Přejít na obsah

Bliká žhavení TDI CR 2.0 103 kW


CeBro

Doporučené příspěvky

Zdravím

Už celkem 3-4 měsíce mě trápí má Octavia II TDI (CFHC) 103kW + chip na nějakých 123kW.

Poprvé se mi rozblikalo žhavení když jsem jel s přítelkyní domů a zkusil jsem vypnout a zapnout zapalování, ale to nepomohlo. Tak jsem s tím další den jel na praxe (servis) a vyhodilo to tyhle chyby: 
Po opravě smazáno. Teď už jen náhodně rozbliká.

Diagnostika BOSH KTS 670

P065100 - Snímač, referenční napětí B Přerušení

P032200 - Snímač polohy klikového hřídele Žádný signál

Odpojoval jsem všechny snímače, které jsou na větvi B (Sonda Lambda, Snímač tlaku v zásobníku rail atd..)

Odpojil jsem skoro vše až na spodní straně motoru (EGR a Snímač tlaku v sacím potrubí)

Byl to ten snímač tlaku, ale na proměřením se nám nezdál egr, protože tam má být referenční napětí kolem 5V a po připojení EGR bylo 2-3V. Po měsíci jsem vyměnil EGR, Škrtící klapku, Elektromagnetický ventil, svazek kabelů od pedálu k EŘJ.

Mechanik mi řekl že to může dělat ještě Snímač diferenčního tlaku.


Proto se chci zeptat, jestli s tím nemá někdo zkušenost. Děkuji 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, prosím Vás o pomoc. Už jsem tu byl asi tak před rokem ohledně problému v motoru (bliká žhavení). Problém stále nevyřešen a při dnešní jízdě (bez nouzového režimu) měl poměrně velkou prodlevu pedál akcelerátoru a to tím že jsem ho dal až na doraz otáčky jdou dolů a pak teprve nahoru. 14 dní se držel nouzák a pak se přeplnil DPF filtr a nouzák nikde. Tak jsem to jel projet pro vypálení DPF a po škole opět nouzák.

Byla provedena výměna: EGR, škrtící klapkaElektromagnetický ventil, Snímač polohy pedálu (akcelerátor), snímač tlaku přeplňování.

Výpis z KTS 570 - P212200 Pedál plynu- snímač polohy 1 Příliš malý signál
                            P213800 Snímač 1/2 polohy pedálu plynu Nevěrohodný signál


Výpis z WOW! - P212200 Obvod snímače/spínače D polohy škrtící klapky/pedálu - nízký vstupní signál (Stálu/trvalý)

                           P213800 Snímač pedálu akcelerátoru, věrohodnostní snímač 1/2 (přerušovaný/nesouvislý)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

- Doplněk 21.2.2019

- Při zastavení a vyřazení rychlostního stupně, tak auto po zmáčknutí brzdového pedálu začnou kolísat otáčky a po chvilce se i samostatně zvyšují 

- Výměna Váhy vzduchu, ale auto pořád blbne.

Editováno: , autor: CeBro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se podělím o své zkušenosti s blikáním žhavení. Mě to žhavení občas blikalo od října 2018 někdy jednou za týden jindy za tři týdny.

Stačilo vypnout motor a bylo spraveno. Letos v únoru už byla kontrolka otravnější a blikala velmi často. Nikdy hned po startu vždy až po čase jízdy 10-20 minut.

A finále bylo takové že se rozsvítila kontrolka zvaná "vrtulník" žlutá. Správný název je systém kontroly výfukových plynů. 

Je to závada podtlakové regulace turba, takový hrnec nad turbem. Je samostatně ne společně s turbem ( u 1.6 motorů komplet s turbem)

Velká výhoda je ,že se dá regulovat diagnostikou. Já měl štěstí že je nádobka tlakově v pořádku. Původně se měla měnit za novou 4600,-

Stačilo ještě opravit pár drátů do svorkovnice je to pod hliníkovou krytkou a seřídit hodnoty tlaku. 

Do nouzového režimu mě to nespadlo a neklesal ani výkon motoru ,ale před dovolenou to bylo velmi nepříjemné. 

Tak snad to pomůže ostatním ,když čtu co vše CeBro vyměnil tak já měl zatím štěstí....... 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

jo a bacha není to tak jednoduchý. Resp. může být problém v komunikaci mezi elektronikou nového EGR a ŘJ motoru. Takže originální díl a sehnat někoho, kdo za opravu ponese plnou záruku - ideálně autorizovaný servis. Zde by také měli být schopni závadu potvrdit (může být i problém jinde, kabeláž, těsnění...). A to říkám s vědomím toho, že sám do servisu (natož autorizovaného) nejezdím a vše si snažím dělat sám, ale s EGR ventilem může být sousta následných starostí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...

  - Doplněk 29.1.2020

 

- P 212 700 - Obvod snímače/spínače E polohy škrtící klapky/pedálu -> Nízký vstupní signál -> Přerušovaný/nesouvislý

- P 245 400 - Obvod snímače diferenciálního tlaku -> Nízká úroveň -> Přerušovaný/nesouvislý

- P 213 800 - Snímač pedálu akcelerátoru, věrohodnostní snímač 1/2 -> Přerušovaný/nesouvislý

- P 24 54 - Filtr částic vznětového motoru obvod tlakového snímače ,,A" -> Nízká hodnota

 

Bude probíhat výměna: 

 

- Snímač tlaku v zásobníku railu
- Snímač polohy klikové hřídele

- Snímač polohy vačkové hřídele

 

+ Se budu objednávat na čištění DPF filtru

20200129_100711.jpg

20200129_100725.jpg

Editováno: , autor: CeBro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...