Přejít na obsah

SUPERB PHEV - První plug-in hybrid


PTiCA

Doporučené příspěvky

Ahoj lidi, vím, že to tady bylo napsáno už mnohokrát, ale taky bych se zkusil poptat ještě po nějakých tipech na co nejdelší čistě elektro dojezd. Jezdím MB - Praha, po dálnici, ale na více jak 35 km jsem se nedostal. Auto mám měsíc, je to 11/2021, ale říkal jsem si, jestli nezajet do autorizáku na proměření baterie. Nezdá se mi to. Zkouším všechny možné různé kombinace D/B, jízdní režimy, mám pomalé plynulé rozjezdy, ale prostě 35 km je strop. Přitom je teplo, krásně, klimu mám vypnutou, žádné negativní vnější vlivy. Jasně, chápu, že elektro je primárně určeno do města a tam to je paráda. Ale ani ve městě se nedostanu na delší vzdálenosti. Zkoušel jsem Xkrát projíždět Prahu, čistě elektro, ale stále 35km strop. Díky za tip 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdim kazdy den 39km s prevysenim 340m a vyjde mi to vetsinou, ze mi jeste treba 5-10% zbyva. Cast je po dalnici a tam to zere jak tank. Jestli jezdis po dalnici maximalkou a mas dojezd 35km, tak si myslim, ze super. Ale mimo dalnici by to melo byt vic. Obrovsky vliv ma zda se topeni (klima tolik ne), jak je treba rano 5-10°C, tak pak vecer uz casto ciste na elektro nedojedu. Jinak minuly rok jsem mel maximum nekde kolem 60km, ale to jsou idealni podminky, zadna dalnice, minimum rozjezdu, nizka rychlost, zadne topeni atd. Skoda, ze tohle uz neni bastleni, jako treba u elektrokolobezek, tam jsem pripojil dva dalsi battery packy a dojel 3x daleko. Mensi misto v kufru bych klidne ozelel 😉

 

Spis nez dojezd me strasne vysira management te 12V baterie. Mam wifi dashkameru, ktera je schopna tu baterku za 5 dnu vytriskat a za 7 uz nenastartuju. Pritom je celou dobu auto v zasuvce a trakcni baterie je celou dobu na 100%. Dobiji se jen pri jizde (mozna i pri stani, ale s "nastartovanym" autem).

Editováno: , autor: frogale
m
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za info. Já jezdím opravdu pomalu a na spotřebu. Po dálnici 105-115km, prostě aby jízda byla co nejplynulejší. Vypozoroval jsem, že na dálnici je lepší jezdit na D a plachtit a po městě pak většinou jezdím na B a rekuperuju. Když jedu v dané rychlosti po dálnici na benzín, tak jsem mezi 3-4l. Když na baterku tak většinou 15-20kWh. Proto jsem doufal, že bych se měl dostat na těch 50km. Schválně se mrknu, jaké uvidím to převýšení v appce. Ale jestli říkáš, že s dálnicí jsi na podobném dojezdu, tak asi prostě s tou dálnicí se hold dále nedostanu. Jako není to žádné úskalí, ten hybridní mód je super, já jenom dokud mám ještě možnost řešit baterku v záruce, tak abych to neprošvihl. Proti tomu, co tady lidi psali, jsem v podstatě na polovičním dojezdu na elektro. Tak jenom proto.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem se ptal v servisu na diagnostiku baterky, tak mi řekli, že to nedělají, že jen v případě když to zákazník reklamuje. Možná by stálo za to ji před koncem záruky prostě naslepo zreklamovat, že má slabý dojezd, a ať ti dokážou, že je ok. Ale tam je 6 let ne? To máš ještě fůru času.

 

Jinak z těch mých 39 km je cca 18 po dálnici. A převýšení je znát, když jedu tu trasu jedním směrem, tak mám průměr cca 24-26kWh, když jedu obráceně, tak se k 16kWh v klidu dostanu, i na menší hodnoty, když to neperu po té dálnici 135. 

Editováno: , autor: frogale
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...