Jump to content

Agraelos

Uživatel
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Agraelos

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

342 profile views
  1. Šrouby se když tak po nějakym čase samy od sebe přestaly uvolňovat, byl i problém je povolit, tak se uvidí příští sezónu. Zatim díky.
  2. Zdravim, chtěl bych se zeptat, zda se to nějak zlepšilo, či tak? :)
  3. Zdravim, chtěl bych se zeptat: Po startu auto vibruje, ale jenom do 1500 ot./min a nejvíc zhruba lehce nad volnoběžnejma otáčkama a to i při neutrálu. Po překročení otáček je všechno zase víceméně normální. Nedávno byla vyměněna kompletní spojk. sada (včetně dvouhmoťáku). Mechanik, co to dělal, řikal, že by to tim bejt nemělo. Vymáčknutí spojky nepomůže. Kontrolky neindikují žádnou chybu. Někoho napadl silentblok (spodní), popř. vstřikování, avšak spíš to vypadá, že je něco uvolněný a možná uvnitř palubky. Nevíte, co by to mohlo způsobovat? Nebo to bude na celý rozebrání? Díky za odpověď. Superb II, 2.0 TDI-PD, 103 kW, 8V (BMP), rok 2008, najeto přes 280 tis. km
  4. Nedávno sem se když tak k tomu dostal, je to vyměněný. Jakmile bude čas, uvedu postup.
  5. Dobře. Nedávno sem vyměňoval ten palivák, kterej sem tam zhruba před rokem dával, nevypadal špatně, ale taky zatim sem neodsával. A tátovi na VW Touranovi 1.9 TDI-PD taky nejspíš padala nafta. Měl myslim problém se zpětnym ventilem, nebo tak. Jinak bych se zeptal, ještě k tomu volnoběhu, určitě zavěšení (silentbloky) motoru jsou ok?
  6. Zjevně se to špatně porovnává. Sice to může obecně zkreslovat, ale posílám ještě fotku víc zblízka a když tak pro srovnání i díru jinýho originálního litýho disku + vzor. Zkusil sem ten kuželovej šroub položit do originálu (kde asi určitě bude kulovej šroub) a divně tam seděl, viklal se. Kdežto u toho neoriginálního ALU kola bych řekl, že tam snad seděj oba dva typy šroubů... Jestli to spíš podle vůle pohybu nemá blíž k tomu kuželovýmu, avšak nevim přesně. Snad tam nemá bejt nějakej třeba speciální, našel sem, kde to rozdělovali i podle stupňů a zda je ten tvar ještě pohyblivej/plovoucí. A co sem koukal, tak mi možná nepřijde, že by ten otvor byl vymačkanej, spíš jenom seškrábanej lak (samozřejmě se můžu mýlit), anebo v to můžu aspoň doufat. :) Jinak si řikám, jak popř. nejlíp ověřit správnou délku šroubů - zřejmě podle počtu závitů nacházejicích se v náboji, to nějak změřit. Děkuju.
  7. Díky za odpověď. Ten bohužel nemám (kola jsou kupovaný od někoho, kdo je používal snad na dvojkovym Superbu) a ty šrouby mi dal k tomu. Ideálně by to chtělo možná nějakej vzor pro srovnání/rozpoznání těch dosedacích ploch. Aha, to doufám, že ne, no. Jinak nějaký menší deformace by měli jít zpravit?
  8. Zdravim vás, u neoriginálních ALU kol (ke kterejm mám vymezovací kroužky) se mi uvolňujou na všech kolech všechny šrouby, i když je tvrdě přetáhnu. Dochází k tomu hlavně při vyšších rychlostech, jakmile přejedu nějakou nerovnost, tak je to i trochu slyšet, jak se to povolí. Šrouby jsem k nim dostal - M14, stoupání závitu by mělo bejt 1,5 (a na 17 'ořech'), délka přes 28 mm -> jsou delší, než šrouby u druhý sady originálních litejch kol (M14 x 1,5 x 27-28 mm (17 ořech)), kde je to když tak v pohodě. Napadá mě, jestli není něco poškozený, nebo se správností dosedací plochy sedla => kužel (kónus), originální maj kulovou plochu. Pro jistotu přikládám obrázek ráfku se šroubem. Jinak si ještě řikám, že sice vymezovací středici kroužek rozměrově sedí, ale zda nerozhoduje i tloušťka/hloubka toho kroužku zapadající do ráfku, či tohle se nepočítá? Děkuju vám za rady!
  9. Jasný, no. Mně jednou snad i řekli, že to může bejt dokonce i svým způsobem "normální"... Jinak bylo i když tak odsátý palivo z obalu paliv. filtru, kvůli zbytkovejm nečistotám?
  10. Jasně, díky. Pak bych dal vědět, jakmile se k tomu zase dostanu.
  11. Já sem ho teďka ještě nečistil, chystám se na něj okolo léta.
  12. Aha, dobře. Mně to když tak dělá furt. Každopádně sem se do toho už pustil, avšak mám jeden problém... Nejdřív se musí sundat tapecírunk a za ním ten plechovej dekl, kterej drží stahovačku okna s komfortní jednotkou centrálu. Pak sem uviděl, že příčina byla ten vnější bowden (ovládanej venkovní klikou), kterej byl přetrženej u kliky. Tak sem demontoval kliku se zamykací vložkou a plastový těleso za ní a z něho vyndal zbytek uchycení starýho bowdenu. Následně sem povolil zámek, ve kterym je druhej konec starýho bowdenu, kde sem vyhákl konec, ale bohužel se to nepodařilo dál vyndat, protože tam ještě drží v nějakym uchycením. Napadá mě, že se musí větší silou vytlačit ten jakoby "kolíček", ale zase si řikam, aby něco třeba zbytečně neprasklo, tak se radši ptám. V těch dveří je taky hodně špatnej přístup/prostor. V nejhorším bych musel zjevně odvrtat nýty reproduktoru, aby šel zámek uplně ven. Přikládám foto, kdyby někdo věděl, jak na to. Zatim děkuju.
  13. Zdravím Vás, měl bych dotaz. Na Superbu II (2.0 TDI, 103 kW), rok: 2008, Elegance, bez KESSY, nefunguje otevírání dveří řidiče - nejde pouze z venku (zevnitř jde). Pravděpodobně bude na vině vnější táhlo (pokud nebude zřejmě urvaný nějaký jiný uchycení). Nevíte, jak se k tomu dostat? Resp. stačí sundat tapecírunk a pod ním dekl, na kterym je přichycená stahovačka okna s centrální komfortní jednotkou a nějak se zkusit k tomu dostat, nebo se jde na to spíše přes zámek, či venkovní kliku, popř. to zahrnuje víc kombinací? Přikládám když tak i schéma, ze kterýho sem na to ale uplně nepřišel. Děkuju všem za rady.
  14. Je mi to teda jasný, zatím vám všem děkuju.
  15. Dobře, díky za rady, chlapi. Jindra999: Jinak to změněný datum přineslo když tak, co za výhodu? Díky.
×
×
  • Create New...