Přejít na obsah

Trhanie motora po vymene egr


Vlady25

Doporučené příspěvky

Zdravim, mam superb 2 103kw cffb a mam problem ktory neviem vyriesit, auto zacalo hadzat do nudzaku a vypisalo to chybu egr ventilu, ten bol vymeneny a po vymene zacali problemy ktore pred vymenou neboli, auto zacalo jemne po zahriati cukat pri jazde na 1,2,3 prevodovy stupen, po prudsom zosliapnuti to prestalo, za studena to nerobilo vobec, nasledne po nejakej dobe kedze v zime sa to az tak neprejavovalo auto bolo prehrate v skodovke koli diselegatu, po prehrati cukanie na 1,2,3 prestalo ale objavilo sa pri 4,5 ak idem napriklad na 4 60km/h a kemne pridavam auto cuka,na 5 stupni pri 90km/h tiez, ak zosliapnem pedal viac prestane to, robi to len pri jemnom zrychlovani, nasledne auto bolo chipnute problem ostal, bola vymenena vaha vzduchu nepomohlo, bolo podozrenie na vstreky ale tie boli na stolici na teste a su ok a robi to stale....neviem co to moze byt robi to v otackach v rozmedzi 1500-2000 a zacalo to trhat az po vymene egr ventilu.

Editováno: , autor: Vlady25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak menili minto v servise snad vymenili co mali, adaptacia bola urobena, momentalne boli na kontrolu vstreky, boli v poriadku a boli vycistene ale problem nezmizol, uz to moze mat suvis len s vymenou samotnym egr kedze auto predtym ani raz necuklo a po vymene egr hned na prvej ceste zo servisu.....vycistena aj skrtiaca klapka tiez nepomohlo

Editováno: , autor: Vlady25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Novy poznatok, auto cuka len ked je vonkajsia teplota nad cca 8-9 stupnov a robi to medzi 1500-2100 otackami, dnes som cez torque pozeral realne hodnoty chyba egr je okolo 0-7% a v momente ked jemne zrychlujem.na 4 auto cuka a chyba egr skovi na sialene cisla a dokonca kazde 2-3 sekundy sa objavi chyba az 99 % a akonahle prekrocim 2100 otacok cukanie zmizne a chyba egr sa riez vrati na hodnoty 0-7% cca. Otvoreny je pritom vzdy na cca 20-30%...neviem co znamena ta hodnota chyba egr v percentach. Nikto sa s tym fakt nestretol? Egr je nove menene a robi to od vymeny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podľa poznatkov, ktoré si  napísal, to vychádza znova na vadné EGR. Čo viac by som napísal. 

 

Podľa info čo kolujú na nete, tak EGR je aktívny do 3000ot takže je to v tom rozmedzí. Dal by som to naspäť do servisu, kde ti ho menili nech to oni pozrú. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jedine ze to nove egr nepracuje ako ma lebo to robi hned od vymeny, inac ked je spustena regeneracia dpf tak to vobc netrha kedzeje egr necinny, v momente ked dokonci regeneraciu a egr znovu je aktivne trhanie zacne....jedine co ma napada je vadne nove egr alebo nejaka netesnost

Editováno: , autor: Vlady25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ja som ešte stále po operácii na PN ale ako čítam tie príspevky tak som čím ďalej viac rozhodnutý, že vyčistím pôvodný starý egr ventil a založím ho späť a uvidím ako to dopadne. Objednám nové plechové tesnania a hadičku do egr. Keď budem mať výsledok napíšem. Určite to bude v egr keďže pred výmenou mi to nikdy nerobilo a cuka to len vtedy keď je egr v činnosti - nízke otáčky a voľnobeh. ?‍♂️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR ma ale viacero podmienok kedy je činný. Nie je plne otvorený aj pri regenerácii DPFka keď potrebuje dosiahnúť čo najväčšiu teplotu výfukových plynov ? A vlastne keď skončí regenerácia tak RJ motora by ho mala zasa zavrieť aby zasa znížila teplotu výfukových plynov. Tak isto aj pri studenom štarte, najskôr ho otvorí naplno aby sa čím skôr zohrial motor a potom ho otvára keď potrebuje. (neviem či to takto funguje, ale takto by mi to dávalo trocha zmysel vzhľadom na to, že to je spätné vedenie výfukových spalín).

 

Možno by sa mohol k tomuto niekto fundovanejší vyjadriť. Možno pri každom motore je to trocha odlišné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Konečne mám auto octavia1 1.6l75kw benzín v poriadku. Auto necuka po zahriatí motora ani pri nízkych otáčkach. Pôvodný zaseknutý egr som najprv manuálne vyčistil z odstraňovačom karbónu a v servise mi ho vyvyčistili ešte ultrazvukom založili previedli adaptáciu a je to ok. Záver: EGR ventil vždy len prvovýroba + nové tesnenia nikdy náhrada!!! Prajem veľa šťastných km bez poruch.  Mocerik. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...