CeBro Vloženo 23. Červen 2017 Sdílet Vloženo 23. Červen 2017 ZdravímUž celkem 3-4 měsíce mě trápí má Octavia II TDI (CFHC) 103kW + chip na nějakých 123kW.Poprvé se mi rozblikalo žhavení když jsem jel s přítelkyní domů a zkusil jsem vypnout a zapnout zapalování, ale to nepomohlo. Tak jsem s tím další den jel na praxe (servis) a vyhodilo to tyhle chyby: Po opravě smazáno. Teď už jen náhodně rozbliká.Diagnostika BOSH KTS 670P065100 - Snímač, referenční napětí B PřerušeníP032200 - Snímač polohy klikového hřídele Žádný signálOdpojoval jsem všechny snímače, které jsou na větvi B (Sonda Lambda, Snímač tlaku v zásobníku rail atd..)Odpojil jsem skoro vše až na spodní straně motoru (EGR a Snímač tlaku v sacím potrubí)Byl to ten snímač tlaku, ale na proměřením se nám nezdál egr, protože tam má být referenční napětí kolem 5V a po připojení EGR bylo 2-3V. Po měsíci jsem vyměnil EGR, Škrtící klapku, Elektromagnetický ventil, svazek kabelů od pedálu k EŘJ.Mechanik mi řekl že to může dělat ještě Snímač diferenčního tlaku.Proto se chci zeptat, jestli s tím nemá někdo zkušenost. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CeBro Vloženo 8. Únor 2019 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2019 Ahoj, prosím Vás o pomoc. Už jsem tu byl asi tak před rokem ohledně problému v motoru (bliká žhavení). Problém stále nevyřešen a při dnešní jízdě (bez nouzového režimu) měl poměrně velkou prodlevu pedál akcelerátoru a to tím že jsem ho dal až na doraz otáčky jdou dolů a pak teprve nahoru. 14 dní se držel nouzák a pak se přeplnil DPF filtr a nouzák nikde. Tak jsem to jel projet pro vypálení DPF a po škole opět nouzák. Byla provedena výměna: EGR, škrtící klapka, Elektromagnetický ventil, Snímač polohy pedálu (akcelerátor), snímač tlaku přeplňování.Výpis z KTS 570 - P212200 Pedál plynu- snímač polohy 1 Příliš malý signál P213800 Snímač 1/2 polohy pedálu plynu Nevěrohodný signál Výpis z WOW! - P212200 Obvod snímače/spínače D polohy škrtící klapky/pedálu - nízký vstupní signál (Stálu/trvalý) P213800 Snímač pedálu akcelerátoru, věrohodnostní snímač 1/2 (přerušovaný/nesouvislý) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CeBro Vloženo 21. Únor 2019 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 (editace) - Doplněk 21.2.2019 - Při zastavení a vyřazení rychlostního stupně, tak auto po zmáčknutí brzdového pedálu začnou kolísat otáčky a po chvilce se i samostatně zvyšují - Výměna Váhy vzduchu, ale auto pořád blbne. Editováno: 1. Březen 2019, autor: CeBro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brutus74 Vloženo 22. Únor 2019 Sdílet Vloženo 22. Únor 2019 Tak se podělím o své zkušenosti s blikáním žhavení. Mě to žhavení občas blikalo od října 2018 někdy jednou za týden jindy za tři týdny. Stačilo vypnout motor a bylo spraveno. Letos v únoru už byla kontrolka otravnější a blikala velmi často. Nikdy hned po startu vždy až po čase jízdy 10-20 minut. A finále bylo takové že se rozsvítila kontrolka zvaná "vrtulník" žlutá. Správný název je systém kontroly výfukových plynů. Je to závada podtlakové regulace turba, takový hrnec nad turbem. Je samostatně ne společně s turbem ( u 1.6 motorů komplet s turbem) Velká výhoda je ,že se dá regulovat diagnostikou. Já měl štěstí že je nádobka tlakově v pořádku. Původně se měla měnit za novou 4600,- Stačilo ještě opravit pár drátů do svorkovnice je to pod hliníkovou krytkou a seřídit hodnoty tlaku. Do nouzového režimu mě to nespadlo a neklesal ani výkon motoru ,ale před dovolenou to bylo velmi nepříjemné. Tak snad to pomůže ostatním ,když čtu co vše CeBro vyměnil tak já měl zatím štěstí....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CeBro Vloženo 1. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2019 - Doplněk 1.3.2019 - Auto opět v nouzovém režimu. - Při příjezdu domů z dálnice a po vymáčknutí brzd. pedálu se zvyšují otáčky. Po opětovném sešlápnutí opět otáčky klesnou na volnoběžné. VID_20190301_194658.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 1. Březen 2019 Sdílet Vloženo 1. Březen 2019 a stále to hlásí stejnou chybu? Kabeláž jsi proměřoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CeBro Vloženo 1. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2019 Kabeláž byla proměřena tím, že se propípala. A myslím si, že to asi kabeláž nebude, protože se to děje i jen při zapnutí klíčku a kabeláží jsem i různě hýbal a nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juliusbialas Vloženo 26. Březen 2019 Sdílet Vloženo 26. Březen 2019 zdar kluci mam taky problem z blikanim zhaveni pak to jede v nouzi vag pise tohle poradite ? kdo stim mel uz problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Březen 2019 Sdílet Vloženo 26. Březen 2019 klíčové slovo pro hledání je EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juliusbialas Vloženo 27. Březen 2019 Sdílet Vloženo 27. Březen 2019 a nemuže byt ucpany dpf a vraci se do egru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Březen 2019 Sdílet Vloženo 27. Březen 2019 Těžko. Kolik máš najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juliusbialas Vloženo 27. Březen 2019 Sdílet Vloženo 27. Březen 2019 238244km to moc prave neni ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Březen 2019 Sdílet Vloženo 27. Březen 2019 Není? Na EGR celkem slušný nájezd, klidně by jsi ho mohl měnit už podruhé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juliusbialas Vloženo 27. Březen 2019 Sdílet Vloženo 27. Březen 2019 tak ja to ted koupil tak nevim jestli to bylo delane ...a meni se to takle cely ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Březen 2019 Sdílet Vloženo 27. Březen 2019 jo a bacha není to tak jednoduchý. Resp. může být problém v komunikaci mezi elektronikou nového EGR a ŘJ motoru. Takže originální díl a sehnat někoho, kdo za opravu ponese plnou záruku - ideálně autorizovaný servis. Zde by také měli být schopni závadu potvrdit (může být i problém jinde, kabeláž, těsnění...). A to říkám s vědomím toho, že sám do servisu (natož autorizovaného) nejezdím a vše si snažím dělat sám, ale s EGR ventilem může být sousta následných starostí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juliusbialas Vloženo 27. Březen 2019 Sdílet Vloženo 27. Březen 2019 ok a diky za info pak dam vedet jak sem dopadl az to bude hotove ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CeBro Vloženo 23. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2019 - Doplněk 23.4.2019 - Rozsvícení kontrolky MIL (stále svítí, nebliká) - Dávám na vinu DPF, protože auto smrdí - 21.5.2019 objednáno do servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CeBro Vloženo 22. Srpen 2019 Autor Sdílet Vloženo 22. Srpen 2019 - Doplněk 22.8.2019 - Auto bylo v autorizovaném servisu a proběhla výměna kabelů od pedálů k EŘJ. - Po třech měsících opět začalo auto vykazovat chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CeBro Vloženo 5. Únor 2020 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2020 (editace) - Doplněk 29.1.2020 - P 212 700 - Obvod snímače/spínače E polohy škrtící klapky/pedálu -> Nízký vstupní signál -> Přerušovaný/nesouvislý - P 245 400 - Obvod snímače diferenciálního tlaku -> Nízká úroveň -> Přerušovaný/nesouvislý - P 213 800 - Snímač pedálu akcelerátoru, věrohodnostní snímač 1/2 -> Přerušovaný/nesouvislý - P 24 54 - Filtr částic vznětového motoru obvod tlakového snímače ,,A" -> Nízká hodnota Bude probíhat výměna: - Snímač tlaku v zásobníku railu - Snímač polohy klikové hřídele - Snímač polohy vačkové hřídele + Se budu objednávat na čištění DPF filtru Editováno: 3. Březen 2020, autor: CeBro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CeBro Vloženo 3. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 - Doplněk 3.3.2020 DPF Proběhlo čištění filtru při kterém mi bylo řečeno, že je filtr skoro plný a že by ani regenerace nepomohla. - Byla zjištěna chyba na snímači DPF Turbo - Byla zjištěna chyba na snímači turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juliusbialas Vloženo 27. Červen 2020 Sdílet Vloženo 27. Červen 2020 Čau kluci co stim. Mám dělat auto jezdilo , ranno do toho skocim ze jedu a už sem nedojel ... jenom to točí a nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.