Jump to content

AdoksS

Uživatel
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

31 Excellent

About AdoksS

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. AdoksS

    Brzdy

    No jooo, v autokelly se nehodí nic kupovat. Je hafo solidních prodejců, kde to seženeš daleko levněji.
  2. Já po natankování zajedu na garáž, vytahnu trychtýř, který má průměr podobný tankovací pistole, tak odjistím západku a naleju vif.
  3. AdoksS

    Autobaterie

    Výhoda proti vytaženému konektoru, no těžko říct. Ta charakteristika je trošku jiná, každopádně já jsem to chtěl udělat tímto způsobem a jsem rád, že můžu vesele používat NT a jiné vychytávky. Před tím zákrokem to prostě nešlo.
  4. AdoksS

    Autobaterie

    Jarda-k: psal jsem o tom tady v sekci superba III https://forum.skodahome.cz/topic/144540-autobat%C3%A9ria/page/4/#comments
  5. Sundej třmeny, zkontroluj jak chodí pístek, jestli nezadrhá lanko ruční brzdy, desky musí volně chodit v držáku popřípadě namazat a zkontroluj popřípadě namaž vodící čepy třmenu. Pak to musí vše bez problémů fungovat.
  6. Ano jde to. Ale stejně s mi zdá, že po úplném vypnutí ESP do toho stejně zasahuje.
  7. Zdar, měl by to být uzávěr řadícího hřídele. Když se podíváš, jak to vyráží, tak si nemyslím, že to něco drží. Nastavuje tím otvorem mechanizmus řazení. Je tam i dotahovací moment.
  8. AdoksS

    Nezávislé topení

    Já mám naftu a dělá mi to taky. V momentě, kdy s autem stojím a vypnu topení, tak jak dochlazuje to pěkně smrdí. Za jízdy a plného chodu to nepozoruju.
  9. bajky: Ve složce Debug máš veškeré kroky, které jsi prováděl. (kódování, adaptace) Jinak je dobré před započetím vrtání se v autě udělat mapování kanálů.
  10. Ahoj, je tady toho napsaný dost o dobíjení a s tím spojených problémů. https://forum.skodahome.cz/topic/144540-autobat%C3%A9ria/ https://forum.skodahome.cz/topic/128420-autobaterie/ Doporučuji přečíst :-)
  11. Při troše opatrnosti to rozdělá a poskladá snad každý :-). Nové koupíš v servise škoda za cca 1000 Kč. Mám jedno úplně nové doma a je mi k ničemu.
  12. AdoksS

    Autobatéria

    atlan: to měření v zapalovači je orientační. Celou tu dobu měření jsem jezdil s noťasem na sedačce spolujezdce a na něm zapnutá VCDS na jednotce 19, kde jsem sledoval aktuální nastavené hodnoty. Viz fotky výš. Nevím, kde jinde zjistit aktuálnější hodnoty než na jednotce.
  13. AdoksS

    Autobatéria

    Tak ještě doplním pár poznatků. Nastavil jsem všechny možné tipy baterií, která VCDS nabízí a stejně při teplotách pod nulou dobíjí až 15V. Při teplotách nad nulou se to kapánek zlepší, kdy maximální nabíjecí napětí nedosahuje 15V ale běhá někde mezi 14.4 až 14.8V. Vytažený konektor u čidla na baterce ( kontaktu ), navykazuje žádnou změnu. A nová funkce ( vlastnost ) po vypnutí rekuperace, že po zapnutí a rozsvícení hlavních světel dojde ke snížení napětí na 13.5V je opravdu vlastnost u vypnuté rekuperace. Kontoloval jsem u jiného superba 3 a octávií 3 tuhle vlastnost ( auta mají funkční rekuperaci ) a tam po zapnutí a rozsvícení hlavních světel nedochází k žádnému snižování nabíjecího napětí. Tohle mi docela vadí, protože pokud použiju NT už za tmy a pak odjíždím a musím svítit, tak auto nedobije baterku na 100% ani po ujetí 100 km. Pokud auto dobíjí naplno, tak baterka se z cca 83% na 100% nabití dostane po ujetí cca 16 - 20Km. Takže jsem rád, že mám rekuperaci vypnutou.
  14. AdoksS

    Výměna těhlic

    Není zač. Je to brnkačka jen přehodíš kus za kus a odvzdušníš.
  15. AdoksS

    Výměna těhlic

    Pokud máš stávající kotouče 312mm a tlumiče o průměru 55mm, tak žádné těhlice měnit nemusíš. Dáš kus za kus. ( větší kotouč a k tomu potřebný třmen s držákem ). Akorát je potřeba myslet na to, že na 340mm kotouč dáš min. 17" kolo. Třeba rezerva je standart 16".
×
×
  • Create New...