Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak to zakarbonování je zásadním problémem, pokud někdo jezdí i přes spoustu dobrých rad na N95 s biosračkama. Mluví se o tom snad všude, že přímovstřikům dělaj dobře vysokooktany a ještě třeba s VIFem.  Snad všechny TSI mají dochlazování elektrickou pumpou, rozumný je i nechat motor po silný zátěži nechat jet na volnoběh aspoň minutu, pak by turbo zlobit nemělo. Průnik oleje z ložiskovýho uzlu turba do sání je obecně spíš problém brutálního zacházení než konstrukční chyby výrobce. 

Jedna věc jsou kilometry, druhá věc, že nejsem jediný, kdo s tím autem jezdil. Těžko teď odhadovat, kde byla chyba a kdo za to může. V každém případě, když jsem to tu četl, tak jsem si vzpomněl na vlastní zkušenost, ne úplně vzdálenou. A samo sebou může být problém i jinde. Viděl jsem stejný motor se stejnými projevy, ale jinou příčinou - asi vadný vstřik utavil okraj pístu a ten vydřel blok. Takže jsem možná nakonec dopadl ještě celkem dobře..

Upraveno od Tomas F

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.