datel.1 Vloženo 24. Září 2018 Sdílet Vloženo 24. Září 2018 Předem se omlouvám, že zakládám nové téma, ale nenašel jsem v sekci "Moror 1.4 TSI" právě to co hledám ... Takže čau borci, potřebuji radu. Chystám se vyčistit škrtící klapku na 1.4 TSI 90 kW (CAXA). Je potřeba po vyčištění nastavit klapku přes diagnostiku, nebo se seřídí sama ? Na klapku jako takovou chytat nebudu, protože se to nemá, jen chci opatrně pomocí spreje očistit případné nečistoty a nasadit zpět. Proto si nemyslím, že by byla potřeba nějaké VAG nastavování... ? Někde jsem četl, že nastavení klapky se provede odpojením baterie na několik minut a po znovuzapojení baterie se má jen pootočit klíčkem na polohu zapnutí zapalování (nestartovat) a klapka si najde svou polohu. Navíc si myslím, že jestliže klapku pouze vyčistím (bez tlačení na samotnou klapku) a vrátím zpět, tak přece není co štelovat, když zůstane v původním úhlu naklonění ... Má s tím někdo zkušenosti ? Díky za radu ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 24. Září 2018 Sdílet Vloženo 24. Září 2018 naco to chces robit? mas problemy s autom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 24. Září 2018 Sdílet Vloženo 24. Září 2018 Nemusíš mazat adaptace a provádět nastavení klapky s pomocí diagnostiky, když nechceš. Ale to odpojení baterie by mělo být aspoň na 1 hodinu a hned po odpojení šlápni na brzdu, aby ses co nejdřív zbavil zbytkového proudu. Po zapojení baterky bys měl tu klapku slyšet - jak dělá základní nastavení po zapnutí zapalování. Pak můžeš nastartovat. Ale prvních pár několik km to nebude ono, než si jednostka zase vytvoří adaptace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.