Jump to content

AdoksS

Uživatel
  • Content Count

    167
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

51 Excellent

About AdoksS

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. shamp1x: myšlenka, že necháš origo tlumiče a dáš eibach pružiny nebude dobrá. Ty origo tlumiče jsou nesmyslně měkký. Osobně vyzkoušeno. Až Tě švára sveze na těch B6 kách, tak dej vědět dojmy. Taky si s tou myšlenkou pohrávám.
  2. Je to tam proto, aby motory splňovaly normu a mám pocit euro 6D temp. Stejně to začíná fungovat až po zahřátí, protože to potřebuje pro optimální funkčnost určitou teplotu. Tím, že to vyřadíš, tak auto pojede jen nebude plnit onu přísnou normu a bude vypouštět víc splodin oxidu dusíku.
  3. Tu deaktivaci Ti nabídli ve škodovce?? Pokud ano, tak to jsou dobří střelci. Na motor by to nemělo vliv, ale rozdrbaly by se emise. Rozhodně by byly vyšší hodnoty oxidu dusíku (NOx). Mám pocit, že na STK se prioritně měří kouřivost na což tohle nemá vliv. Možná to je řešení, jak moc vhodné, musí každý posoudit sám.
  4. Byl jsem vyjetý a schválně jsem se soustředil na autohold a nepozoruju žádné škubnutí při rozjezdu. Mám 6Q manual.
  5. Já mám taky permanentně zapnutý autohold na což si člověk rychle zvykne. Po otevření dveří nebo vypnutí motoru se mi ručka zatahuje sama. Měl jsem za to, že tohle se děje u každé el. ruční brzdy. Musím se na to zaměřit, jak to probíhá.
  6. W-éčko: Jaké je to s těma B6, není to už moc tvrdý?
  7. To bych netvrdil, že do všech teče. Mě dělal neplechu zadní odtok (zlomená hadička) a proto mi tekla voda do kufru. Ale to byl jediný problém s panoramou.
  8. Toť otázka, já jsem viděl náhradní pouzdra vždy z jedné strany "rozřezané", takže šly vždy nasadit bez navlékání.
  9. Musí se povolit řemenice na vačce pak na čerpadle a napínací kladku. Sundáš řemen, vypustíš chladící kapalinu atd. A ke všemu je mizerný přístup. Pro odvzdušnění chladícího okruhu je potřeba podtlakový přípravek a diagnostiku. Doma bych se do toho asi nepouštěl, pokud teda nejsi mechanik.
  10. stáhni si tady v sekci superb III - ostatní - dílenskou příručku a tam se vše dočteš. Na vytažení stabilizátoru je potřeba spousta práce a na výměnu tam určitě není moc místa. Bude to fajne prácička.
  11. Na stabilizátorech jsou nějaké silentbloky?? Stabilizátory (přední i zadní) jsou uložené v gumových pouzdrech ne?
  12. Ivy: a co jsi tam dal za kotouče a desky?
  13. Nejrychlejší a poměrně jednoduché řešení je vyměnit stávající desky popřípadě i kotouče za nějaké výkonější, třeba EBC. Druhá varianta je dát na předek kotouče o vetším průměru a k tomu samozřejmě patřičné brzdové třmeny. Přesněji kotouče o průměru 340 mm z původních 312 mm. Výměna kus za kus + odvzdušnění.
  14. Odebíraný a dodávaný proud. Předpokládám, že při zapojeném konektoru odebírá -35.7A a při odpojeném konektoru dodává 36A. JJ inteligentní nabíjení je úplně k h...u. Píše se tu o tom dost. Já mám od ferdy potlačenou tuhletu vychytávku.
  15. Děrované kotouče vypadají hezky, je ale potřeba se smířit s tím, že jsou hlučnější při brzdění a mají tendenci praskat v místě vývrtů. Zkoušel jsem i drážkovaný a to bylo ještě horší. Kdo nezkusil neví :-)
×
×
  • Create New...