Přejít na obsah

spotreba dolu kopcom


vanyo

Doporučené příspěvky

No můj názor je takovej, že se doopravdy nic nevstřikuje. Nejsem žádný odborník, to upozorňuju, ale nějaký zkušenosti mám.

Zásadní rozdíl při roztahování a jízdě z kopce je právě v tom palivu. Při roztahování do motoru palivo jde a to potom nespálené poškozuje katalyzátor. Kdežto při jízdě z kopce nad určité otáčky žádné palivo nejde.

Souhlasím s názorem, že je potřeba dodzžovat určitý poměr vzduchu a paliva na to, aby se mohla směs zapálit. Pokud nebude poměr dodržen, nic se prostě nezapálí. A pokud zapálí, nebude hoření dostatečné - budou vyšší emise a vůbec motoru to nebude svědčit.

Vždyť i u škody 105 1983+ byla do karburátoru zabudovaná "jehla", která mám pocit zavírala palivo (ale teď když se nad tím zamyslím, si nejsem jistej jestli neřikám blbost - upřimně žiju v tom, že ta jehla tam byla právě kvůli tomu)

A když někdo tvrdí, že tam to palivo jde, tak ať mi vysvětlí co tam asi bude dělat? Motor poběží nuceně přes kola a převodovku - čili není potřeba. A na co jinýho by tam asi palivo bylo...

Navíc jsem si to zkoušel - a je fakt, že necítím absolutně žádnej rozdíl od jízdy se zapnutým a vypnutým zapalováním. Jedine "cuk" nastává přávě při poklesu otáček cca pod 1000/min, kdy to jakoby poskočí a je cítit, že žačne působit jiná síla (síla motoru).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navíc jsem si to zkoušel - a je fakt, že necítím absolutně žádnej rozdíl od jízdy se zapnutým a vypnutým zapalováním.

To jsem chtel doporucit mistnim odpurcum, ale pak jsem od toho upustil, protoze mam pocit ze oni ani nevi jak funguje posilovac rizeni, takze bych je mohl mit na svedomi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tys to fakt zkusil? Já o tom taky uvažoval, že při jízdě z rovného přehledného kopce na 5. kvalt obyčejně vypnout zapalování (a 5. kvalt tam nechat pochopitelně), ale ještě jsem se k tomu neodvážil. Přecejenom vypnout si všechny posilovače při 80 km/h se bojím :(

Ale pokud se někdo odváží, bude to nezvratný důkaz, že tam žádné palivo neteče. !!!!!!!!! nikoho nenavádím !!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No můj názor je takovej, že se doopravdy nic nevstřikuje. Nejsem žádný odborník, to upozorňuju, ale nějaký zkušenosti mám.

Zásadní rozdíl při roztahování a jízdě z kopce je právě v tom palivu. Při roztahování do motoru palivo jde a to potom nespálené poškozuje katalyzátor. Kdežto při jízdě z kopce nad určité otáčky žádné palivo nejde.

Souhlasím s názorem, že je potřeba dodzžovat určitý poměr vzduchu a paliva na to, aby se mohla směs zapálit. Pokud nebude poměr dodržen, nic se prostě nezapálí. A pokud zapálí, nebude hoření dostatečné - budou vyšší emise a vůbec motoru to nebude svědčit.

Vždyť i u škody 105 1983+ byla do karburátoru zabudovaná "jehla", která mám pocit zavírala palivo (ale teď když se nad tím zamyslím, si nejsem jistej jestli neřikám blbost - upřimně žiju v tom, že ta jehla tam byla právě kvůli tomu)

A když někdo tvrdí, že tam to palivo jde, tak ať mi vysvětlí co tam asi bude dělat? Motor poběží nuceně přes kola a převodovku - čili není potřeba. A na co jinýho by tam asi palivo bylo...

Navíc jsem si to zkoušel - a je fakt, že necítím absolutně žádnej rozdíl od jízdy se zapnutým a vypnutým zapalováním. Jedine "cuk" nastává přávě při poklesu otáček cca pod 1000/min, kdy to jakoby poskočí a je cítit, že žačne působit jiná síla (síla motoru).

Jehla u 105-130 skutečně je, ale je to odpojovač, když vypneš zapalování odpojí se i jehla aby nedocházelo k samozážehům paliva od rozžhavených elektrod svíčky a výfukového ventilu :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mám zajímavý poznatek z dnešního rána: ráno nastartuju a jedu se studeným motorem táhlým kopcem dolů se zařazenou rychlostí. Pokud do motoru nic neteče, nic tam nehoří, měl by se motor ohřívat jen pomalu, ale ohřál se mi úplně normálně jako když z toho kopce vyřadím a sjedu ho na volnoběh. Žeby na to měla vliv i teplota motoru a signály z teplotního čidla? Asi jo, pokud není motor zahřátý, palivo do něj teče. Jen můj odhad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mám zajímavý poznatek z dnešního rána: ráno nastartuju a jedu se studeným motorem táhlým kopcem dolů se zařazenou rychlostí. Pokud do motoru nic neteče, nic tam nehoří, měl by se motor ohřívat jen pomalu, ale ohřál se mi úplně normálně jako když z toho kopce vyřadím a sjedu ho na volnoběh. Žeby na to měla vliv i teplota motoru a signály z teplotního čidla? Asi jo, pokud není motor zahřátý, palivo do něj teče. Jen můj odhad.

to by musel být nějakej extra dlouhej kopec, aby to mělo viditelnej vliv za těhle teplot.. :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...