MiroRS Vloženo 15. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2017 Dobry den prajem, Zalozil som novu temu lebo som nenasiel konkretny pripad podobny mojmu. Ked tu je vopred sa ospravedlnujem. Takze k veci mam octavia 2 fl 2011 ra v dieslu asi zhruba pri 200 000 mi vyskocila kontrolka check engine po napojeni v skoda servise mi oznamily ze to bude dpf filter s dovodu ucpania. Nechcel som hned kupovat novy aj s dovodu velkej investicie a s dovodu odporucaia znamych na firmy zaoberajuce sa cistenim filtrov. Navstivil som firmu DPF pro v Bratislave s pristupom som bol velmi spokojny mohol som byt cely cas pri aute montaz/demontaz cistenie. Po demontovani filtra sa zistilo ze filter ma v sebe tieru ktoru sa snazil niekto predomnou zaplatat nejakych lepidlo na baze gumy aspon tak to vyzeralo samozrejme to nepomohlo. Tak mi to na kieste vsetko dal dokopi vycistil. Pri cisteny sme dosli na to ze nebol vobec tak ucpany aby riadiaca jednoka vyhlasila chybu. Po namontovanu my vyskocila nova chyba a to Senozr diferencie tlaku. Je to zalezitost 65eur v skodovke tam som sa objednal namontovali mi to nakodovali mi to ale opat mi kontrolka vyskocila opetovne som navstivil servis s tym ze chcem spustit nudzovu regeneraciu. Ked som si prisiel pre auto oznamily mi ze nevedia kde je problem ale auto nechce sputit nudzovu regeneraciu a odporucily mi kupit novy filter ( u noch za 33 tisic ceskych korun ) No a idem k hlavnej otazke. Je tu niekto kto by mi vedel pomoct alebo sa zaobera alebo ma skusenosti s podobnym problemom ? Ja pochadzam zo Senice ale nemam problem zajst aj dalej len aby mi to pomohol niekto vyriesit. Auto nieje v nudzovom rezime ale svieti kontrolka motora a stale sa smazi vypalovat dpfko aj napriklad pri studenom motore neviem sa toho zbavit a bojim sa o ostatne suciastky motora. Za vsetky radi a pomoc vopred DAKUJEM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 15. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2017 Nechápu, sám říkáš, že máš DPF zničený, protože se ho někdo pokusil vylágrovat. Potom se není čemu divit, že senzor diferenčního tlaku hlásí chyby. Jestli chceš mít auto v pořádku, bez budoucích problémů na emisích, nákup nového DPF a odstranění případného upraveného SW tě stejně nemine. Mimochodem, nový economy DPF stojí 13 tKč. Podmínkou je dát "protiúčtem" starý, což nevím, jestli platí i pro poškozený. Nevidím důvod, proč by tohle muselo mít vlastní téma a nemohlo být v tématu 2.0 TDI CR DPF (103 kW). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 Nechám to tady, protože se zde řeší přímo DPF a jeho příslušenství, tamto je obecné téma o konkrétním motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.