Xrainman Vloženo 3. Září 2018 Sdílet Vloženo 3. Září 2018 Prestal mi dávnejšie fungovať vzdialený prístup k autu. Takže som odpároval v aute Škoda Connect služby a chcel som si ich znovu aktivovať. Aktivácia však nefungovala. Som web developer, takže som sa pozrel prečo konkrétne to nejde. Dôvod je ten, že na stránke chýbajú 2 javascripty a aktivácia kvôli tomu neprejde. Napísal som mail na podporu, dnes prišla odpoveď, že ide o plánovanú údržbu, ktorá bude trvať do 7.9. Neviem odkedy sú chýbajúce scripty plánovaná údržba, ale čo iné im zostávalo napísať. Skôr mi to príde tak, že pri nejakom release zabudli na tieto scripty a teraz sa čaká na testovanie a nasledujúci release. Škoda Connect je napísaná v Jave, preto im to tak dlho trvá. Ak vám nebudú fungovať Škoda Connect služby tak dôvod je "plánovaná" údržba. Problém sa týka mobilnej aplikácie aj webu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vytlacil Vloženo 5. Září 2018 Sdílet Vloženo 5. Září 2018 Aplikace mi (zatím) funguje na obou autech... Když tak Škoda Connect má své vlastní vlákno - v Elektrice, hoď to tam, a toto admin smázne... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xrainman Vloženo 5. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2018 Mne naťahovala aplikácia 2 mesiace staré údaje a nedali sa obnoviť. Preto som ju odinštaloval a chcel som ju znovu aktivovať. Inak včera som mal počas celého dňa error 500 po prihlásení. Zaujímali by ma skúsenosti nových majiteľov, ktorí skúšali aktiváciu. Prosím admina o presun do Elektriky. Možno je na zamyslenie, že niektoré témy by si zaslúžili spoločné vlákno pre všetky autá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepanlu Vloženo 5. Září 2018 Sdílet Vloženo 5. Září 2018 Mně to přestalo v počítači i mobilu fungovat před dvěma dny, včera večer to naběhlo, ale data jsou v obojím 3 dny stará... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepanlu Vloženo 8. Září 2018 Sdílet Vloženo 8. Září 2018 V 05.09.2018 na 14:42, stepanlu napsal: Mně to přestalo v počítači i mobilu fungovat před dvěma dny, včera večer to naběhlo, ale data jsou v obojím 3 dny stará... Dnes začalo bez zásahu fungovat spojení s vozem a data jsou aktuální. Takže info, které dostal Xrainman o údržbě do 7.9. byla zjevně správná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xrainman Vloženo 10. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2018 Mne aktivacia stale nejde :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr2212 Vloženo 30. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2018 vůbec to nefunguje !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xrainman Vloženo 8. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2018 Po niekolkych konzultaciach zo Skodou a roznych neuspesnych pokusoch o rozbehanie mi odporucili navstevu servisu. Az potom mi to zacalo fungovat. Pred navstevou servisu som v mobilnej appke a na webe videl stale stare udaje,. Vobec nefungovala synchronizacia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xrainman Vloženo 8. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2018 6.11. som bol v servise :) Ale netrufam si tvrdit, ze moj problem sa vyriesil aktualizaciou na strane serverov. Skor to bolo zaseknute niekde u mna na aute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 9. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2018 přesně tak už to funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klakson23 Vloženo 9. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2018 Dnes jsem to zkoušel a nejde se mi zaregistrovat. Zkusím zítra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 12. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2018 pravda, běželo chvilku :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Und3rko Vloženo 22. leden 2019 Sdílet Vloženo 22. leden 2019 Tiež my prestala fungovať synchronizácia a komunikácia s autom. Posledné údaje mám z 9.1.2019 dnes je 22.1.2019 Najhoršie je to že som chcel konečne naplno využiť plánované vyhrievanie auta kedže teraz ráno je aj -10 tak to nefunguje :/ Vyriešila to teda návšteva servisu, alebo sa mám pokúšať resetovať nastavenia a podobne? (Škoda connect a infotainment končí u mňa 20.02.2019, takže stále by to malo byť aktívne) Vopred ďakujem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xrainman Vloženo 23. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2019 Problem zo synchronizaciou vyriesila navsteva servisu. Ale podla mna to opravili nahodou alebo nevedeli co robia. Auto bolo v servise 2 dni. Ked som si ho isiel prevziat, tak prijmaci technik tvrdil, ze sa zavadu nepodarilo odstranit a synchronizacia nefunguje. Dohodli sme si dalsiu navstevu, pretoze podla neho sa musia na auto pripojit z Mladej Boleslavi. Ked som auto prevzal a sadol do neho, tak sa zobrazila kontrolka ze nefunguje SOS tlacitko + hlasova hlaska. Vratil som sa na predajnu. Prijmaci technik mi oznamil, ze mi to zabudol povedat a ze sa to doriesia pri planovanej oprave synchronizacie. Tak som isiel domov, pred domom mi to vsak nedalo a vyskusal som synchronizaciu. Na moje prekvapenie fungovala. Okrem problemu z SOS tlacitkom sa po oprave synchronizacie objavili dalsie "drobnosti" - nie vzdy si zapameta nastavenie asistentov - nie vzdy si zapameta nastavenie nezavisleho kurenia (napriklad 2 dni funguje, potom sa nastavenie vymaze) - nie vzdy si zapameta nastavenie telefonu (telefon sa niekedy pripoji automaticky, niekedy ho musim pripojit rucne) - blbne pripojenie cez vlozenu SIM kartu (niekedy ide, niekedy nie) Prva oprava bola v novembri, vtedy vyriesili synchronizaciu ale pokazili sa veci vyssie. Potom som tam bol v decembri, auto tam bolo 2 dni, problem z SOS tlacitkom sa im nepodarilo vyriesit. Auto si chceli este nechat, co som odmietol. Vtedy tvrdili, ze mozno bude potrebne vymenit celu jednotku. Zatial nemam dohodnute dalsie stretnutie, pockam asi 2-3 mesiace kym budem mat 30 tisic km a spojim to s garanckou. Takze moje skusenosti zo Skoda Connect a celkovo zo servisom su celkom vesele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepanlu Vloženo 23. leden 2019 Sdílet Vloženo 23. leden 2019 Mně to přestalo fungovat pře měsícem. To se občas stává a po 2-4 dnech to zase naběhne. Když to ale trvalo 2 týdny a nic co jsem zkoušel nezabíralo, zavolal jsem do servisu. Technik říkal ať se stavím kdykoli až pojedu okolo, ale možná je to výpadek na straně Škodovky. Když jsem řekl, že přijedu do hodiny, slíbil, že se na to mezitím podívá. Zkontroloval jsem připojení před výjezdem a pořád nic. Když jsem dorazil do servisu, technik, se kterým jsem mluvil odběhl s jiným zákazníkem a ujal se mě jeho kolega. Vytáhl jsem mobil a vše fungovalo bez problémů a pořád (10 dnů) funguje. Jestli to byla náhoda, nebo s tím něco udělali do mého příjezdu jsme nezjistili, nečekal jsem a odjel. Ale prý jsou z toho někdy nešťastní, chtějí uspokojit zákazníky a často Connect z (pro ně) neznámých důvodů nefunguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 23. leden 2019 Sdílet Vloženo 23. leden 2019 90% problémů způsobuje OCU jednotka. Restart lze provést jen pomocí diagnostiky, protože má v sobě vlastní baterii, tak odpojení baterie ve voze nic nevyřeší. Aktualizace prováděné Škodovkou pomůžou jak, kdy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.