MaraC Vloženo 9. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2018 Zdravím všechny, prosím o radu či identifikaci příčiny. Nejde mi po zahřátí a delší jízdě zařadit 5-ka. Auto je RV2009 najeto98kkm, celkem v pohodě- pravidelný servis atd. Od prvopočátku šla 5-tka řadit hůř- při nižších rychlostech (otáčkách) to šlo znatelně lépe než pokud to člověk "roztáhnul" a chtěl přeřadit třeba při 120 kmh. V určité okamžiku tam tu 5-ku nemůžu prostě nacpat vůbec. Už jsem si 2x všimnul, že pokud auto následně chvilku stojí, vycouvám, tak tam zase 5-ka zařadit jde. Auto je ještě v 6-ti měsíční záruce od dovozce, ale zajímal by mě důvod, co by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 10. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2018 Sixta pise, ze to zpusobuje spatne namazana drazkovana hridel u spojkove lamely. Ale je to clanek pro MQ350 a ty mas myslim MQ250 a taky tam pise, ze je to vetsinou problem zpatecky nebo 1. stupne. Pocti si a treba mu i napis mail. Pravdepodobne ti nejak poradi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaraC Vloženo 13. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2018 Díky moc LucasCZE za radu, napsal jsem.. Po odpovědi se podělím s výsledkem pro ostatní... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaraC Vloženo 11. leden 2021 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2021 Zdravím všechny! Pokud by měl náhodou někdo stejný problém, podělím se s výsledkem a řešením- jedná se o převodovku JHT (MQ200) u OC2 1,6 Mpi RV2009, kde se údajně tyto závady (obecně převodovka) dějí dost často- do nějakého roku byly převodovky o tohoto vozu obecně "slabší"! Mám opraveno a komplet repasováno od Ivan Sixta - Kosmonosy u MB - svérázný Pán (s velkým P), ale odborník na slovo vzatý! Předně- "životnost" převodovky - hlavně její náplně je cca 120 až 150 tis km a NIKOLIV náplň je doživotní a bezúdržbová jak tvrdí kdejaký "odborník"! Blbost!!! U mé převodovky byl konkrétně problém se synchronem a krožkem na 5-ce a uhnutou konzolí řadící tyčky (či jak to nazvat)= nutnost rozebrání a výměna. Při té příležitosti samozřejmě výměna ložisek (zjištěna dřívější neodborná "oprava" a výměna jiného typu ložiska než má být!) a kompletní kontrola všech součástí převodovky. Dle dohody vše opraveno na počkání (cca 4h) u vymontované a očištěné převodovky. Po namontování zpět na auto a ujetí prvních cca 200 km je převodovka jako "nová" - převody zaskakují opravdu jako u nového auta (několik služebních jsem úplně nových už měl). Takže suma-sumárum oprava a investice se určitě vyplatila, mám po problému a pár desítek tisíc km se určitě budu moci na "novou" převodovku spolehnout! Pokud tedy budete mít problém s převodovkou vašeho vozu (koncernového především), můžete se na pana Sixtu s důvěrou obrátit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 11. leden 2021 Sdílet Vloženo 11. leden 2021 Kolo je zaruka na auto? Tak ze 5 rokov a 150tkm. Presne zodpoveda zivotnosti auta tj napl je dozivotna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.