Jacob99 Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 Zdravím, asi před rokem jsem si koupil felicii 1,6, po prohlídce bylo vidět že motor není úplně v kondici ale po slevě jsem ji vzal, říkal jsem si že to budou svíčky nebo podobná blbost, bohužel jsem se těžce mýlil. A teď k problému, motor sebou na volnoběh strašně škube, otáčky někdy drží na 700 pak spadnou na 300, celé auto se oklepe a vyletí na 1200 a zas spadnou na 700, při jízdě motor škube, hlavně při zrychlování, když tomu dám plnej plyn, ale nejhorší je chcípání na křižovatkách, když dojíždím před zastavením třeba na dvojku, zmáčknu spojku a otáčky spadnou tak nízko že motor chcípne, popojíždění v koloně je skoro nereálné. Měl jsem ji ve 4 servisech, tyto díly jsou nové: svíčky, pal. filtr, rozdělovač, snímač otáček a klepání, kabely od rozdělovače, teplotní čidlo, jiné vstřiky, lambda sonda, zkoušela se jiná škrtící klapka, bylo to ještě horší, zjistili mně že rozvody jsou přeskočeny o 2 zuby, po sundání hlavy se ukázalo že vačka vydřela na jedné straně rýhy do hlavy, sehnala se jiná hlava a vačka, dalo se nové těsnění ale nic, motor se pouze ztišil. určitě jsem něco zapomněl, ale okolo motoru je skoro vše nové. Všechny ty problémy se dějí hlavně po zahřátí motoru. Nevěděl byste někdo co by to mohlo být? Díky za případné rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 Začni tím, že změříš kompresní tlaky. Teplý motor, vyndané všechny svíčky, plný plyn (trdy naplno otevřená škrtící klapka). To ti řekne jaký je mechanický stav motoru, když příslušenstvím ses už zabýval dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.