Berger Vloženo 1. Březen 2018 Sdílet Vloženo 1. Březen 2018 Kamarád si koupil viz subj. a ted mu to začalo při jízdě, tedy při středních otáčkách cituji strašně bouchat a v sání má olej, objevila se díra v hadice mezi turbem a mezichladičem z které vycákl při nějakém vysokém tlaku olej na nádobu s chladící kapalinou. Celé to vypadalo dost jednoznačně, velká vůle na turbu, olej protéká do sáni. Nicméně mechanik, který to z venku viděl tvrdí že to jsou ojniční ložiska a chce lišácký měnit motor, nicméně je to asi třetí varianta, dokonce původně tvrdil, že to jsou přeskočené rozvody. Otázka je jak určit přesně závadu? Poradíte? Bylo by třeba schůdné sundat olejovou vanu a třeba povolit víko ojnice nebo se to takhle nedá a pro kontrolu ojničních ložisek se musí rozpůlit motor? Případně jde třeba změřit vůle válce a z toho odvodit stav ojničních ložisek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.