vojta_sk Vloženo 24. Květen 2011 Sdílet Vloženo 24. Květen 2011 Mam Superba 2.0 TDI 103kW a nechal jsem si vyndat DPF. Tam kde mi to dělali říkali, že by se měl hned vyměnit olej a už tam nedávat Longlife, ale plnou syntetiku. Co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šedivák Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Mam Superba 2.0 TDI 103kW a nechal jsem si vyndat DPF. Tam kde mi to dělali říkali, že by se měl hned vyměnit olej a už tam nedávat Longlife, ale plnou syntetiku. Co vy na to? Mám také Supa 2.0 Tdi 103 Kw typ motoru BSS Po odstranění DPF jsem vyměnil olej Longlife ale bylo pozdě. močovina která má regenerovat filtr pevných částic hořením se dostala do oleje a ten se znehodnotil. Odešla vačka, hydroštely i turbo. Po opravě hlavy, mi mechanik doporučil dávat plnou syntetiku specifikaci 505 01 a od té doby jsem najel 30000 km a mám klid. Long je dobrý pouze na dlouhé tratě kde se filtr ohřeje na 700 stupňů a pak proběhne regenerace DPF jinak vše špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra_1 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Mám také Supa 2.0 Tdi 103 Kw typ motoru BSS Po odstranění DPF jsem vyměnil olej Longlife ale bylo pozdě. močovina která má regenerovat filtr pevných částic hořením se dostala do oleje a ten se znehodnotil. Odešla vačka, hydroštely i turbo. Po opravě hlavy, mi mechanik doporučil dávat plnou syntetiku specifikaci 505 01 a od té doby jsem najel 30000 km a mám klid. Long je dobrý pouze na dlouhé tratě kde se filtr ohřeje na 700 stupňů a pak proběhne regenerace DPF jinak vše špatně. technická, pokud vím tak aditivum pro DPF není vůbec žádná močovina (známa pod názvem AdBlue - slouží k redukci NOx ve splodinách) ale slouží ke snížení zápalné teploty sazí uchycených v DPF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
passport5 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 to šedivák...:sice tomu vůbec ,ale vůbec nerozumím,ale dpf filtr mám někde u rezervy v autě a mám za to,že to s olejem nemá nic společnýho,jak se ti ta močovina dostala do oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra_1 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 to šedivák...:sice tomu vůbec ,ale vůbec nerozumím,ale dpf filtr mám někde u rezervy v autě a mám za to,že to s olejem nemá nic společnýho,jak se ti ta močovina dostala do oleje? to mi taky není moc jasný, to aditivum (žádná močovina) by se mělo automaticky přidávat přímo do nádrže a míchat s naftou, jak se může dostat do oleje??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
passport5 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 a navíc si myslím,že ikdyž je olej tzv. long life,proč by nemohl být v plné syntetice... jen nevím,jestli se ta močovina,přesně Satacen 25 míchá s naftou,nebo je jen stříkaná do DPF filtru,aby se filtr vyčistil a mohl filtrovat dál,je několik způsobů,ale kterej mám zrovna ve svým 2.tdi nevím,citroen to třeba stříká do filtru,aby vyhořel a tím se vyčistil,já ho mám vzadu tak si myslím,že to možná funguje stejně,známej s Passatem B7 má taky 2.0tdi 103Kw,ale ten má filtr u motoru a suchou variantu,asi proto,že u motoru maj spaliny vyšší teplotu a stačí to v tom filtru shořet,ale to je jen moje logická dedukce.. dave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
passport5 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 nic se neleje do nafty,v místě rezervy je speciální nádrž na toto aditivum,má myslím 4 litry... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra_1 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 a navíc si myslím,že ikdyž je olej tzv. long life,proč by nemohl být v plné syntetice... jen nevím,jestli se ta močovina,přesně Satacen 25 míchá s naftou,nebo je jen stříkaná do DPF filtru,aby se filtr vyčistil a mohl filtrovat dál,je několik způsobů,ale kterej mám zrovna ve svým 2.tdi nevím,citroen to třeba stříká do filtru,aby vyhořel a tím se vyčistil,já ho mám vzadu tak si myslím,že to možná funguje stejně,známej s Passatem B7 má taky 2.0tdi 103Kw,ale ten má filtr u motoru a suchou variantu,asi proto,že u motoru maj spaliny vyšší teplotu a stačí to v tom filtru shořet,ale to je jen moje logická dedukce.. dave znova, to není žádná močovina :-) slouží to to k tomu aby se snížila zápalná teplota sazí a protože superb I má filtr daleko od motoru tak je to nutné - to je rozdíl např od Ochcávky 2.0TDI , která to má blíže k motoru a aditivum tedy není nutné u Superba se to automaticky přímíchává do nafty přímo v nádrži, tady si o tom něco přečti http://www.skodovky.eu/filtr-pevnych-castic-ve-vozech-skoda.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra_1 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 nic se neleje do nafty,v místě rezervy je speciální nádrž na toto aditivum,má myslím 4 litry... do té nafty se to přidává automaticky při tankování ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
passport5 Vloženo 27. Květen 2011 Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 takhle napsáno souhlas....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Fiala Vloženo 17. Únor 2018 Sdílet Vloženo 17. Únor 2018 Dobrý den, prosím o radu. Může se použít motorový olej uvedené specifikace viz. níže do Vozidla Škoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI (1968ccm\103kW\140HP) [10/05-03/08] . Kód motoru BSS s Filtrem pevných částic. Motorový olej 5W-40 C3 je vysoce výkonný motorový olej MID SAPS s úsporou paliva založený na 100% syntetické technologii pro použití v nejnovější generaci benzínových a vznětových motorů osobních a lehkých dodávkových automobilů s turbodmychadlem nebo bez něj. Motorový olej 5W-40 C3 je vyvinut pro použití v motorech, které jsou vybaveny systémem čištění odpadních plynů, s DPF nebo bez něj. Odpovídá schválení VW 502.00 / 505.01, MB 229.51, BMW LL-04, Ford M2C917A Převyšuje ACEA C3, API SN / CF. Mám spor se zákazníkem kterému řekli v servisu že tento olej se použít nemůže. Připomínám že interval výměny oleje u tohoto vozu je nastaven na 15.000km Děkuji za pomoc. S pozdravem Fiala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 17. Únor 2018 Sdílet Vloženo 17. Únor 2018 A jsou si jist, Eman, ze jsou v richtig sekci... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Únor 2018 Sdílet Vloženo 17. Únor 2018 Nejsou. Přesunuto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sirhenrik Vloženo 18. Září 2023 Sdílet Vloženo 18. Září 2023 Před 30tis.km jsem měnil olej z 5w40 na 5w30 a byla to blbost, prodejce mi tehda řekl že už se tam olej dle specifikaci 5w40 nesmí lit, já jsem si to neuvědomil a nalil jsem tam 5w30 a to mi začalo dělat poseky s pretekanim přes víko ventilů a další týden po těch zjistenich odkud furt ten olej kape (louže veliké) jsem presedlal znovu na 5w40 a mám klid. Už nikdy tuto blbost neudělám a to mám taktéž a DPF ale vykuchan. Sice to sem tam kouří ale jede. Jinak takové info, včera jsem úspěšně absolvoval DIY výměnu rozvodů, tak kdo by chtěl a bydlí kousek od Orlové dělat rozvody napište mi PM, udělám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.