Agraelos Vloženo 4. Únor 2019 Sdílet Vloženo 4. Únor 2019 (editace) Zdravim, Auto: Octavia II, 2.0 TDI-PD, 103 kW, 16V (BKD), bez DPF (originálně), r. v. 2004, najeto cca 240 tis. km Cca před tejdem auto normálně fungovalo. Předtím ještě nebyl problém se startem ani v zimě, ani po delší době. Pak po pár dnech, co stálo, nešlo nastartovat (vybitá baterka, menší napětí). Baterku sem dobil nabíječkou (dobíjel sem i minule), ale už se bohužel nepovedlo nastartovat (cca 0° C) a ani přes kabely. Startér je slyšet, funguje -> musí točit motorem, protože rozvody jsou v pohybu. Koukal sem i, jestli mi někdo neucpal vejfuk. Kontrolka imobilizéru nesvítí, ani žádná jiná. Klíč mám když tak jen jeden, není zanešenej, ani příp. vybitej. Ovšem před vypojením baterky sem vytáhl pojistku od alarmu, aby auto nehoukalo, což sem dělal i minule a ok. Když nepočítám spojku, zkoušel sem startovat i s plynem. Taky si říkám, že při nandávání baterky mi zapadl šroubek, ke kterýmu sem se nemohl dostat a magnet sem neměl. Pomohl sem si sikovkama, jenže mi zapadly skoro až na podběh. Sundal sem filter-box a rukou se pro to protáhl. Napadá mě, jestli sem o něco omylem nezavadil a nepřerušil, ale nic sem neviděl a dolů u převodovky aspol. nevidím. Překousaný kabely snad nejsou; parkuju uprostřed Prahy. Dál sem zkoušel přeměřit pojistku od podávacího paliv. čerpadla a ukazuje, že je ok + je snad i trochu slyšet. Jinak v nádrži je skoro půlka nádrže (tankována Verva na Benzině a zhruba před tejdnem Efecta na Benzině). Žhavicí svíčky (žhaví pár sek.) podle servisky měněny před přibližně 18 tis. km, před 2 rokama. Palivovej filtr měněn zhruba před 5 tis. km a vzduchovej před pár stovkama. Nedávno mi měnily i vstřiky. Přes den bych zkusil přeměřit další pojistky a pak diagnostika, jak mi jí půjčí kámoš. Snad se to nějak nezavzdušnilo, co zkusit startovací sprej do sání? Nemůže ta baterka bejt rozbitá, že ani kabely nepomůžou a startér nemá velkej výkon? Ale otáčkoměr se ani nehne. Nebo zkusit delší dobu startovat? (zatim sem zkoušel max. 7-8 sek., jak to pak nahlásí nízkej tlak oleje). Akorát si taky řikám, když budu takhle zkoušet startovat, nenaplněj se mi válce palivem a nějak se to "uchlastá"? Děkuju moc a za ochotu a rady. Editováno: 4. Únor 2019, autor: Agraelos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agraelos Vloženo 5. Únor 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2019 (editace) Každopádně sem proměřil pojistky a všechny ok, i relátka, pokud sem ty relátka měřil správně. Ten alarm je když tak normálně originální (akorát jeden čas byl problém, že občas začal jen tak houkat, pak to už přestalo a měl by normálně fungovat, co sem zkoušel). Jinak sem zkusil odpojit přívod paliva za paliv. filtrem a nafta normálně protejkala. Tak sem vyzkoušel trochu startovacího spreje do sání filtru a po pár pokusech to už chytlo a běželo. Okamžitě to chytlo i na potřetí + sem to byl kousek projet. Čili zatim nevim, co si mám o tom myslet. Napadá mě, jestli nebylo třeba něco zaseklýho, např. klapka, či tak, nebo jestli ty žhavící svíčky. A diagnostika ukázala něco s Powertrain Data Bus - Implausibible Message from Steering Column. Editováno: 29. Březen 2019, autor: Agraelos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agraelos Vloženo 5. Únor 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2019 Tak žhavícíma svíčkama to nejspíš nebude, protože sem dneska zjistil, že když bylo auto nedávno v servisu, tak je prej kontrolovali a možná i vyměnili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.