Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,

před týdnem (3.9.2018) jsem prodal osobní vůz, r.v. 2002 s vadami uvedenými na kupní smlouvě (vadný alternátor, prasklina na čelním skle) – vzhledem k nimž byla cena téměř symbolická 25 000,- Kč. Kupující absolvoval zkušební jízdu, což je uvedeno v kupní smlouvě a vozidlo následně koupil. Pár dní od prodeje vozu mě kontaktoval, s tím, že se mu „rozsypala celá spojka“ a že chce vozidlo reklamovat pro skrytou vadu. Spojka v době prodeje nevykazovala žádné známky poškození a byla zcela funkční. Dále kupující argumentuje tím, že už měl vozidlo v třech servisech a všude mu prý „dali za pravdu“. Kupující je docela neodbytný a vyvíjí nepříjemný tlak, jemuž bych nerad podlehl a zbytečně neudělal nějaké nevratné rozhodnutí.

Jak v takovém případě postupovat a jedná se skutečně o tzv. skrytou vadu nebo jen o opotřebení součástky s předpokladem omezené životnosti (vozidlo mělo nájezd cca 270tis. Km)?

Děkuji za odpověď.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.