Přejít na obsah

Zazitky


Soprano_Tony

Doporučené příspěvky

Tak ja tiez pridam jeden cool zazitok:

Datum 23.12. den pred vianocami ako posledny odchadzam z prace domov, pocasie celkom v poho plus 3 stupne, cesta mokra a ja uz sa tesim na vianocny oddych,

lenze po 2 km jazdy predo mnou 200 m nejaky ....... xy mimo mesta sa zacal otacat na ceste 1.triedy a ja ze OK debil co to robi??? no nic obijdem ho zprava POHODA. Zacnem sa davat na kraj cesty ze ho obijdem ale on ........... kurna uff off, jemu to na prvy krat nevyslo a musel si to popravit cuvnutim....... TYYYYYY VOGOOOOO co teraz????????

Tak ked to nejde napravo, dopredu, dozadu musi to ist len cez protismer a vualllla

uz to nejak nevyslo.

Kym som vysiel cez stranu spolujazdca ten k....t sa dootacal a prasil to cim najdalej. Chytit ho tak by asi nezostal cely.

No a takto to vyzeralo HEH :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bobik: Jel jsem nekolikrat v FRS, ve fabii s dodelavanyma xenonama bez dyn. regulace nikoliv. Nechci se rozhodne hadat, nicmene predpokladam, ze na rozdil od manualniho sklonu bude dynamicka regulace reagovat dle cidel na napravach nebo me nekdo presvedci o opaku? Uznavam, ze neni kdovijak rychla, ale neni rozhodne zbytecna!

jasne, neni zbytecny, ale reaguje tak pomalu, ze je to za jizdy uplne neznatelny....

nasednu do auta, zvazi si to zatizeni a nastavi svetla

u dodelavanejch to nastavim podle zatizeni rucne stejne tak jako u klasickejch svetel (pouze u Fabie to takhle funguje)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom upřesním, že fábie nemá žádný čidla na nápravě, ale v b sloupku u řidiče.. B) a oslnění není při správně seřízených světlech možné... <_< protože pak se řidič ke světlům chová, jako kdyby měl normální žárovky a reguluje jenom zvednutí světel při naložení auta... :ph34r:

A určite je vo dverách B) ?

V ETKE to síce tak vyzerá, ale ak ma pamäť neklame, tak DP spomína čidlo na zadnej náprave...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja tiez pridam jeden cool zazitok:

Datum 23.12. den pred vianocami ako posledny odchadzam z prace domov, pocasie celkom v poho plus 3 stupne, cesta mokra a ja uz sa tesim na vianocny oddych,

lenze po 2 km jazdy predo mnou 200 m nejaky ....... xy mimo mesta sa zacal otacat na ceste 1.triedy a ja ze OK debil co to robi??? no nic obijdem ho zprava POHODA. Zacnem sa davat na kraj cesty ze ho obijdem ale on ........... kurna uff off, jemu to na prvy krat nevyslo a musel si to popravit cuvnutim....... TYYYYYY VOGOOOOO co teraz????????

Tak ked to nejde napravo, dopredu, dozadu musi to ist len cez protismer a vualllla

uz to nejak nevyslo.

Kym som vysiel cez stranu spolujazdca ten k....t sa dootacal a prasil to cim najdalej. Chytit ho tak by asi nezostal cely.

No a takto to vyzeralo HEH :kuk:

To mi připomíná, jak jsem tuhle jel po hlavní silnici (mimo obec), a z vedlejší (zleva) přijíždělo auto. Podotýkám, že ta hlavní silnice po které jsem jel byla naštěstí hodně široká, což bylo pro další sled událostí dost podstatné. To auto, co přijíždělo z vedlejší chtělo odbočit na hlavní a dál pokračovat ve stejném směru jako jsem jel já. Čekal jsem, že zastaví a počká až projedu, ale on na tu hlavní vjel. Říkám si dobrý, uhne ke kraji a já ho bez problémů objedu, takže jsem si najel na prostředek silnice. Jenže on nečekaně na poslední chvíli zastavil a zůstal stát napříč přesně na prostředku silnice a dával mi přednost. Jenže já jsem už po tom prostředku jel a byl už sem hodně blízko. Vracet zpátky už jsem se nechtěl, co kdyby se znovu rozjel, takže jsem to strhnul do protisměru (kde naštěstí nic nejelo) a objel jsem ho zezadu. Myslím, že musel dost čumět a kamarádka co jsem vezl to pak dlouho rozdýchávala. Druhý den mi v tom místě ukazovala černé čáry na silnici, což jsem pochopitelně popřel, že by mohlo být ode mě, ale je pravda, že gumy řvaly slušně. Ne, že bych brzdil, ale jak jsem to strhnul - to jsme snad jeli po dvou kolech. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a takto to vyzeralo HEH :kuk:

To mi připomíná, jak jsem tuhle jel po hlavní silnici (mimo obec), a z vedlejší (zleva) přijíždělo auto. Podotýkám, že ta hlavní silnice po které jsem jel byla naštěstí hodně široká, což bylo pro další sled událostí dost podstatné. To auto, co přijíždělo z vedlejší chtělo odbočit na hlavní a dál pokračovat ve stejném směru jako jsem jel já. Čekal jsem, že zastaví a počká až projedu, ale on na tu hlavní vjel. Říkám si dobrý, uhne ke kraji a já ho bez problémů objedu, takže jsem si najel na prostředek silnice. Jenže on nečekaně na poslední chvíli zastavil a zůstal stát napříč přesně na prostředku silnice a dával mi přednost. Jenže já jsem už po tom prostředku jel a byl už sem hodně blízko. Vracet zpátky už jsem se nechtěl, co kdyby se znovu rozjel, takže jsem to strhnul do protisměru (kde naštěstí nic nejelo) a objel jsem ho zezadu. Myslím, že musel dost čumět a kamarádka co jsem vezl to pak dlouho rozdýchávala. Druhý den mi v tom místě ukazovala černé čáry na silnici, což jsem pochopitelně popřel, že by mohlo být ode mě, ale je pravda, že gumy řvaly slušně. Ne, že bych brzdil, ale jak jsem to strhnul - to jsme snad jeli po dvou kolech. :)

inak mala otazocka Fugasi, ako sa stat clenom Fabia clubu co mas pod avatarom?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

octavia: Uz letim covece :scooter:

Obcas mam pocit, ze premyslet boli. Ale to neni mireno nijak konkretne :palec:;)

Pekny den -_-

Panove, opravdu bajecna strategie - prekroutit postupne kazdy vyrok a postupne z protistrany udelat kastana. Kdepak je tento styl asi k videni? Naposledy k veci, psal jsem a na tom trvam, ze hromada lidi ve starsich skodovkach, kde lze v drtive vetsine dodelavku vybojek predpokladat, neprijemne oslnuje. Nejsem sice ridicem z povolani, nicmene najezdim za tmy rozhodne dostatek kilometru abych to mohl posoudit. Z tohoto duvodu me dodelavka xenonu v jine podobe nez dodavane vyrobcem opravnene stve. Nazory o zbytecnosti dynamicke regulace me od vas stvou o to vice, ze vas povazuju za skupinu lidi, kteri maji k autum rekneme nadstandardni vztah a pochopitelne i znalosti. S tou vyhlaskou to bylo mysleno tak, ze mnozi z vas ladi auto a resi jake kridlo, jaka kola apod. a pritom ty vase mnohdy velmi zdarile kousky proste nesplnuji podminky provozu kvuli tak elementarni veci, jakou jsou svetla. Ze svetlomety dokazete rucne seridit tak, aby vicemene neoslnovaly pochopit dokazu, ale kolik vas tu je a kolik lidi na to na silnici kasle? Je mi jasne, ze treba absence zminovanych ostriku je asi stejne zavazna jako vetsi kola, nez zapsana v TP, nejsem blbec. Ja se nechci do nikoho navazet, ostatne na to nemam naladu ani cas, ale napr. jsem chtel Martinoslavovi jednoduchym srovnanim dokazat, ze jeho radoby dostacujici xenony ve fabii budou proti FRS s dynamickou regulaci v mnoha jizdnich situacich svitit o poznani vyse. Nema cas ani chut se tim zabyvat, nevadi. Jen at uz prosim nepise, ze dynamicka regulace je k h***u a ze manualni sklon preci kazdemu staci, kdyz to tam skodovka montuje a teto problematiky se dotyka cela rada norem pro osvetlovani...

To je cele a uz to prosim uzavreme, diky vsem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

octavia: Pozor, ted zase prekrucujes ty to, co jsem rekl ja....

Dynamicka regulace je pro me k hovnu, ale jen na mem aute... nebudu ji dodelavat, prijde mi to technicky a financne naprosto zbytecne, kdyz mi funguje naklapeni koleckem - coz mi i vic vyhovuje, protoze si sam muzu sklon regulovat. Nicmene jsem nikdy nerekl, ze dynamickou regulaci povazuju za spatnou a ze ve skodovce jsou blbci, kdyz to tam davaj. Naopak, vyhlaska je spravna a ja souhlasim s tim, ze dynamicka regulace je u 99% ridicu spravne a nutne reseni. Je to videt i na silnicich - auta s xenony neoslnujou temer vubec, kdezto auta s halogeny kazde druhe. Cim to? Zkratka a dobre si ridici zapominaji seridit sklon svetel.

Jsem natolik zodpovedny ridic, alespon podle sveho uvazeni, ze na sklopeni svetel nikdy nezapominam. Stejne tak jako je pro me dulezite se pred jizdou pripoutat, tak je pro me dulezite zkontrolovat sklon svetel podle prevazeneho nakladu.

Stejne tak jako je pro tebe tezke pochopit, ze i kdyz si nekdo xenony domontuje, muze byt natolik spolehlivy, ze jejich provoz na silnici neobtezuje, tak je pro me tezke pochopit, ze si nekdo mysli, ze ho dynamicka regulace - mimochodem omezena rychlosti elektromotorku, zachrani. Ty elektromotorky jsou totiz, alespon u fabie, uplne stejne u halogenu i u xenonu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krátký příběh jak jsem si koupil Fábii.

Ještě před dvěma lety jsem měl Citroena BX 1,4 (mimochodem hodně dobrý auto :palec2: ) Jedu takhle 23. prosince domu z práce, kufr plnej dárků, na motorový hlavě purpura voní. Venku inverze, mokrá silnice. Jedu z kopce místem s omezením na 70, na tachometru slabejch 80, proti mě souvislá kolona. V tom nějakej aktivista v koloně zastavil aby pustil z výjezdu od bazaru škodu sto. Borec ve škodě se na nic dál neohlížel a vyrazil tak 5 merů předemnou. Co následovalo - modro před vočima (100 byla modrá), rána, příkop. Škodovka se vodrazila, sejmula aktivistu (viz výše) a ještě jedno auto za nim. Klika, že se poutám a že BX je docela odolný auto, jen mě tejden bolali záda. Škodovka se se vrátila do stavu před montážní linkou v Boleslavi, borec skoro nic. Nejhůř dopadly ženský vzadu v druhým autě který nedávaly pozor a na klíně přebíraly dárky (Zlomený ruce, hnutý krkrk...).

Pojišťovna da za citrónka 25 litrů + 10 za bolestný a věci v autě. Tak jsem to zrojnásobil a nalaesoval jsem Fábku. Doufám, že nebubu jtejně testovat i další auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Jenom upřesním, že fábie nemá žádný čidla na nápravě, ale v b sloupku u řidiče.. B)  a oslnění není při správně seřízených světlech možné... <_< protože pak se řidič ke světlům chová, jako kdyby měl normální žárovky a reguluje jenom zvednutí světel při naložení auta... :ph34r:

A určite je vo dverách B) ?

V ETKE to síce tak vyzerá, ale ak ma pamäť neklame, tak DP spomína čidlo na zadnej náprave...

Nepsal jsem ve dveřích, ale v "B" sloupku, to je ten veprostřed auta,,u fábie je to tam, octávka to má na nápravě.. B) hodil bych obrázek z etky, ale jsem u jinýho pc :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky něco k tematu.

Ještě škoda 120 na červený jsem zastavil a v tom rana zezadu jako kráva že sem si malem hubu o volant nerozbil. Vylezu a traboš v mým motoru. Naštěsti koule to trochu zachranila ale i tak pohnul motorem dopředu a skřipla se převodovka takže jsem musel na lano. Traboš na první pohled vypadal celkem nějaký neporušený a on už přemyšlel že to bude stat 500 to zas 1000 a tak se dostal na nějakých 3000 korunek za komplet opravu. Auta ale od sebe jen tak nešly, pak jsme si všimli že naše koule prorazila jeho blok a nějak se zasekla ohlinik. Jak přijela pro něho odtahovka tak jsme s tim trochu škubli. aby jsme je rozdělili, najednou něco křuplo a na cestě se nejdřiv objevil kus hliniku a pak něco jako kus ojnice s pistem a vysypane ložiska :rolleyes: . Tím jak naše koule zalezla do jeho motoru tak pak vytrhla kus toho motoru ven. Typek se zděsil kouknul na to, vytahnul si nějaké věci z auto do igelitky a zavelel "Na vrakač". My sme pak v ramci usporných opatření opravovali auto tak nějak po domacku a posunutý motor natahovali traktorem a autem přivazeným k ořechu lollol .

Jinak nejlepši cool akce jsou v zimě - bydlím tak trochu v zapadakově kde nám vyhrnou cestu tak jednou za zimu a 500m si musime většinou poradit nějak sami: Letos se mi stalo že rano si řikam že přeci s řetězama to musim prorazit i když jsem se divil že švára jel rači vlakem - no nic nasadim řetizky vyřitím se a jej už to se mnu haže a sedim tak trochu v poli na břichu. Tož přeci nebudu srab zašel jsem domu vzal od švary oktu s řetězama že si fabulu vytahnu a budu pokračovat ale nějak se mi povedlo nedojet ani k fabuli a už sem se ani nehnul. tak jsem se na to vysral. Odpoledne přidu domu a co nevidim otec nevim na co myslel ale vyrazil taky a skončil asi o 2m dál než já při druhem pokusu v oktě. Prostě super pohled jak v bilem poli jsou porozhazané tři auta a ani jeno nešlo dva dny vypačit - až mězachnil kamarad z traktorom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem měl zážitek s ránou do zadku auta. V Olomouci 23.12., zastavím na červenou a najednou bum. Jsem chvíli nechápal co se stalo, pak koukám do zpětnýho a vidím velkej chladič a obrovský znak mercedesu :smich: Napral to do mně kamion s ocelí. Zřejmě byl přetíženej a nedobrzdil, ale on odmítal, že by byl přetížený a zvážit ho neměli jak. To bylo ještě za krále klacka, kdy jsem jezdil se Šáde hundrtcvancik. Motoru nic nebylo, koule to trochu ubrzdila, akorát výfuk se hnul a ta zadní stěna karosérie se světly byla promáčklá, ale jen jsem to trochu porovnal a vysral se na to. Od pojišťovny jsem si to nechal proplatit svépomocí, dostal jsem za to tehdy snad asi 8 tis., které jsem investoval povětšinou do piva a jiných užitečných věcí. S autem jsem nic nedělal, stejně bylo kurevsky zrezlý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a v Etce je to jak pise OloZX6R

Zdanie klame - záleží od toho, ako sa na to človek pozrie. Ja som robil test, vytlačené foto som ukázal zopár ľuďom a väčšina tvrdila tiež, že vo dverách. Čuduj sa svete, naopak ženy tvrdili, že to vyzerá ako keby to bolo pri zadných kolesách, len je to blbo nakreslené, keďže krabička v 3D reze nakreslená je (aj keď by ju nemalo byť vidno), ale také sedadlá su nakreslené len potiaľ, ako je ich vidno :unsure:

Čo z toho vyplýva? V podstate nič, ale aj ženy majú niekedy pravdu -_-

Editováno: , autor: Igor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...