Přejít na obsah

ABS


Speedy20V

Doporučené příspěvky

Zdarec, nevím co vám, ale občas mi vadí reakce ABS při brždění, zdá se mi že to brzdí hrozně, byl bych radši, kdyby se kola blokly a zabraly pořádnou špónu :) a ne že se mi rozdrnčí pedál a já jedu pořád dál. Na mokru a sněhu bych si jej samozřejmě zase chtěl zapnout, ale za sucha to brzdí opravdu hůř... Uměl by to někde zapojit na tlačítko, abych si mohl vybrat, že teď chci blbnout, tak to vypnu? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No myslím že to co píšeš je blbost. Spíš to neubrzdíš na sněhu a na mokru, ale na suchu to brzdí bych řekl líp. Někde jsem o tom četl článek. Jakmile ti to začně dělat černou čáru, kolo ti klouže po po těch obrusech z kola a odpor je mnohem menší než doku drží kolo na silnici...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ber to asi takhle, když pojedeš v zatáčce a něco se stane budeš muset na to hemstnout, tak pak "adie amigo" a deš na pole vyvorávat brambory. S ABS by ses mě udržet na silnici... ABS se navíc skutečně pouští až v těch nejkritičtějších situacích a jestli jsi někdy viděl grafy kdy se až pouští, tak ti to pak musí být jasné. Pokud se bojíž že neubrzdíš když před tebou někdo zastaví, pak si udělej větší rozestup. Nesnáším ty co se lepěj hned za vejfuk a to mám na autě nálepku "Nelep se mi na prdel, nejsem, tvoje stará..." Jinak, já za celou dobu co jezdím autem sem snad ABS ještě ani nepoužil, kromě testování jeho funkčnosti, jen párkát v hlubokém sněhu mi pomohla funkce "elektronické uzávěrky " EDS. nevím jaký jízdní styl máš ty, ale já sem rád, že ABS mám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, zdá se mi že to ABS funguje jinak než bych si představoval, možná s ním mám nějakej problém a zlobí, ale prostě když dupnu na brzdy, tak se mi zdá že letím dál a brzdy nefungujou a musím pustit brzdu a znovu mačknout miň, aby ABS přestalo a pak zabrzdím. Nevím jak přesně to popsat, ale opravdu mě to štve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na suchu ABS prodlouží brzdnou dráhu řádově o metry, výhodou je, že brzdíš naplno a při tom můžeš korigovat směr jízdy,,,jinak odpojení abs by neměl být problém, je schovaný pod nějakou pojistkou, takže když si tam přivedeš kabely a uděláš vypínač, můžeš ho s ním vypínat... B)

Editováno: , autor: OloZX6R
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, nevím co vám, ale občas mi vadí reakce ABS při brždění, zdá se mi že to brzdí hrozně, byl bych radši, kdyby se kola blokly a zabraly pořádnou špónu :) a ne že se mi rozdrnčí pedál a já jedu pořád dál. Na mokru a sněhu bych si jej samozřejmě zase chtěl zapnout, ale za sucha to brzdí opravdu hůř... Uměl by to někde zapojit na tlačítko, abych si mohl vybrat, že teď chci blbnout, tak to vypnu? :)

No reknu to asi tak.

Vyblokovat ABS neni tak velky problem.Staci dat na jakekoliv cidlo ABS (myslim jakekoliv kolo) jen spinac a ABS je vyblokovano a schopno zapinat na pozadani.

Ale pokud na to slapnes natvrdo treba v 90km/hod. tak probrzdis pneu a budou ti hazet predni kola (mam zkusenost z predchoziho auta.Probrzdil jsem tak mesic stare pneu,sly do zadu,ale i tak to delalo randal).

A za druhe.Auto z ABS nema na zadni naprave zatezovy rozdelovac brzdne sily,tak hrozi to,ze se ti bloknou prvne zadni kola a predni se budou dale tocit,dokazes si predstavit co asi nastane:-)

Tak pokud mas ABS tak nic neres a nechej ho v cinnosti,bo se dostanes do problemu.

Toto je jen moje ciste soukroma rada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

o motoru je nekde pojistk. skrinka. V ni naleznes na cerpadlo ABS pojistku. Muzes ji vytahnout. Pokud budes chtit aby ti palubka nepiskala chybku, tak prekoduj jednotku brzd - bez ABS

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o motoru je nekde pojistk. skrinka. V ni naleznes na cerpadlo ABS pojistku. Muzes ji vytahnout. Pokud budes chtit aby ti palubka nepiskala chybku, tak prekoduj jednotku brzd - bez ABS

Skříňka je na baterii, pojistka,tuším první zleva po směru jízdy. Měl jsem na ni přechoďák a pouze svítila kontrolka ABS. ABS samozřejmě nefungovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

1.6 100PS 1998 AEH

Na řídící jednotku brzd mam kodovani -13504 - jedna se o jednotku ABS/EDS 20 IE CAN 0001

Kodovani sedi nebo tam ma byt podle VISKY - 04097 ale ta nema EDS a nebo spise se to podoba kodovani - 13313 ale zase to ma funkci ASR, coz asi nema. Aspon o tom VAG nic nepise. ASR preci meni momen motoru, tudis zasah do ridici jednotky motoru. Je pravda, ze pokud tento motor ma co delat pri rozjezdu s lehkou nohou tak si sam prida aniz by chcipnul. Ale to je asi vlastnost vsech zazeh motoru.

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Ty máš ASR a nemáš vypínač ?

nemáš spíš jen EDS ? K tomu dodělat vypínač nepomůže.

Tak jsem se na to trošku díval a asi máš s tím EDS pravdu. Můžeš mi prosím napsat jaký je rozdíl mezi ASR a EDS. Obojí by měla být elektronická uzávěrka diferenciálu nebo se pletu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EDS = uelektronická uzávěrka diferenciálu (ABS přibrzdí kolo, které se protoáčí a přes diferenciál se moment přenáší i na druhé kolo)

ASR = protiprokluzový systém při rozjezdu třeba. Na kluzkém povrchu to ubere aby se ti kola neprotáčely a umožní jím to zabrat.

Editováno: , autor: Matrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...