Publikováno Květen 3, 20196 r Zdravím, mal by som otázku v čom sú iné brzdy 270x10 vs 310x22 na Octaviach RS. Videl som 310x22 nedávno na benzinovej RS, a kotúč tam bol dvojitý vetraný ako to býva na predku. Ako som pozeral tak iné sú aj doštičky ale viac som sa nedopátral. Má niekto viac info čo je iné ? čo by sa muselo vymeniť ? Aktuálne tam mám TRW kotúč aj dosky a brzdí to biedne.
Květen 3, 20196 r je toho více.. dělal jsem si tu přestavbu a musím říct že je to hodně znát.. jedná se o kotouče, desky, brzdiče a hadičky..
Květen 3, 20196 r A nebylo by lepší napřed vyřešit úpravu předních brzd? Na přední nápravě je drtivá věčina brzdného účinku. Co máš na předku za brzdy? 312mm? Upraveno Květen 3, 20196 r od AdoksS
Květen 3, 20196 r Autor Na predku mám 340mm......s brzdným účinkom predných brzd som spokojný. Skôr mi vadí to, že zadok pri zatiahnutí ručnej nedrží tak ako by som si predstavoval. Minule som cúval so zatiahnutou ručnou a motor nejako neprotestoval :D Preto ma napadlo pri výmene žeby som spravil menší upgrade. Predné nechcem väčšie, ale zadne by som prijal. před 3 hodinami, rosta.rs napsal: je toho více.. dělal jsem si tu přestavbu a musím říct že je to hodně znát.. jedná se o kotouče, desky, brzdiče a hadičky.. Vedel by som mi prosím ťa napísať kód strmeňa a tej hadice ?
Květen 4, 20196 r Na kolko zubov cca vytahujes?Mozno sa pohrat s nastavenim rucnej.Daval som cca 6tkm dozadu nove zadne TRW kotuce,platne a po zatiahnuti rucnej nepusti na spiatocku ani na jednotku,takze spokojnost.Predok klasika 340mm tiez TRW,trochu vacsia prasnost,ale nerobi mi problem 2 krat do mesiaca zbehnut na rucnu mycku.
Květen 4, 20196 r Autor Tak potom neviem čo to mám za kotúče ale tá ručná je oničom, sestre som menil na fabii ATE 232x9 a brzdí jej to výborne mne to brzdí niečo menej. Ale vzhľadom na veľkosť som si predstavoval väčší brzdný účinok. Musím vymeniť predné kotúče tak asi tam hodím nové aj zadné. @ritch keď hovoríš, že to dobré brzdí tak to asi meniť teda nebudem za väčšie.
Květen 4, 20196 r ještě jsem zapomněl na krycí plechy.. tady je celý seznam originálních dílů jak jsem kupoval: 5F0 615 423 1x třmen 5F0 615 424 1x třmen 8U0 615 425 A 1x držák třmenu 8U0 615 426 A 1x držák třmenu 1K0 698 451 K 1x destičky 5Q0 615 601 E 2x kotouč 3Q0 615 611 B 1x krycí lech 3Q0 615 612 B 1x krcí plech WHT 005 227 6x šrouby krycího plechu 5Q0 611 775 M 2x hadičky N 911 689 01 4x šrouby pro držáky třmenů
Květen 4, 20196 r Pokud zatáhneš ručku a bez problémů se rozjedeš, tak bych asi hledal problém někde jinde. Zkontroluj jak chodí lanovody ručky, rozhýbej páky na třmenu ke ktrým jsou připojený lanovody, zkontroluj jak chodí pístky ve třmenech a namaž vodící čepy. A není možné aby ses rozjel s ruční brzdou.
Květen 4, 20196 r Autor Skúsim to pozrieť keď budem meniť predné kotúče. PS: Ak tie zadné kotúče ten servis čo "menil" oleje tak aj cvičená opica to spraví lepšie.
Květen 4, 20196 r přímo u dealera škoda.. jsou to origo věci.. nevím jak velký význam to ale bude mít u TDI.. já měl spíš problém u TSI kdy zadní nestíhaly na okruhu, brzo uvadly..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.