Přejít na obsah

krupani/lupani pri toceni volantu


callder

Doporučené příspěvky

před 6 hodinami, Ulipek napsal:

Dělá to i za jízdy ;) A pochybuju, že bys při vyjíždění (nejlépe couvaní) z parkovacího místa nikdy netočil kolama na místě.. I když jen minimálně... ;) 

 

Přesně si to vystihl, abych to dnes předvedl v servisu, musel jsem trošku popojet a zatočit.

Zítra budu moudřejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak auto mám v servisu , ale mám obavy že s tím nic neudělaj. Přijímací technik nic neslyšel ale necha to prověřit technikem. Pry dokud mi to neupadne tak se s tím nic dělat nedá. Když jsem mu ukazoval schema vadne tyce , tak tvrdil že O3 FL ma novou generaci řízení a neměla by to dělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím skupinu, tak po komunikaci se škodovkou dostanu 50% slevu, ale zatím váhám, řízení přestalo cca před 2000km lupat a od té doby funguje jak nové, tak jsem na rozpacích jestli to nechat být, když to přestalo lupat a nebo raději těch 20tisíc investovat. Je mi to divné, protože, kdyby to bylo nějak mechanicky poškozené, tak to přece musí lupat pořád, nemá někdo podobnou zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přiznala.. opatření je vyměnit řízení za novej typ.. :X 

 

tady už to někdo nahrál.. tento případ:

post-80737-0-13821000-1463916233.jpg

 

nejhorší je.. že i novější auta s tím mají problém..

 

Editováno: , autor: Ulipek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě dělají to i nová auta u kterých přece nemůže být řízení opotřebené. Zatím ale nikdo nedokáže říct co je konkrétní příčina toho lupání, ve škodovce mi jenom řekli, že se to nemůže rozpadnout a fungovat do bude dál, vše hlídá elektronika, takže kdyby tam něco přeskočilo okamžitě to nahlásí chybu, což se ještě nikomu nestalo, takže to jenom lupe a dokonce to i lupat přestane jako třeba mě (nevím na jak dlouho), otázka je jestli má cenu investovat takový ranec do nového řízení, stejně potom nikdo nezaručí, že to nové řízení nezačne třeba za dva roky (po záruce) lupat taky.

Jsou tam prý nějaké gumové mezikusy, takže to může být způsobeno i třením a má na to zřejmě i vliv okolní teplota, protože, kdyby se tam něco mechanicky ulomilo nebo omlelo tak to přece musí dělat neustále.

Jde mi o to jestli je to vůbec závada nebo jen přirozený neduh u O3, kterých je mimochodem mnohem více, ale to sem nepatří.

Pro servis je samozřejmě nejlepší a nejvýhodnější vyměnit celý díl a dál se tím nezabývat, ale co kdyby to stačilo třeba jen nějak promazat. 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je v samotné konstrukci řízení.. Vnitřní díly jsou částečně z plastu a tam praská jakési plastové vedení které se rozlomí a pak pockvakává.. (do MY15, jak je to s novějším řízením které také cvaká... to nevím)

Nejhorší je, že zatím není žádná firma která by nabízela repas tohoto řízení.. takže jediná možnost jak problém vyřešit je nové řízení ze Škoda auto.. :X 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...