petrnov Vloženo 27. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2017 Zdravím, tento problém začal loni v létě, když jsme projížděli Skandinávii a potřebovali jsme několik nocí přespat v autě, jedno ráno se však na palubním počítači objevilo (místo času a km) jen několik čtverečků, které následně zmizely, rádio ukazovalo SAFE a motor se 2 vteřiny po nastartování vypnul. Našel jsem na nějakém německém fóru, že to dělal právě vadný palubní PC, na který je napojený imobilizér a že obvykle po nějakém čase opět naskočil. Odpojení baterie ani na pár hodin nepomáhalo, na další ráno jsem měl tedy domluven odtah, mezitím ale přes noc vše naskočilo. Svítilo několik kontrolek, které po chvilce zhasly a zůstal svítit pouze airbag. Doma jsem s návštěvou servisu čekal, až to udělá znovu a celý rok nic. Až letos opět při cestování a cca 10. noci spaní v autě, mě vzbudil zvuk jakoby zkratujících kabelů (zvuk se ozýval hluboko z palubní desky, až někde v oblasti pod stěrači). Opět palubní PC ukazoval blbosti a motor nestartoval. Rychle jsem odpojil baterku, nechal 2 hodiny vysychat, následně opět vše OK, až na svítící kontrolky (tentokrát úplně jiné, než minule :)), které časem zhasly. Teď po návratu domů s tím budu dávat auto do servisu. Zajímalo by mě, zda s tím má někdo ze zdejší komunity zkušenosti, abych případně servisáka nasměřoval. Našel jsem na nějakých německých fórech, že někomu vnutili drahou výměnu budíků a udělalo mu to znovu (bohužel diskuze bez vyřešení problému). Jedná se o Octaviu II 2008 před faceliftem, 1,9 tdi. Děkuji za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 27. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2017 (editace) Závadu způsobuje buď napájení panelu přístrojů nebo panel přístrojů jako takový. Díky zvýšené vlhkosti dané přespáním ve voze je to dle mého panel přístrojů. Pokud jinak fungují a jev vyvolává jen nutnost přespání ve voze, tak bych v první řadě zkusil budíky jen rozebrat a vyčistit. Editováno: 27. Srpen 2017, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrnov Vloženo 27. Srpen 2017 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2017 Ještě dodám, po první poruše to udělalo po týdnu ještě jednou, opět na cca den. Rozebral jsem celou palubku a budíky nahříval nad radiátorem v naději, že je to špatný kontakt nebo vlhkost. Bez výsledku, pomohlo jen čekat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 27. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2017 (editace) OK, pokud po zapnutí zapalování, v konektoru co napájí panel přístrojů rozsvítím mezi PINy: 1 a 19 a následně mezi PINy: 2 a 19, 21W žárovka ve chvíli kdy to jinak nejde(tj. panel přístrojů se nezapne), tak je chyba v panelu přístrojů. Jediné správné řešení je ho vyměnit. Editováno: 27. Srpen 2017, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bullterier Vloženo 4. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2017 Ahoj . Prolezl jsem všechna možná témata a nenašel nic co mne posune o kus dál tak se zeptám tady . Koupil jsem Octavii 2 1,9 TDI / 77 kw rok 2005 typ motoru BJB , maxidot . Auto po bouračce / nic šíleného / na PZ blatník a PP světlo . Pokud jde o mechanické poškození tak jen plech a plast ale elektroinstalace netknutá / jen baterka totálne vyflusaná na sr.... . K vozu jeden originál klíček s čipem a tím se dostávám k jádru věci . Po připojení baterie se rozsvítí na palubce hromada kontrolek / žhavení , brzdy , volant atd. / a na maxidotu je nápis Imo. aktivní . Motor točí ale začne blikat mazání a nastartovat nejde - nepodává palivo . To co mne zajímá nejvíc je proč ihned po připojení baterie i když není klíček ve spínačce svíti maxidot a kontrolky !!!!! To že to mám napíchnout na diagnostiku je první co se nabízí jako rada . To už jsem udělal a je toho na 13 stránek A4 / diagnostika VAG hex kabel / Něco jsem promazal jako staré chyby za dobu existence auta ale stále tam toho hodně zůstává . Kostry na předku - všechny vyčištěné v pořádku . Konektory včetně xboxu kontrola / prostříknuty - zdá se v pořádku . Pojistky všechny v pořádku . Nikde žádné viditelné poškození kabelů - svazku kabelů . Kde začít - pokračovat ???? Předem dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.