Jump to content

AdoksS

Uživatel
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

19 Good

About AdoksS

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. AdoksS

    OEM ozvučnice

    puli: udělal jsem to na předchozím autě jiné značky podobně jako "cz pida". Vytlumení komplet dveří s výměnou za kvalitnější repro a bez použití subwooferu. A hrálo to daleko líp, než můj stávající CANTON v superbu.
  2. AdoksS

    Originál rezerva R16 vs R17 letná/zimná

    17" hliníkový disk se tam vleze, ale musí mít guma jinou výšku a to 45 místo 55. Pokud nemáš brzdy z RS, kdy musí být min. 17", tak tam stačí 16". Bohužel myšlenka nechat v kufru letní nebo zimní 17" ku, je nereálná.
  3. AdoksS

    Canton sound system

    Za mě Canton taky žádná sláva. Repráky jsou už dávno rozehráté a stějně nic moc kvalita. Zkoušel jsem různé nastavení a nebýt tam ten sobwoofer, tak to vůbec nehraje. To samé rozsah středů a výšek, nic moc. Samozřejmě by pomohlo vytlumení dveří a možná výměna repro. Ale v origo škoda za mě slabota.
  4. AdoksS

    Kódování funkcí na Superba III (VCDS)

    milanfrolka: při spuštěné regeneraci je na rádiu ve stavu auta napsáno "nutný běh motoru". Tím se to dá zkontrolovat, pokud si člověk není jistý. Já mám vysledované po kolika km regeneruje a tímto si to jen potvrdím, hlavně za jízdy, kdy nezkontroluješ volnoběžné otáčky. Kodování na kontrolku by bylo super. Bohužel není.
  5. AdoksS

    Zadné kotúče RS 270mm vs 310mm

    Pokud zatáhneš ručku a bez problémů se rozjedeš, tak bych asi hledal problém někde jinde. Zkontroluj jak chodí lanovody ručky, rozhýbej páky na třmenu ke ktrým jsou připojený lanovody, zkontroluj jak chodí pístky ve třmenech a namaž vodící čepy. A není možné aby ses rozjel s ruční brzdou.
  6. AdoksS

    Zadné kotúče RS 270mm vs 310mm

    A nebylo by lepší napřed vyřešit úpravu předních brzd? Na přední nápravě je drtivá věčina brzdného účinku. Co máš na předku za brzdy? 312mm?
  7. AdoksS

    Zkušenosti s opravou litých kol

    Není to fakt nic težkého, já to dělám na garáži. Ale je potřeba to mít čím udělat. Pak už to jde samo. Na drobné opravy používám pistolu na airbrush. Stříká menší vrstvy a nevznikají tam takové přechody. Jde to bez problémů rozleštit ve spoji nebo zástřiku.
  8. AdoksS

    Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena

    Proto jsem si koupil VCDS kabel, abych nemusel laborovat. Při zavření motorků dojde ke kalibraci. Dělal jsem už na pár autech a vše funguje bez problémů. V nějaké starší verzi softu VCDS jsem dokonce viděl i možnost nastavení tl. destiček.
  9. AdoksS

    Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena

    Dík za info, dobrý vědět. 🙂 Tolik způsobů jak to udělat a borci to umí tak dok....it.
  10. AdoksS

    Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena

    jirka toledo: znám to na fordy, kdy se pomocí určité kombinace tlačítek dájí otevřít a zavřít el. brzdiče. Ale u škody něco takového jde?? Viděl jsem, jak sundají celý ten motorek ze třmenu a tak to dělají. Mě na to stačí čínská VCDS a bez problémů to funguje. Pokud to není tajné, tak bys ten Tvůj postup mohl prozradit. 🙂
  11. AdoksS

    Tlačidlo Štart/Stop

    Do toho tlačítka se bude vždy prášit, protože je tam odvětrávací dírka ze strany konektoru. Takže je pouze otázka času, kdy ten problém nastane. Třeba u fordu mě to nikdy nezazlobilo. V záruce škodovka dá druhé a pak si každý koupí 🤔
  12. AdoksS

    Chip tuning DSG 7° 2.0 TDI 140 kW

    Jasný, on v dotaze nikde nezazněl rok výroby. Pokud je tam už převodovka DQ500, tak je problém někde jinde 🙂
  13. AdoksS

    Chip tuning DSG 7° 2.0 TDI 140 kW

    Někde jsem četl a mám pocit, že i tady se to někde řešilo, že tohle spojení 140KW a DSG má problém v tom, že převodovka má omezení v max. kroutícím momentu a proto je to na 1 a 2ku zásadně přiškrcené. Tento problém se měl vyřešit až v Kodiaqu. Tam je převodovka co umí využít naplno kroutící moment motoru a proto jede daleko líp.
  14. AdoksS

    Zkušenosti s opravou litých kol

    Ahoj, já bych si to opravil sám. Vyzut gumu, odstranit ventilek, vybrousit, kvalitní epoxidový základ, plnič, barvu a dvousložkový lak. Stříkl bych jenom tu opravovanou část mezi paprsky a hotovo. Otázka zní, jestli si na to troufneš a máš to čím a kde udělat. Takové drobné opravy si občas dělám taky.
  15. AdoksS

    Centrální zamykání nezamkne jeden zámek

    A zkoušels ten postup co psal ferda?
×