Publikováno Říjen 21, 200618 r Tak na levé zadní pneumatice byly efekty, jak když projedete kalužinou a ono to ani na slunci neuschlo. A brzdové kapaliny ubylo 1,5cm, tak jsem to hned nechal stát u servisu. V garáži mám kalužinku. Co tam odchází? Těsnění u válečků? Je to stejné nebo podobné jak na Š120? Tam sem si taky užil, skončilo to nevejma válcema. Najeto 80kkm!
Říjen 23, 200618 r Jo jo. Gumičky na pístech. Problém je stejný, jak u 120, Favorita, Feldy. Mám je na Fabii taky nové od 135000km. Komplet válečky. Cenu jsem zapomněl. Na Favoritu jsem měnil jen gumičky (sada gumiček za dvacku, měl jsem strach z povolování trubky) a taky už to dlouho drží. Doporučuji to hned vyměnit, mastí ti to pakny.
Říjen 23, 200618 r Autor tak po 78000km pakny na obou kolech na sračku + celé nové válce 1250,- v noname servisu prej to muselo mít najeto mnohem víc, tak mě asi napálili s přetočeným tachecem kur 120ka byla spolehlivější, každej tejden do toho cpu 5000,- za opravy
Říjen 23, 200618 r A to je důvod, proč bude příští auto funglovka. Autokurvičky to naleští, stočí, sami si koupí nové a ty se jebej s opravama. Jinak mi z Tvého vyprávění už dlouho přijde, že máš přetočeno.
Říjen 24, 200618 r Já jsem na jaře menil pakny. To bylo najeto cca 140 000km a byly ještě původní... Tom
Říjen 24, 200618 r Autor podle nálepky výměny oleje by mi kilometry měly sedět, nic není dorvané a ošoupané, tak nevím, ale ty pakny byly v ... a najeto je 78000km, kde se to dá nějak zjistit, kolik to doopravdy má? i motor vypadal pěkně
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.