Hammerdin Vloženo 16. Duben 2019 Sdílet Vloženo 16. Duben 2019 (editace) Zdravím, Škoda Octavia I, 1.6, kód motoru AVU, měl bych dotaz, při prvním, tedy studeném, startu mi z výfuku jde černý kouř + saze (viz video). Po načtení diagnostikou mi vyskočila chyba 17811 -EGR systém (P1403 - 35 10). Co mě zajímá je, zda je jev na videu provázán s výpisem z diagnostiky a mám rovnou kupovat nový EGR. Má někdo podobnou zkušenost, předem díky. VID-20190416-WA0001.mp4 Editováno: 24. Duben 2019, autor: Hammerdin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nemesis2180 Vloženo 22. Květen 2019 Sdílet Vloženo 22. Květen 2019 Ahoj Hammerdine, video mě nejde spustit, ovšem podle popisu si doufám tvrdit, že tím to nebude. Nejdřív se tě zeptám, jestli byly na motoru dělaný gufera u ventilů. Za druhé, kontroluj olej, jestli ti neubývá. Většinou je to tímto. Aspoň u mě. Po zahřátí to pak nehulí, pokud nejedu z kopce na kvalt a pod kopcem nepřidám. To pak vyletí saze jak z čiplýho TDi :D. Mám natočeno přes 340 tisíc a dělaný je nemám. U mě tento problém bude taky v kroužkách. Poradím ti použít hustší olej. Používám už přes rok MOGUL GX-FE 10W40 (79Kč/l - oleje.cz) a mám daleko menší úbytky jak na 5W40. I kouřivost je menší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hammerdin Vloženo 29. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2019 Ahoj, motor je po kompletní generálce, jediné, co se neudělalo jsou písty a pístní kroužky. Tak doufám, že se olej neztrácí právě přes ně. Olej vyzkouším, děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nemesis2180 Vloženo 29. Květen 2019 Sdílet Vloženo 29. Květen 2019 (editace) před 4 minutami, Hammerdin napsal: Ahoj, motor je po kompletní generálce, jediné, co se neudělalo jsou písty a pístní kroužky. Tak doufám, že se olej neztrácí právě přes ně. Olej vyzkouším, děkuji. Zkus sundat gumovou hadici, která vede do filtrboxu z levé strany. Je to odvzdušnění klikové skříně. Pokud by z toho šel modrej kouř (při nastartovaném motoru), měli by to být zapečený kroužky. Popř. půjčit sadu na měření tlaků ve válcích. Dá se to koupit i na netu do 500,-Kč/sada. To je asi nejlepší způsob. :) Hodně zdaru s motorem! Editováno: 29. Květen 2019, autor: nemesis2180 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.