Přejít na obsah

Signalizacia rezervy


Soprano_Tony

Doporučené příspěvky

neboj nebude ti to pipotať, je to tak urobene aby to nereagovalo na každy naklon.

napr ja som mal ručičku v pol červeneho, dotankoval som za dve stovky a keď som odchadzal z pumpy stav som mal stale rovnaky až po piatich minutach ručička vyliezla nad červene pole:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen k tomu dotazu na svetla - covece otevri si kapotu, tam mas bily torxy a tema si svetla serid. Ale samozrejme kdyz nemas podle ceho, tak si radsi zajed na serizeni do servisu.

nastavenia v podstate netreba, pretoze oprotiiduci vodici budu radi za kazdy centimeter sklopenia, teraz je to nieco neskutocne, na panely mam 3, cize najvacsi sklon, prazdne auto a oslnujem kamiony. nejak sa to preposralo, ale uz po STK to svietilo na <I> kedysi som si na skodovke a Lade nastavil sklon sam pred garazami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tie serva su rovnake obidve alebo rozdielne pre L a P stranu?

serva su rovnake

a cez VAGCOM zmenu melodie či čoho to nemaš šancu...

chce to:

niekoho kto ma nejaky SuperVAG

niekoho kto vie kde sa to nastavi (či už v EPROME alebo na procaku)

lol

Editováno: , autor: profor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TAk dnes na maxiku 3stupně venku a gong negonguje. :unsure: Má gogngnout při zapnutí zapalování? Samo podle teploty. :unsure:

signalizacia sa deje iba pri zmene teploty, tj pri prechode cez dane pasmo smerom zhora dole je to pasmo od +4 do cca -8°C a smerom hore z -6 do +6,5°C.

Cisla su odhadom (nepamatam si ich presne)

Priklad: ak je vonku +10°C (napr v garazi), tak ked vyjdes autom a ides, tak teplota klesne pod 4°C, tak zagonguje ci zapiska.

Priklad: ak je vonku -10°C, tak ked ides autom, a teplota stupne nad -8°C, tak zagonguje ci zapiska a znova zahuci ked teplota stupne nad 6,5°C (ako info ze poladovica uz nehrozi)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten palivomer to samozrejme priemeruje. Takže zákruty s ručičkou nič nespravia. Jedine ak by niekto krúžil dlhú dobu. Rovnako ak auto ide dlhšie do kopca resp. z kopca, tak sa to prejaví aj na ukazovateli.

To natankovanie za pár korún. Ručička pochopí, že sa dotankovalo palivo až vtedy, ak je nárast hladiny väčší ako istá prednastavená hodnota. Ak teda vodič natankuje menej, ručička na novú hladinu dolezie až pomaly. Ak sa dotankuje viacej, nárast hladiny prekročí ten stanovený rozdiel, ručička hneď skočí na novú hodnotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Páni mal by som jednu otázku.

Táto diskusia je trošku staršia, nechcem zakladať novú, no dúfam že si ma niekto všimne. Totižťo pískanie pri rezerve funguje normálne ale čo sa týka gongovania pri nízkych teplotách tak ani pri ranných štartoch v zime ani pri prejdení z vyššej teploty do nižšej mi nevydáva žiaden zvuk, iba sa PP prehadzuje na teplomer, viete mi poradiť kde je problém?

Je to Fabia Combi, r.v. 2002, Comfort výbava.

Vopred díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...