Přejít na obsah

1.9TDI motor bouchá, možná přidřené ojniční ložisko?


Berger

Doporučené příspěvky

Kamarád si koupil viz subj. a ted mu to začalo při jízdě, tedy při středních otáčkách cituji strašně bouchat a v sání má olej, objevila se díra v hadice mezi turbem a mezichladičem z které vycákl při nějakém vysokém tlaku olej na nádobu s chladící kapalinou.

Celé to vypadalo dost jednoznačně, velká vůle na turbu, olej protéká do sáni. Nicméně  mechanik, který to z venku viděl tvrdí že to jsou ojniční ložiska a chce lišácký měnit motor, nicméně je to asi třetí varianta, dokonce původně tvrdil, že to jsou přeskočené rozvody.

 

Otázka je jak určit přesně závadu?

Poradíte?

Bylo by třeba schůdné sundat olejovou vanu a třeba povolit víko ojnice nebo se to takhle nedá a pro kontrolu ojničních ložisek se musí rozpůlit motor?

Případně jde třeba změřit vůle válce a z toho odvodit stav ojničních ložisek?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...