binuu Vloženo 20. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2017 (editace) Ahoj! Prosil bych o pomoc Před týdnem jsem si koupil skodu superb 2 2.0tdi 125kw s 6.stup DSG a až po koupi jsem zjistil že když si motor vytočím jak při jízdě tak při stání kolem 1200-1500 rpm tak motor začne hlasitě bručet,rachtat,..... prostě vydávat divný zvuk ale nad 1500 rpm už je zase v normálu...Nebo když si motor vytočím třeba do 2000 a pak pustím plyn tak při 1500 se to zase začne...Mohl byste mi prosím poradit čím to může být? Vstřiky asi ne protože při stání se motor vůbec neklepe,dvouhmoťák asi také ne,aspoň si to myslím protože vždy jsem měl benzín tak se v tom vůbec nevyznám.Předem moc díky za vaše rady!! PS: Viz video Editováno: 20. Červenec 2017, autor: binuu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chnapka Vloženo 20. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2017 plasty sani vzduchu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
binuu Vloženo 20. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2017 před 27 minutami, chnapka napsal: plasty sani vzduchu ? Diky moc za pomoc.Nasel jsem na youtube video a je to dost podobny jako v mem pripade.Nejspis mas pravdu.Zitra rano to zkontroluju a napisu update ^^. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
binuu Vloženo 7. Srpen 2017 Autor Sdílet Vloženo 7. Srpen 2017 Update: Tak jsem dnes byl na pravidelne prohlidce.Kluci mi vymenili tuhle cast u sani a uz to jede jako bejk bez duneni a vibrovani.Stalo to asi 900kc s praci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David54 Vloženo 14. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2017 Ahojte. Prosim vas, mohol by mi niekto poradiť, mam podobný problém. Ale.... Od 1500 do 1800 otáčok, pri zábere, nie pri neutrálne, mi niečo v kabíne rezonuje. Zvuk ako pri uvoľnenom plaste a počuť to v strede prístrojovej dosky ako keby od rádia, alebo zo stredného fukara. Zvuk sa objavil po výmene klimakompresora. Keď pustím klimatizáciu tak sa zvuk trošku stratí pri tých otáčkach ale keď vypnem klímu, zvuk sa objaví. Ďakujem za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CentriFUGA Vloženo 14. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2017 A nejde to z motoru ? Mě tohle dělala špatná napínací kladka, bylo to slyšet uvnitř tlumeně, když otevřeš kapotu je to slyšet normálně od řemenu alternátor-klimakompresor .. je tam napínák a ten měl v mém případě taky dost ... ale uvnitř to znělo jako když to jde z kastlíku u spolujezdce .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David54 Vloženo 15. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2017 Práve že od motora ani nie. Skúšali sme na volnobeh počúvať motor ale všetko ok.. ono to robi pri zábere pri tých1600 za 1800 cca otáčok.pride mi to ako keby boli plasty uvoľnené, ale nie sú, lebo auto nebolo rozoberane. Kúpil som sadu rozvodov a dám ich vymeniť, možno ozaj nejaká klatka bude spatna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavkaKorčagin Vloženo 15. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2017 A nebude to od výfuku, těch plechů, co se okolo něho může uvolnit a následně rezonovat je tam víc,než dost. Mě takhle rezonoval ten tlumič, co je pod předníma sedačkama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David54 Vloženo 16. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2017 Od výfukových časti neviem. Ale skôr nie ako ano, lebo som dával meniť iba kompresor klimatizácie a klinovy remeň. A navyše mi ide do kabíny taky dunivý zvuk a ked vypnem klímu, zvuk prestane. Ale neni som aj tak spokojný, lebo aj tak sa v kabíne ozývajú rôzne zvuky ktoré pred tým neboli. Vyššie som písal aj o tom ako mi rezonuje niekde od fukarov pri 1500 až 1800 otáčkach. Tieto rezonacne zvuky občas prestanú ked vypnem klímu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David54 Vloženo 8. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2017 Konečne vyriešené. Ten drnčajúci zvuk pri 1800 otáčkach spôsoboval kompresor klímy. A to preto lebo v servise mi slabo dotiahol skrutku a jedna časom úplne vypadla na kryt motora. Spoiler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.