Esteres Vloženo 15. leden 2019 Sdílet Vloženo 15. leden 2019 Dobry den mam problem a vubec si nevim rady. Mam octavii 1.9 tdi 81kw a strasne kratko mne zhavi. Kdyz je treba 5pod nulou tak to zhavi. Kdyz je treba nula tak to nezhavi. Kontrolka se rozsviti tak na vterinu.Menil jsem zhavici rele,cidlo teploty,zhavicky jsem mel venku a zhavi vsechny. Uz nevim co s tim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jao Vloženo 15. leden 2019 Sdílet Vloženo 15. leden 2019 Ak chytá motor v pohode, tak to netreba riešiť. To už nie sú žhaviče ako v starých Pežotoch. Common rail žhaví krátko. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Esteres Vloženo 15. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2019 Prave ze kdyz nemrzne a je treba nula tak to blbe chyta protoze to nenazhavi je strasne kratky to nazhaveni. Kdyz mrzne chytne to hned protoze to zhavi dele. Jak je motor teply chyta to na brnk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jao Vloženo 15. leden 2019 Sdílet Vloženo 15. leden 2019 (editace) Ak to aj blbě chytne a motor ide nepravidelne, je to už skôr na strane vstrekovania. Ak mrzne, doporučuje sa žhaviť aj 3x a až potom štartovať. Ale baterka musí byť v dobrej kondícii. Boh vie, ako sa správa riadiaca jednotka motora (v závislosti od vonkajšej teploty), ak máš nižšie napätie z baterky pri žhavení. Chcelo by to dať na diagnostiku a budeš vedieť viac. Editováno: 15. leden 2019, autor: Jao 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Esteres Vloženo 15. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2019 Zitra to skusim dat na diagnostiku zatim diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. leden 2019 Sdílet Vloženo 16. leden 2019 před 23 hodinami, Jao napsal: Ak chytá motor v pohode, tak to netreba riešiť. To už nie sú žhaviče ako v starých Pežotoch. Common rail žhaví krátko. No ale toto rozhodně není Common rail. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jao Vloženo 16. leden 2019 Sdílet Vloženo 16. leden 2019 Pawouk, možno máš pravdu, teraz neviem o aký motor sa jedná. Videl som tam 81 kW, tak som si automaticky dosadil 2.0 TDI CR. 1.9 TDI PD bol 77 kW a 2.0 TDI CR bol 81 kW. Ak ten motor je PD, potom je tam viac možností prečo to zle žhaví a chcelo by to pozrieť nielen diagnostikou, ale skôr skúsenejším mechanikom. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. leden 2019 Sdílet Vloženo 16. leden 2019 Hm, kdyby sis raději pořádně přečetl první příspěvek, tak bys tam viděl, že jde o motor 1.9 TDI 81 kW. A ten není ani PD a už vůbec ne CR. Ušetřil by sis zbytečné psaní nesmyslných příspěvků. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Esteres Vloženo 16. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2019 Zdravim... tak jsem nestihal to nechat napichnout ale vypojil jsem cidlo teploty auto zhavi a chytne na brnk. Vim ridici jednotka si mysli ze mrzne ale nechapu proc to nefunguje normalne kdyz je cidlo nove.. jeste se zeptam musi se ta chyba cidla vymazat?nemysli si auto treba ze je porad to cidlo vadne? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jao Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 Takže je jedno, či to je PD, CR, alebo ... Vymaž chybu čidla. Ak sa chyba objaví znova, tak sa signál zo senzora teploty nedostane do RJ, alebo je nesprávny. Čidlo, kabeláž, alebo RJ. Daj vedieť, ako si to poriešil. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Esteres Vloženo 11. Únor 2019 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2019 Tak je to uspesne za mnou. Vymazala se chyba a slape to. Diky kluci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.