Theodor Koporec Vloženo 2. Březen 2019 Sdílet Vloženo 2. Březen 2019 (editace) Zdravím. Mám takové dilema, auto začalo víc kouřit. pod víčkem se tvoří emulze, říkám si. To bude těsnění pod hlavou tak jsem se pustil do demontáže a pak si říkám, že si radši nechám poradit než se do toho pustím. Včera jsem jel do práce a za mnou bílý dým, říkám to snad ne. Přijel jsem k práci a modlil jsem se ať to tam není. Ale bylo. Kávová emulze pod víčkem. Dnes jsem přijel na garáž a začal rozebírat. Sundal jsem víko a víko bylo od emulze ale motor čistý. Na měrce když jsem přijel k práci byla ta samá emulze, ale když jsem přijel domu už tam nebyla a měrka je čistá jak slovo boží, ani bublinka od ředění ani emulze. Voda uniká zhruba 1dcl - 2dcl na 1000km. A ještě jeden dodatek při otevření víčka nalévání oleje jsem cítil benzín, ale nic hrozného. Auto startuje na brnk, drží si otáčky, normálně topí. Všechny filtry a kapaliny jsem dělal týden zpět. Vím, že se říká že v chladném počasí se tvoří emulze pod víčkem díky srážlivosti vody, ale za celou zimu jsem to neměl ani jednou, jelikož kontroluji hladinu oleje, protože s tím jednou či 2x za měsíc jedu tak 1200km. Mám se do toho pustit nebo je to jen strašák? Děkuji za jakoukoliv radu. Editováno: 2. Březen 2019, autor: Theodor Koporec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sachs Vloženo 25. Květen 2019 Sdílet Vloženo 25. Květen 2019 Mně se lehce emulce na víčku tvoří taky, a není to rozhodně tim, že můj motor má poruchu. Hlavní problém je v tom pokud jezdíš pouze krátké trasy po městě, a motor a výfuk se pořádně neohřeje. V benzínu je dost vody a ta se ti pak dostává i do oleje. Teplý motor si s tim poradí. Ale pokud máš čas, zkontroluj si běžné věci. Prohlidnul bych si těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.