Iliketea Vloženo 2. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2018 Dobrý den, Mám S1 2.0tdi 103kw Před nedávnem sem měnil celou spojku a zárověn sem nechal vyměnit termostat(teplota se houpala). Auto už teplotu drží, pokud tedy nejedu dálniční rychlosti, nad 120km/h se začne přehřívat, když sjedu během dvou minut jdeteplota do normálu.(To jsem zjistil až dnes) Ale tak po dvou dnech, co jsem vše měnil a ještě sem nevéděl že se auto přehřívá jsem zapl i topení, a vůbec netopí, chrlí to furt jen studený vzduch. Hadice jsou horké. V servisu mi řekli, že by to mohlo být servomotorkem který naklápí klapku regulace topení. Ale nemůže to mít vše nějakou spojitost? Nějaká přicvaklá hadice nebo něco? Špatné zapojení? Po čem bych měl jít? Zkoušel sem to odvzdušnit(i když to v servisu už dělali). Ale přesto čas od času slyším "bublinly" a vidím je i v expanzce. Chladící kapalina se neztrácí. Zažili ste něco podobnýho? Děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 3. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2018 To spíš vypadá na těsnění pod hlavou, nebo - nedej bože - na hlavu válců. Jakmile chceš od motoru výkon, začne to foukat do vody a ta se přehřeje a taky ten profuk naplní radiátor topení, takže z topení jde jen chladný vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iliketea Vloženo 5. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2018 Někde sem se dočet, že pokud by bylo prasklé těsnění tak by unikal tlak z válců do expanzky.. Tak sem to ráno několikrát zkontroloval a hadice jsou měkké a nic v nich není. Voda se neztrácí. Ale kolem auta to smrdí po fridexu , po delší jízdě :D. Čichal sem i k expanzce a ta naopak nesmrdí nijak zvláštně . Zkusím ještě odvzdušnit radiátor topení a klimu. Ještě mě napadá že by mohla být někde dírka v chladicím okruhu a trošičku kapat na nějaké svody (smrad). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 6. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2018 V 5. 11. 2018 na 18:22, Iliketea napsal: Voda se neztrácí. Ale kolem auta to smrdí po fridexu , po delší jízdě To je trochu divné, ne? Buď voda (nemrznoucí směs) nemizí, ale pak nemá co smrdět kolem auta, nebo mizí a pak je smrad v pořádku. Ale tak jaks to napsal to současně možné není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iliketea Vloženo 6. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2018 Ale je to tak :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iliketea Vloženo 10. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Tak včera po delší jízdě sem stál na parkovišti a když jsem couval tak něco pod kapotou doslova vybuchlo. Něco začlo chrastit, hned sem vyběhl ven a zjistil sem že ten zvuk jde z prostoru jakoby mezi motorem a filtr boxem... Ovšem po vypnutí climatroniku to přestalo. Když sem pak něco ujel a znovu spustil climatronic tak žadný zvuk- vše zase v normálu.Klíma funguje. Ale auto furt netopí. Servomotorky nastavení topení jsem zkontroloval-ok Ty hadice co jdou do radiátoru topení jsem také zkontroloval--- když nechám auto zahřát na parkovišti tak nejsou nikdy teplé.Ovšem po delší jízdě jsou docelá horké ale né nijak extra. Ale co je zajimavejší pokud je auto studené a mačkám tyhle dvě hadice tak to do expanzky pumpuje vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.