takovým nesetkal. Pomohloaž vysátí a naplnění tlakem v opravnách Škoda.
  2. Ahoj všem, prosím Vás o radu. Na svojí dvojkovy oktávce (1.9tdi, ESP) jsem dával nový zadní desky a kotouče a teď po zhruba měsíci i oba třmeny. Při výměně třmenu byly zaškrcený hadice (rok starý na celém autě) nevyteklo nic, po složení klasicky odvzdušněný jako na starých autech - všechny 4 kola pro jistotu. Třmeny se krásně zalily, odvzdušnění bez bublin. Ale po nastartovaní je pedál měkej a propadne se tak o 5cm víc, než normálně - opravdu dlouhý nepříjemný krok. Potom to normálně brzdí, ale působí to jako klasicky zavzdušněný brzdy. Tak dnes jsem odvzdušnil znova, předky i Vagem, a potom ještě znovu zadky. Dohromady 2l kapaliny a je to jen o chlup lepši. Všechny spoje jsou těsné, kapalina v nádobce nemizí, ani nepřibývá. Nesetkal se někdo s tímto problém, případně nějaký nápad? Předem díky
  3. Zdravím, mám najeto cca 270 tisic, 30 tisíc po rozvodech a pumpě, ted měněn termostat (original) a stále se mi to chlazení nějak nezdá. Do prace to mám 15 km a když je kolem nuly, tak se to ohřeje tak na 70 stupňů dle budiku. Mám manuální climatic a topení jde dobře, i když se motor zahřívá opravdu pomalu. Kde hledat problém? Nebo zda se Vám to normální?
  4. Děkuji, perfektní stránka je to sice uplně mimo téma, ale nějak jsem žil v tom, že řemen příslušenství bude pohánět i servo pumpu, ale není tomu tak. Dočetl jsem se že Octavia 2 mají už elektro mechanické servo přímo ve skříni řízení. Na druhou stranu jsem ale našel obrázky servo pump pro motory 1.9 tdi PD 77 kw. Mám tuto motorizaci a rok 2005, co vubec v autě mám?
  5. Děkuji, už jsem i zde na fóru našel podobný problém, snad po výměně volnoběžky bude klid.
  6. Perfektní, děkuji za radu, šlo to krásně tak z vrchu jak jsi psal. A na pohled se zdálo být vše v pořádku, vše se točí lehce, bez vůlí. Ale na volnoběh jde z těchto míst nepravidelný rachot, projevující se i větším rozpohybováním napínací kladky a klepáním celého motoru, po přidání plynu zvuky utichnou. Podle toho, co jsem si zde pročetl, bych to viděl na volnoběžku alternátoru, nevím, ale co si pod tímto pojmem mám představit. Moje "volnoběžka" při točení na obě strany unáší rotor alternátor s sebou. Je to tak správně? Nebo to má být jako cvrček, který na jednu stranu hřídelku unáší a na druhou ne? Jak celé zařízení funguje? Předem díky za projevenou snahu, každý komentář mi pomůže.
  7. Zdravím, v oblasti pohonu alternátoru, klima kompresoru a servo čerpadla se ozývají divné zvuky. Mám podezření na volnobezku alternatoru, nebo napínací kladku řemenu. Chci Vas požádat o radu, jakým nejjednodušším způsobem sundat řemen? Předem díky za odpoved.
  8. Ahoj všem, rozsvítila se mi kontrolka airbagu, po výpisu z vagu, jsem zjistil závadu G179-cidlo narazu pro postranni airbag:řidičova strana, závada byla v přetrženém vodiči v průchodce dvěří-opraveno. Ale byla tam ještě jedna závada a to: E224 vypinač pro vypnuti airbagu spolujezdce, neverohodny signal. Četl jsem, že se stím již někdo setkal, ale nenašel jsem žádné řešení problému. Prosím Vás tedy o radu, co si stím počít? Předem děkuji za reakce.
×
×
  • Vytvořit nový...