bigboban Vloženo 22. Září 2017 Sdílet Vloženo 22. Září 2017 Mám celkem čerstvě DSG v SII asi 4 měsíce. Jezdí to samozřejmě suprově. Ale přece jenom mám jeden dotaz. Pokud jedu úplně krokem v koloně z kopce tak na manuálu jsem tam samozřejmě kopnul neutrál a šteloval jsem to jen brzdou. Tady s DSG pokud se úroveň svahu a rychlost jízdy "potká" nešikovně tak automat furt připojuje/odpojuje motor do tahu a mírně to škube. Prostě svah je tak mírný že tíha auta nestačí motor roztočit bez zapalování ale když to motor připojí a zapálí tak by to zase jelo moc rychle. Přijde mi že to musí tu převodovku/spojku dost trápit když to vlastně spojku drží furt v prokluzu. A zde zásadní dotaz - není lepší jet z toho kopce krokem také na neutrál jako u manuálu? Zaprvý to nebude furt štelovat spojkou a zadruhý mi to přijde u úspornější protože motor pojede v klidu stále na volnoběh. V čem je může být problém? Proč se vlastně říká že se na neutrál nemá s automatem jezdit? Dík za vysvětlení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 22. Září 2017 Sdílet Vloženo 22. Září 2017 V pripade, ktery popisujes, klidne zarad neutral stejne jako u manualu. Nevidim v tom problem. Shanghai je sice placka, ale kdyz sjizdim v zacpe z elevated road dolu, delam to taky ze stejneho duvodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vytlacil Vloženo 22. Září 2017 Sdílet Vloženo 22. Září 2017 jsem rád, že auto jezdí dobře! Klidně neutrál, není v tom problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.