Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím všechny, 

jsem majitelem Octavie 1,6 74kW, a mám následující problém. Před zhruba třemi měsíci jsem řešil kolísání otáček, takže jsem vyměnil škrtící klapku, čidlo teploty i termostat, spolu s tím i značnou část chladící kapaliny. To vyřešilo jak kolísání otáček, tak i věčně podchlazený motor (obvykle se nezahřál ani na 1/4), který držel předpisových 85° - 87°. 

 

Nicméně má radost nevydržela dlouho. A to do minulého teplého víkendu, kdy jsem si užil popojíždění v koloně na dálnici. Při tom jsem si všiml, jak má ručička teploty motoru ve zhruba 10-ti minutových intervalech vyběhne k červenému pásmu (ne však do něj!) a po krátkém otálení se pomalu vrátí zpět na původní polohu v jedné polovině. Tento stav se opakoval asi 4 krát, poté se kolona rozjela a bylo po všem, za celý zbytek cesty (+/- 200 km) se od 1/2 nepohnula.

 

Za zmínku stojí, že hladina chladící kapaliny neklesla, a nevytvořila se ani emulze na víčku pro olej/měrce. Klimatizaci sice mám, ta ale neběžela. Soukromě podezírám elektrické dochlazování (větrák), ale než se pustím do výměn náhodných dílů, napadlo mě se nejprve poradit s vámi. Takže vás tímto prosím o pomoc/radu.

 

P.S. Zběžně jsem fórem prolétl, ale tento problém jsem zde nezahlédl, pokud to tu již někdo řešil, ocenil bych odkaz.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...