spkk Vloženo 7. Říjen 2018 Vloženo 7. Říjen 2018 Dobrý den, Vlastním Škodu Fábii 1 14.mpi rv. 2001. Je to asi 14 dní zpět co mám při startu strašně malé otáčky tak 800-900 a motor cuká dokud ho "neproturuji" , aby se otáčky ustálili na normální hodnotu. Zajímavé je, že se to děje pouze při 1 pokusu když třeba auto den stoji. Po opětovném startu už běží vše tak jak má a vše funguje normálně. Nevíte někdo čím by to mohlo být ? děkuji za odpověď Citovat
Radek13 Vloženo 12. Říjen 2018 Vloženo 12. Říjen 2018 Ahoj, mám podobné potíže, motor 1,4 16v BKY. Na diagnostice bez závad. Při startování chytne a hned chcípne, postupně se udrží nějakou dobu v chodu, volnoběh kolísá na minimálních otáčkách a chcípá,dokud se nepodaří prošlápnout plyn, někdy i dvacátý pokus, když ho prošlápnu brzo, motor se udusí. Má na to vliv i menší odběr proudu při startování, rozsvícené brzdovky a zpátečka, pak je potřeba víc pokusů než se motor udrží. Při ohřátém motoru se drží volnoběh vyšší cca. 1000- 1100 ot. a to jen pokud auto stojí. Za jízdy na neutrál drží motor volnoběh spolehlivě 800 ot. bez kolísání. Nějak to souvisí s ABS, stačí vytáhnout pojistku č 25 (řídící jednotka ABS ASR) tak potíže zmizí, start bez kolísání otáček napodruhé, a volnoběh spolehlivě drží. Věděl by někdo o souvislostech a ovlivňování mezi ABS a ASR s motorem? Některé Fabie mají prý asistenta rozjezdu do kopce, nemůže to být ovlivněno odtud při špatné funkci? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.