Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak to zakarbonování je zásadním problémem, pokud někdo jezdí i přes spoustu dobrých rad na N95 s biosračkama. Mluví se o tom snad všude, že přímovstřikům dělaj dobře vysokooktany a ještě třeba s VIFem.  Snad všechny TSI mají dochlazování elektrickou pumpou, rozumný je i nechat motor po silný zátěži nechat jet na volnoběh aspoň minutu, pak by turbo zlobit nemělo. Průnik oleje z ložiskovýho uzlu turba do sání je obecně spíš problém brutálního zacházení než konstrukční chyby výrobce. 

Jedna věc jsou kilometry, druhá věc, že nejsem jediný, kdo s tím autem jezdil. Těžko teď odhadovat, kde byla chyba a kdo za to může. V každém případě, když jsem to tu četl, tak jsem si vzpomněl na vlastní zkušenost, ne úplně vzdálenou. A samo sebou může být problém i jinde. Viděl jsem stejný motor se stejnými projevy, ale jinou příčinou - asi vadný vstřik utavil okraj pístu a ten vydřel blok. Takže jsem možná nakonec dopadl ještě celkem dobře..

Upraveno od Tomas F

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.