Publikováno Červen 23, 20178 r ZdravímUž celkem 3-4 měsíce mě trápí má Octavia II TDI (CFHC) 103kW + chip na nějakých 123kW.Poprvé se mi rozblikalo žhavení když jsem jel s přítelkyní domů a zkusil jsem vypnout a zapnout zapalování, ale to nepomohlo. Tak jsem s tím další den jel na praxe (servis) a vyhodilo to tyhle chyby: Po opravě smazáno. Teď už jen náhodně rozbliká.Diagnostika BOSH KTS 670P065100 - Snímač, referenční napětí B PřerušeníP032200 - Snímač polohy klikového hřídele Žádný signálOdpojoval jsem všechny snímače, které jsou na větvi B (Sonda Lambda, Snímač tlaku v zásobníku rail atd..)Odpojil jsem skoro vše až na spodní straně motoru (EGR a Snímač tlaku v sacím potrubí)Byl to ten snímač tlaku, ale na proměřením se nám nezdál egr, protože tam má být referenční napětí kolem 5V a po připojení EGR bylo 2-3V. Po měsíci jsem vyměnil EGR, Škrtící klapku, Elektromagnetický ventil, svazek kabelů od pedálu k EŘJ.Mechanik mi řekl že to může dělat ještě Snímač diferenčního tlaku.Proto se chci zeptat, jestli s tím nemá někdo zkušenost. Děkuji
Únor 8, 20196 r Autor Ahoj, prosím Vás o pomoc. Už jsem tu byl asi tak před rokem ohledně problému v motoru (bliká žhavení). Problém stále nevyřešen a při dnešní jízdě (bez nouzového režimu) měl poměrně velkou prodlevu pedál akcelerátoru a to tím že jsem ho dal až na doraz otáčky jdou dolů a pak teprve nahoru. 14 dní se držel nouzák a pak se přeplnil DPF filtr a nouzák nikde. Tak jsem to jel projet pro vypálení DPF a po škole opět nouzák. Byla provedena výměna: EGR, škrtící klapka, Elektromagnetický ventil, Snímač polohy pedálu (akcelerátor), snímač tlaku přeplňování.Výpis z KTS 570 - P212200 Pedál plynu- snímač polohy 1 Příliš malý signál P213800 Snímač 1/2 polohy pedálu plynu Nevěrohodný signál Výpis z WOW! - P212200 Obvod snímače/spínače D polohy škrtící klapky/pedálu - nízký vstupní signál (Stálu/trvalý) P213800 Snímač pedálu akcelerátoru, věrohodnostní snímač 1/2 (přerušovaný/nesouvislý)
Únor 21, 20196 r Autor - Doplněk 21.2.2019 - Při zastavení a vyřazení rychlostního stupně, tak auto po zmáčknutí brzdového pedálu začnou kolísat otáčky a po chvilce se i samostatně zvyšují - Výměna Váhy vzduchu, ale auto pořád blbne. Upraveno Březen 1, 20196 r od CeBro
Únor 22, 20196 r Tak se podělím o své zkušenosti s blikáním žhavení. Mě to žhavení občas blikalo od října 2018 někdy jednou za týden jindy za tři týdny. Stačilo vypnout motor a bylo spraveno. Letos v únoru už byla kontrolka otravnější a blikala velmi často. Nikdy hned po startu vždy až po čase jízdy 10-20 minut. A finále bylo takové že se rozsvítila kontrolka zvaná "vrtulník" žlutá. Správný název je systém kontroly výfukových plynů. Je to závada podtlakové regulace turba, takový hrnec nad turbem. Je samostatně ne společně s turbem ( u 1.6 motorů komplet s turbem) Velká výhoda je ,že se dá regulovat diagnostikou. Já měl štěstí že je nádobka tlakově v pořádku. Původně se měla měnit za novou 4600,- Stačilo ještě opravit pár drátů do svorkovnice je to pod hliníkovou krytkou a seřídit hodnoty tlaku. Do nouzového režimu mě to nespadlo a neklesal ani výkon motoru ,ale před dovolenou to bylo velmi nepříjemné. Tak snad to pomůže ostatním ,když čtu co vše CeBro vyměnil tak já měl zatím štěstí.......
Březen 1, 20196 r Autor - Doplněk 1.3.2019 - Auto opět v nouzovém režimu. - Při příjezdu domů z dálnice a po vymáčknutí brzd. pedálu se zvyšují otáčky. Po opětovném sešlápnutí opět otáčky klesnou na volnoběžné. VID_20190301_194658.mp4
Březen 1, 20196 r Autor Kabeláž byla proměřena tím, že se propípala. A myslím si, že to asi kabeláž nebude, protože se to děje i jen při zapnutí klíčku a kabeláží jsem i různě hýbal a nic.
Březen 26, 20196 r zdar kluci mam taky problem z blikanim zhaveni pak to jede v nouzi vag pise tohle poradite ? kdo stim mel uz problem
Březen 27, 20196 r jo a bacha není to tak jednoduchý. Resp. může být problém v komunikaci mezi elektronikou nového EGR a ŘJ motoru. Takže originální díl a sehnat někoho, kdo za opravu ponese plnou záruku - ideálně autorizovaný servis. Zde by také měli být schopni závadu potvrdit (může být i problém jinde, kabeláž, těsnění...). A to říkám s vědomím toho, že sám do servisu (natož autorizovaného) nejezdím a vše si snažím dělat sám, ale s EGR ventilem může být sousta následných starostí.
Duben 23, 20196 r Autor - Doplněk 23.4.2019 - Rozsvícení kontrolky MIL (stále svítí, nebliká) - Dávám na vinu DPF, protože auto smrdí - 21.5.2019 objednáno do servisu
Srpen 22, 20196 r Autor - Doplněk 22.8.2019 - Auto bylo v autorizovaném servisu a proběhla výměna kabelů od pedálů k EŘJ. - Po třech měsících opět začalo auto vykazovat chybu
Únor 5, 20205 r Autor - Doplněk 29.1.2020 - P 212 700 - Obvod snímače/spínače E polohy škrtící klapky/pedálu -> Nízký vstupní signál -> Přerušovaný/nesouvislý - P 245 400 - Obvod snímače diferenciálního tlaku -> Nízká úroveň -> Přerušovaný/nesouvislý - P 213 800 - Snímač pedálu akcelerátoru, věrohodnostní snímač 1/2 -> Přerušovaný/nesouvislý - P 24 54 - Filtr částic vznětového motoru obvod tlakového snímače ,,A" -> Nízká hodnota Bude probíhat výměna: - Snímač tlaku v zásobníku railu - Snímač polohy klikové hřídele - Snímač polohy vačkové hřídele + Se budu objednávat na čištění DPF filtru Upraveno Březen 3, 20205 r od CeBro
Březen 3, 20205 r Autor - Doplněk 3.3.2020 DPF Proběhlo čištění filtru při kterém mi bylo řečeno, že je filtr skoro plný a že by ani regenerace nepomohla. - Byla zjištěna chyba na snímači DPF Turbo - Byla zjištěna chyba na snímači turba
Červen 27, 20205 r Čau kluci co stim. Mám dělat auto jezdilo , ranno do toho skocim ze jedu a už sem nedojel ... jenom to točí a nic
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.