Publikováno Říjen 14, 200618 r Dneska ráno po několika dnech nastartuju a chci vyřadit ze zpátečky na neutrál, abych si mohl zapnout topení a mezitím setřít orosená okna. Jenže to nešlo,kladlo to odpor,jako by šaltpáku něco drželo. Tak jsem vypnul motor, ale žádná změna, taky nešlo vyřadit. Tak jsem zkusil 2x i 3x promáčknout spojku a zase nic. Opět jsem nastartoval, zase to nešlo. Tak jsem malilinko couvnul a pustil spojku, aby chcípnul motor. Po následujícím nastartování už vyřadit šlo. Následovala zhruba 6 km jízda, všechny rychlosti šly v pohodě.Co s tím může být? Snad není převodovka v háji? Kdyby to bylo spojkou, tak by to šlo vyřadit alespoň při vypnutém motoru nebo se mýlim? Díky za rady. Auto mám několik měsíců a dnes to udělalo poprvé. Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Jde o VW Golf III 1.6 74kW z r. 1997, najeto zhruba 140 000km.
Říjen 14, 200618 r me se obcas stava, ze nejde zaradit jednicka(obcas znamena tak jednou za dva, tri mesice). ale me pomuze jenom znova pustit a vyslapnout spojku...neprikladam tomu zadnej vyznam
Říjen 14, 200618 r Me se to stalo jednou, odemkl jsem zpatecku a zaboha neslo vyradit na neutral, motor jsem nestartoval. Chvili jsem s tim laboroval a pak kamose napadlo trosku popojet s autem, stacilo par centimetru a razeni bylo OK. Od te doby se to neobjevilo. Mam 1.8 20V RV99...
Říjen 14, 200618 r jednou se mi stalo u Opla, že nešlo zařadit 1 a myslím 3. A to ani hovno. Sem z toho byl docela vyvalený, protože jsem myslel, že je převodovka v prdeli, a to bylo jen krátce po koupi. Pak se ale ukázalo, že tam nějakej "mechanik" něco kutil a zapoměl v motoru nějakej velkej šroub, kterej s tím motorem snad ani neměl nikdy nic společnýho. No a ten zapadl na převodovku a šprajcnul se v tom mechanizmu, kterej se nahoře na převodovce při řazení hejbá. A bylo to "natvrdo". jak jsem to zjistil, tak se mi kurewsky ulevilo.
Říjen 14, 200618 r Jestli jsi parkoval z kopce, tak to mohlo být jenom zaražené .. možná by ti to popojetí pomohlo i bez chcípání - převody se uvolní. Lepší dávat prvně ručku. No a jinak já jsem ten pravý pro rady - doplňoval jsem olej, odložil si víčko na kryt motoru, po dokončení nezavřel a při rozjezdu mi zapadlo do převodovky. Myslel jsem, že se nějak posral Costruct (to jsem ho ještě neviděl) a jel jsem do 100km vzdáleného škoda servisu, kde dělá jeden známý .. no prostě inteligent
Říjen 15, 200618 r Dneska ráno po několika dnech nastartuju a chci vyřadit ze zpátečky na neutrál, abych si mohl zapnout topení a mezitím setřít orosená okna. Jenže to nešlo,kladlo to odpor,jako by šaltpáku něco drželo. Tak jsem vypnul motor, ale žádná změna, taky nešlo vyřadit. Tak jsem zkusil 2x i 3x promáčknout spojku a zase nic. Opět jsem nastartoval, zase to nešlo. Tak jsem malilinko couvnul a pustil spojku, aby chcípnul motor. Po následujícím nastartování už vyřadit šlo. Následovala zhruba 6 km jízda, všechny rychlosti šly v pohodě.Co s tím může být? Snad není převodovka v háji? Kdyby to bylo spojkou, tak by to šlo vyřadit alespoň při vypnutém motoru nebo se mýlim? Díky za rady. Auto mám několik měsíců a dnes to udělalo poprvé. Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Jde o VW Golf III 1.6 74kW z r. 1997, najeto zhruba 140 000km. Pokud jsi brzdil nejen ruckou, ale i rychlosti (zpatecka) , tak je pravda, ze ji jentak nevyradis. Lespi je opravdu si couvnout a pote vyradit.
Říjen 17, 200618 r myslim ze se jedná o normální jev, kdy je to v převodovce trošku zatuhnuté.Mě se to stává taky, stačí po nastartování trošku popojet na kvalt, který je zařazený a už je vše v poho
Říjen 17, 200618 r myslim ze se jedná o normální jev, kdy je to v převodovce trošku zatuhnuté.Mě se to stává taky, stačí po nastartování trošku popojet na kvalt, který je zařazený a už je vše v poho proste to bylo v tahu
Říjen 17, 200618 r Dneska ráno po několika dnech nastartuju a chci vyřadit ze zpátečky na neutrál, abych si mohl zapnout topení a mezitím setřít orosená okna. Jenže to nešlo,kladlo to odpor,jako by šaltpáku něco drželo. Tak jsem vypnul motor, ale žádná změna, taky nešlo vyřadit. Tak jsem zkusil 2x i 3x promáčknout spojku a zase nic. Opět jsem nastartoval, zase to nešlo. Tak jsem malilinko couvnul a pustil spojku, aby chcípnul motor. Po následujícím nastartování už vyřadit šlo. Následovala zhruba 6 km jízda, všechny rychlosti šly v pohodě.Co s tím může být? Snad není převodovka v háji? Kdyby to bylo spojkou, tak by to šlo vyřadit alespoň při vypnutém motoru nebo se mýlim? Díky za rady. Auto mám několik měsíců a dnes to udělalo poprvé. Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Jde o VW Golf III 1.6 74kW z r. 1997, najeto zhruba 140 000km. Taky se mi to stávalo. Po dolití oleje do převodkovky je to zatím vpohodě.
Říjen 17, 200618 r myslim ze se jedná o normální jev, kdy je to v převodovce trošku zatuhnuté.Mě se to stává taky, stačí po nastartování trošku popojet na kvalt, který je zařazený a už je vše v poho Mě se taky občas stává, že nemůžu zařadit stačí promáčknout spojku a jde to. Je to normální myslím, že se to stane když jsou ty ozubená kolečka zrovna v blbé poloze tak do sebe nezapadnou.
Červen 2, 20214 r Dobry den mam dotaz .. mam Golf 4 1.6 AKL 1998 74Kw mam takovy dotaz vcera z niceho nic se mi stal problem .. a nevim co ted s nim servisak ten nema čas a ja nevim co delat vcera sem s autem cely den jezdil .. vsechno bylo v pohode ale kdyz pak vecer sem přijel domu a sel zaparkovat tak sem si najel na misto kde sem se musel otočit Takze jsem dal zpátečku přeřadil jsem a kdyz jsem aby se rozjel do predu a poté co jsem chtel dat neutrál tak uz to neslo je to zaseknuty a vubec nevim co ted mate nekdo zkušenost ??
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.