SU2020 Vloženo 4. Srpna Vloženo 4. Srpna Co? pri regeneraci zhavicky pomahaji pri spalovani a u modernich motoru to neni jak driv ze zhavici svicky sou funkcni jen pri startu ... zhavi i behem jizdy a pri normalnim chodu motoru obcas podle potreby a i pri regeneraci .. takhle mi to bylo vysvetleno proc neni dobre jezdit s novejsim motorem a spatnejma zhavicima svickama Citovat
spyke1973 Vloženo 5. Srpna Vloženo 5. Srpna SU2020 V podstate souhlasim,ale nemyslim si,ze zhavice pomahaly lepe spalovat pri regeneraci,kdyz ucelem obohacene davky je dostat ji do katu a spusteni regenerace. Spis asi pomuzou udrzet vyssi teplotu pri regeneraci v mrazu stejne jako egr. Kdyz mi odesel zhavic,tak samozrejme kontrolka po studenem startu a kod chyby primo na konkretni valec. Pri teplych startech po vymazani chyby se uz chyba nezapsala,ani pri regeneraci,zase az studeny start. Jezdit s vadnym zhavicem je risk,ze odejde vyrazne drazsi rele zhaveni. Proc nevim,ale je to informace od servisaka skodovky,ze maji tyhle zkusenosti. 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.