Rudolf M. Vloženo 10. Září 2018 Sdílet Vloženo 10. Září 2018 Dobrý den, před týdnem (3.9.2018) jsem prodal osobní vůz, r.v. 2002 s vadami uvedenými na kupní smlouvě (vadný alternátor, prasklina na čelním skle) – vzhledem k nimž byla cena téměř symbolická 25 000,- Kč. Kupující absolvoval zkušební jízdu, což je uvedeno v kupní smlouvě a vozidlo následně koupil. Pár dní od prodeje vozu mě kontaktoval, s tím, že se mu „rozsypala celá spojka“ a že chce vozidlo reklamovat pro skrytou vadu. Spojka v době prodeje nevykazovala žádné známky poškození a byla zcela funkční. Dále kupující argumentuje tím, že už měl vozidlo v třech servisech a všude mu prý „dali za pravdu“. Kupující je docela neodbytný a vyvíjí nepříjemný tlak, jemuž bych nerad podlehl a zbytečně neudělal nějaké nevratné rozhodnutí. Jak v takovém případě postupovat a jedná se skutečně o tzv. skrytou vadu nebo jen o opotřebení součástky s předpokladem omezené životnosti (vozidlo mělo nájezd cca 270tis. Km)? Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.