Prosinec 23, 20195 r Tak to zakarbonování je zásadním problémem, pokud někdo jezdí i přes spoustu dobrých rad na N95 s biosračkama. Mluví se o tom snad všude, že přímovstřikům dělaj dobře vysokooktany a ještě třeba s VIFem. Snad všechny TSI mají dochlazování elektrickou pumpou, rozumný je i nechat motor po silný zátěži nechat jet na volnoběh aspoň minutu, pak by turbo zlobit nemělo. Průnik oleje z ložiskovýho uzlu turba do sání je obecně spíš problém brutálního zacházení než konstrukční chyby výrobce.
Prosinec 25, 20195 r Jedna věc jsou kilometry, druhá věc, že nejsem jediný, kdo s tím autem jezdil. Těžko teď odhadovat, kde byla chyba a kdo za to může. V každém případě, když jsem to tu četl, tak jsem si vzpomněl na vlastní zkušenost, ne úplně vzdálenou. A samo sebou může být problém i jinde. Viděl jsem stejný motor se stejnými projevy, ale jinou příčinou - asi vadný vstřik utavil okraj pístu a ten vydřel blok. Takže jsem možná nakonec dopadl ještě celkem dobře.. Upraveno Prosinec 25, 20195 r od Tomas F
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.