spkk Vloženo 7. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2018 Dobrý den, Vlastním Škodu Fábii 1 14.mpi rv. 2001. Je to asi 14 dní zpět co mám při startu strašně malé otáčky tak 800-900 a motor cuká dokud ho "neproturuji" , aby se otáčky ustálili na normální hodnotu. Zajímavé je, že se to děje pouze při 1 pokusu když třeba auto den stoji. Po opětovném startu už běží vše tak jak má a vše funguje normálně. Nevíte někdo čím by to mohlo být ? děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek13 Vloženo 12. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2018 Ahoj, mám podobné potíže, motor 1,4 16v BKY. Na diagnostice bez závad. Při startování chytne a hned chcípne, postupně se udrží nějakou dobu v chodu, volnoběh kolísá na minimálních otáčkách a chcípá,dokud se nepodaří prošlápnout plyn, někdy i dvacátý pokus, když ho prošlápnu brzo, motor se udusí. Má na to vliv i menší odběr proudu při startování, rozsvícené brzdovky a zpátečka, pak je potřeba víc pokusů než se motor udrží. Při ohřátém motoru se drží volnoběh vyšší cca. 1000- 1100 ot. a to jen pokud auto stojí. Za jízdy na neutrál drží motor volnoběh spolehlivě 800 ot. bez kolísání. Nějak to souvisí s ABS, stačí vytáhnout pojistku č 25 (řídící jednotka ABS ASR) tak potíže zmizí, start bez kolísání otáček napodruhé, a volnoběh spolehlivě drží. Věděl by někdo o souvislostech a ovlivňování mezi ABS a ASR s motorem? Některé Fabie mají prý asistenta rozjezdu do kopce, nemůže to být ovlivněno odtud při špatné funkci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.