Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobry den mam problem a vubec si nevim rady. Mam octavii 1.9 tdi 81kw a strasne kratko mne zhavi. Kdyz je treba 5pod nulou tak to zhavi. Kdyz je treba nula tak to nezhavi. Kontrolka se rozsviti tak na vterinu.Menil jsem zhavici rele,cidlo teploty,zhavicky jsem mel venku a zhavi vsechny. Uz nevim co s tim.

Ak chytá motor v pohode, tak to netreba riešiť. To už nie sú žhaviče ako v starých Pežotoch. Common rail žhaví krátko.

 

  • Autor

Prave ze kdyz nemrzne a je treba nula tak to blbe chyta protoze to nenazhavi je strasne kratky to nazhaveni. Kdyz mrzne chytne to hned protoze to zhavi dele. Jak je motor teply chyta to na brnk

Ak to aj blbě chytne a motor ide nepravidelne, je to už skôr na strane vstrekovania.

Ak mrzne, doporučuje sa žhaviť aj 3x a až potom štartovať. Ale baterka musí byť v dobrej kondícii.

Boh vie, ako sa správa riadiaca jednotka motora (v závislosti od vonkajšej teploty), ak máš nižšie napätie z baterky pri žhavení.

Chcelo by to dať na diagnostiku a budeš vedieť viac.

 

 

Upraveno od Jao

  • Autor

Zitra to skusim dat na diagnostiku zatim diky. 

před 23 hodinami, Jao napsal:

Ak chytá motor v pohode, tak to netreba riešiť. To už nie sú žhaviče ako v starých Pežotoch. Common rail žhaví krátko.

 

No ale toto rozhodně není Common rail. :rolleyes:

Pawouk, možno máš pravdu, teraz neviem o aký motor sa jedná.

Videl som tam 81 kW, tak som si automaticky dosadil 2.0 TDI CR.

1.9 TDI PD bol 77 kW a 2.0 TDI CR bol 81 kW.

Ak ten motor je PD, potom je tam viac možností prečo to zle žhaví a chcelo by to pozrieť nielen diagnostikou, ale skôr skúsenejším mechanikom.

 

Hm, kdyby sis raději pořádně přečetl první příspěvek, tak bys tam viděl, že jde o motor 1.9 TDI 81 kW. A ten není ani PD a už vůbec ne CR. Ušetřil by sis zbytečné psaní nesmyslných příspěvků.

  • Autor

Zdravim... tak jsem nestihal to nechat napichnout ale vypojil jsem cidlo teploty auto zhavi a chytne na brnk. Vim ridici jednotka si mysli ze mrzne ale nechapu proc to nefunguje normalne kdyz je cidlo nove.. jeste se zeptam musi se ta chyba cidla vymazat?nemysli si auto treba ze je porad to cidlo vadne?

  • 2 týdny později...

Takže je jedno, či to je PD, CR, alebo ...

Vymaž chybu čidla. Ak sa chyba objaví znova, tak sa signál zo senzora teploty nedostane do RJ, alebo je nesprávny.

Čidlo, kabeláž, alebo RJ. Daj vedieť, ako si to poriešil.

 

 

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak je to uspesne za mnou.  Vymazala se chyba a slape to.  Diky kluci. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.