Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím.

 

Objevil se mi u O2 TDI 2.0 takový malý, ale nepříjemný problém. Po startu a rozjetí auto začne při 1500-2000 otáčkách znatelně cukat (obdobné jako když chce chcípnout). Po ujetí cca 500 metrů však cukání ustane. Objeví se zase až se studeným motorem. V čem by mohl být problém? Špatná nafta, žhaviče, EGR, váha vzduchu, nebo jinde? 

 

Díky za radu.

Vloženo (editace)

motor ani moc protacet nemusim..proste jedu chvili kolem 1500 otacek a za cca 500 metru je to OK.. Vic to cuka do kopce nez na rovine, ale to je asi dany tim, ze motor musi vice zabirat..

Editováno: , autor: jackmccool
Vloženo
V 9. 7. 2017 na 19:36, jackmccool napsal:

Zdravím.

 

Objevil se mi u O2 TDI 2.0 takový malý, ale nepříjemný problém. Po startu a rozjetí auto začne při 1500-2000 otáčkách znatelně cukat (obdobné jako když chce chcípnout). Po ujetí cca 500 metrů však cukání ustane. Objeví se zase až se studeným motorem. V čem by mohl být problém? Špatná nafta, žhaviče, EGR, váha vzduchu, nebo jinde? 

 

Díky za radu.

Tak dneska jsem s tim jel do servisu a jako na potvoru to nedelalo.. Ale od nas to bylo mirne z kopce, takze to dela jen do kopce..to je dost divny..

  • o 1 rok později...
Vloženo

U me ten samy problem co popisujes. Je to neprijemne, ale opravdu po par set metrech je klid. Nicmene minuly tyden se mi poprve rozsvitila kontrolka - zhaveni. Auto do nouzaku nespadlo, jen svitila tato kontrolka. Ve vypisu zavad byl EGR ventil, 7 zavad a vsechny se tykaly EGR. Zavady jsem smazal, jezdim dal a vse se jevi v poradku, ale mirne cukani za studena pretrvava. Tankuju pouze Vervu ne Benzine a pridavam pro jistotu odmerku VIFu. Ted jsem na zkousku natankoval bez VIFu. Pred par mesici jsem zkusil tankovat OMV MaxxMotion a cukani bylo stejne...Motor CFHC, najeto poctivych 132 tisic.  Pro jistotu pocitam v nejblizsi dobe s vymenou EGR. 

Screenshot_20181016-174114.thumb.jpg.5a13f4ab1a424e86e0ff6fa05dfc2699.jpg

Vloženo (editace)

Ja kdyz mel vadny EGR tak to do nouzaku spadlo. Vidim to spis za vic zanesene vstriky kde uz ani vif nepomuze.. Co je nechat vycistit?

Editováno: , autor: jackmccool
Vloženo (editace)

Asi blbost ale moze mat vplyv na cukanie auta dosluhujuca baterka? Mne to cuka par metrov pri rozjazde ale ked po nastartovani pozapinam vselijake spotrebice tak to necuka....neviem co to moze byt nerobi to stale a zacalo to robit po vymene egr, vymenena aj vaha vzduchu....rozmyslam aj nad vstrekmi ale to by robilo aj pred vymenou egr....

Editováno: , autor: Vlady25
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak u me cukani neustalo ani po vymene EGR. Nanestesti EGR jsem vymenit musel, protoze to zaclo padat do nouzaku uz docela casto a nemel jsem nervy na to, abych porad mazal zavady EGR... V kazdem pripade po vymene EGR a kontrole skrtici klapky cukani za studena neustalo. V servisu mi ale rekli, ze mam spatnou jednu zhavicku. Muze to byt tim ? Davalo by to smysl, protoze co jsem cetl, tak jeste chvili od zacatku jizdy pry zhavicky u techto aut ,,dozhavuji" 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Jestli tato auta maji funkci dozhavovani po nastartování nevim ale dnes uz je to běžný jev,  bohužel mi to auto uz několikrát taky udělalo,  vzdy jen studený motor (kdyz jsem ho nechal minutu dvě na volnobeh tak ne)  po rozjeti jak seslapnu vic jak 1/3 plynu cca tak cuka jako by šel na 3 válce zkratka se mu nechce do otáček..... uz to nekdo vyřešil? 

 

  • o 2 týdny později...
Vloženo
V 22. 10. 2018 na 15:19, jan.machalik napsal:

U me ten samy problem co popisujes. Je to neprijemne, ale opravdu po par set metrech je klid. Nicmene minuly tyden se mi poprve rozsvitila kontrolka - zhaveni. Auto do nouzaku nespadlo, jen svitila tato kontrolka. Ve vypisu zavad byl EGR ventil, 7 zavad a vsechny se tykaly EGR. Zavady jsem smazal, jezdim dal a vse se jevi v poradku, ale mirne cukani za studena pretrvava. Tankuju pouze Vervu ne Benzine a pridavam pro jistotu odmerku VIFu. Ted jsem na zkousku natankoval bez VIFu. Pred par mesici jsem zkusil tankovat OMV MaxxMotion a cukani bylo stejne...Motor CFHC, najeto poctivych 132 tisic.  Pro jistotu pocitam v nejblizsi dobe s vymenou EGR. 

Screenshot_20181016-174114.thumb.jpg.5a13f4ab1a424e86e0ff6fa05dfc2699.jpg

Ahoj mne to robi to iste ale nemam ziadne chyby..vymenil som aj palivovy filter,egr je nove a robi to stale vyriesil to uz niekto

  • o 3 týdny později...
Vloženo

U mne to delal vstřik,  za studena spatne a nepravidelně hoří nafta, diky tomi cuka a rachta  ( našel jsek si video jak testují spatne vstriky a byl to ten samy zvuk, tak jsem věděl po čem jít. Vyměnil jsem všechny 4 a ted půjdou otestovat... 

 

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Kdyby to alespon vyhodilo chybu ale ne,  to mam tak rad tyhle de....  závady.  Tobe se to chovalo jak?  Taky ti to nevyhodilo zavadu?  ja ho mel měněn uz pred 2 lety ve 140000 a ted mam 190000... 

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...