Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý den,

 

Vlastním Škodu Fábii 1 14.mpi rv. 2001.  Je to asi 14 dní zpět co mám při startu strašně malé otáčky tak 800-900 a motor cuká dokud ho  "neproturuji" , aby se otáčky ustálili na normální hodnotu. Zajímavé je, že se to děje pouze při 1 pokusu když třeba auto den stoji. Po opětovném startu už běží vše tak jak má a vše funguje normálně. Nevíte někdo čím by to mohlo být ? 

 

děkuji za odpověď

Vloženo

Ahoj, mám podobné potíže, motor 1,4 16v BKY. Na diagnostice bez závad. Při startování chytne a hned chcípne, postupně se udrží nějakou dobu v chodu, volnoběh kolísá na minimálních otáčkách a chcípá,dokud se nepodaří prošlápnout plyn, někdy i dvacátý pokus, když ho prošlápnu brzo, motor se udusí. Má na to vliv i menší odběr proudu při startování, rozsvícené brzdovky a zpátečka, pak je potřeba víc pokusů než se motor udrží. Při ohřátém motoru se drží volnoběh vyšší cca. 1000- 1100 ot. a to jen pokud auto stojí. Za jízdy na neutrál drží motor volnoběh spolehlivě 800 ot. bez kolísání. Nějak to souvisí s ABS, stačí vytáhnout pojistku č 25 (řídící jednotka ABS ASR) tak potíže zmizí, start bez kolísání otáček napodruhé, a volnoběh spolehlivě drží. Věděl by někdo o souvislostech a ovlivňování mezi ABS a ASR s motorem? Některé Fabie mají prý asistenta rozjezdu do kopce, nemůže to být ovlivněno odtud při špatné funkci? 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...