Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No můj názor je takovej, že se doopravdy nic nevstřikuje. Nejsem žádný odborník, to upozorňuju, ale nějaký zkušenosti mám.

Zásadní rozdíl při roztahování a jízdě z kopce je právě v tom palivu. Při roztahování do motoru palivo jde a to potom nespálené poškozuje katalyzátor. Kdežto při jízdě z kopce nad určité otáčky žádné palivo nejde.

Souhlasím s názorem, že je potřeba dodzžovat určitý poměr vzduchu a paliva na to, aby se mohla směs zapálit. Pokud nebude poměr dodržen, nic se prostě nezapálí. A pokud zapálí, nebude hoření dostatečné - budou vyšší emise a vůbec motoru to nebude svědčit.

Vždyť i u škody 105 1983+ byla do karburátoru zabudovaná "jehla", která mám pocit zavírala palivo (ale teď když se nad tím zamyslím, si nejsem jistej jestli neřikám blbost - upřimně žiju v tom, že ta jehla tam byla právě kvůli tomu)

A když někdo tvrdí, že tam to palivo jde, tak ať mi vysvětlí co tam asi bude dělat? Motor poběží nuceně přes kola a převodovku - čili není potřeba. A na co jinýho by tam asi palivo bylo...

Navíc jsem si to zkoušel - a je fakt, že necítím absolutně žádnej rozdíl od jízdy se zapnutým a vypnutým zapalováním. Jedine "cuk" nastává přávě při poklesu otáček cca pod 1000/min, kdy to jakoby poskočí a je cítit, že žačne působit jiná síla (síla motoru).

Navíc jsem si to zkoušel - a je fakt, že necítím absolutně žádnej rozdíl od jízdy se zapnutým a vypnutým zapalováním.

To jsem chtel doporucit mistnim odpurcum, ale pak jsem od toho upustil, protoze mam pocit ze oni ani nevi jak funguje posilovac rizeni, takze bych je mohl mit na svedomi.

Tys to fakt zkusil? Já o tom taky uvažoval, že při jízdě z rovného přehledného kopce na 5. kvalt obyčejně vypnout zapalování (a 5. kvalt tam nechat pochopitelně), ale ještě jsem se k tomu neodvážil. Přecejenom vypnout si všechny posilovače při 80 km/h se bojím :(

Ale pokud se někdo odváží, bude to nezvratný důkaz, že tam žádné palivo neteče. !!!!!!!!! nikoho nenavádím !!!!!!!!

No můj názor je takovej, že se doopravdy nic nevstřikuje. Nejsem žádný odborník, to upozorňuju, ale nějaký zkušenosti mám.

Zásadní rozdíl při roztahování a jízdě z kopce je právě v tom palivu. Při roztahování do motoru palivo jde a to potom nespálené poškozuje katalyzátor. Kdežto při jízdě z kopce nad určité otáčky žádné palivo nejde.

Souhlasím s názorem, že je potřeba dodzžovat určitý poměr vzduchu a paliva na to, aby se mohla směs zapálit. Pokud nebude poměr dodržen, nic se prostě nezapálí. A pokud zapálí, nebude hoření dostatečné - budou vyšší emise a vůbec motoru to nebude svědčit.

Vždyť i u škody 105 1983+ byla do karburátoru zabudovaná "jehla", která mám pocit zavírala palivo (ale teď když se nad tím zamyslím, si nejsem jistej jestli neřikám blbost - upřimně žiju v tom, že ta jehla tam byla právě kvůli tomu)

A když někdo tvrdí, že tam to palivo jde, tak ať mi vysvětlí co tam asi bude dělat? Motor poběží nuceně přes kola a převodovku - čili není potřeba. A na co jinýho by tam asi palivo bylo...

Navíc jsem si to zkoušel - a je fakt, že necítím absolutně žádnej rozdíl od jízdy se zapnutým a vypnutým zapalováním. Jedine "cuk" nastává přávě při poklesu otáček cca pod 1000/min, kdy to jakoby poskočí a je cítit, že žačne působit jiná síla (síla motoru).

Jehla u 105-130 skutečně je, ale je to odpojovač, když vypneš zapalování odpojí se i jehla aby nedocházelo k samozážehům paliva od rozžhavených elektrod svíčky a výfukového ventilu :palec2:

Přecejenom vypnout si všechny posilovače při 80 km/h se bojím :(

Posilovac brzd zustane funkcni, protoze motor se toci a vytvari podtlak porad.

Ještě mám zajímavý poznatek z dnešního rána: ráno nastartuju a jedu se studeným motorem táhlým kopcem dolů se zařazenou rychlostí. Pokud do motoru nic neteče, nic tam nehoří, měl by se motor ohřívat jen pomalu, ale ohřál se mi úplně normálně jako když z toho kopce vyřadím a sjedu ho na volnoběh. Žeby na to měla vliv i teplota motoru a signály z teplotního čidla? Asi jo, pokud není motor zahřátý, palivo do něj teče. Jen můj odhad.

Xp3: Pockej az budou nizsi venkovni teploty, budes videt, jak se to v tomhle rezimu mizerne ohriva...

Tření je v motoru tak i tak.

Ale počkej až bude třeba -20 to uvidíš jak se zahřívá pomalu.

Ještě mám zajímavý poznatek z dnešního rána: ráno nastartuju a jedu se studeným motorem táhlým kopcem dolů se zařazenou rychlostí. Pokud do motoru nic neteče, nic tam nehoří, měl by se motor ohřívat jen pomalu, ale ohřál se mi úplně normálně jako když z toho kopce vyřadím a sjedu ho na volnoběh. Žeby na to měla vliv i teplota motoru a signály z teplotního čidla? Asi jo, pokud není motor zahřátý, palivo do něj teče. Jen můj odhad.

to by musel být nějakej extra dlouhej kopec, aby to mělo viditelnej vliv za těhle teplot.. :ph34r:

OK, souhlasím, že při +5°C poznám prd. Při -20°C to zkoušet nebudu. Na to vždycky šlapu, abych už měl zahřáto a vytopeno :palec2:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.