marejo Vloženo 23. Březen 2021 Sdílet Vloženo 23. Březen 2021 Jde o to že to prostě některé motory dělají. Řešil jsem i na zahraničních fórech, napříč celým koncernem tyto motory občas vydávají tento zvuk. Nikdo neví proč a nikdo nechce zbytečně rozebírat motor kvůli nějakému chrčení. Ale mě osobně to úplně kazí celý dojem z auta, tím víc že ostatní stejné vozy to nedělají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 31. Květen 2021 Sdílet Vloženo 31. Květen 2021 Tak už se mi ten zvuk objevuje také. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JANSA Vloženo 14. Červen 2021 Sdílet Vloženo 14. Červen 2021 Ahoj, v poslední době jsem zaregistroval cvakání, lupání z prostoru regulace turba a DPF a je závislý na otáčkách. V autě to slyšet není, jen venku. Zvuk se objevuje pravidelně až do dosažení teploty oleje na cca 95°C, potom sporadicky. Po delší jízdě po dálnici to není slyšet vůbec. Auto jede normálně, žádná kontrolka nesvítí, regenerace +- po 400km. Zde jsem si vypůjčil video z youtube - to je přesně ono => https://www.youtube.com/watch?v=9dhWirxaC0U Superb 2, r.v. 2013, CFFB najeto 257 tkm, ve 235 tis. nové vstřiky, čerpadlo. Řešil to už někdo ? Nechce se mi něco zanedbat a potom zůstat stát za krajnicí :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 14. Červen 2021 Sdílet Vloženo 14. Červen 2021 No já tam nic od turba neslyším. Slyším jen klepot vytřikovačů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Klíma Vloženo 20. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2022 Ahoj chlapi objevil se mi stejný problém jako v prvním příspěvku s videem, úplně stejný projev. Přišel někdo na to čím to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RSsperky Vloženo 21. Dubna Sdílet Vloženo 21. Dubna (editace) Podla toho zvuku je každý hluchy? 1 vstrek vynechava a ide dakedy na 3 valcoch... Nahodil som na diagnostiku: Valec 1: 0,5mg Valec 2: +10mg Valec 3: +10mg Valec 4: -5 až -10mg. Kvoli 4. valcu museli viac pumpovat 2 a 3. Po vymene vstreku (350€) vsetky hodnoty super, hladky beh a nie ako traktor... Ja neviem ku akemu technikovi chodite, ja sa nerozumiem do áut len do pc. Vyriesene. Editováno: 21. Dubna, autor: RSsperky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.