Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

 

chcel by som sa spýtať, resp. porosiť o radu na čo si dať pozor, resp. čo ma čaká keď idem auto odovzdať do servisu a zostane tam cca 2 dni. Malo by ísť o výmenu tesnenia pri okne na zadných ľavých dverách (viac tu: https://forum.skodahome.cz/topic/147191-deformované-vedení-zadního-skla/

 

Na čo sa mám pripraviť? - nejaký preberací protokol? čo by malo byť jeho súčasťou? popis závady, počet km?? Mám zabezpečovacie zariadenia VAM (kto pozná vie, že v aute musí byť zasunutá "kazetka", takže tú tam bude treba nechať, v protokole by mala byť zaznačená?)

 

- nechávajú sa v aute doklady - malý technický preukaz, karty od poistenia???

- mali by mi vedieť pri odovzdaní auta do servisu povedať ako bude realizovaná oprava? - v rámci záruky alebo?? - aby som nezostal prekvapený pri prevzatí po oprave

 

prípadne skúste dať nejaký manuál zo skúseností ako to prebieha v servisoch.

 

ďakujem veľmi pekne

 

Jestli je to autorizák, tak dostaneš přebírací protokol kde je uveden stav vozidla s km, palivo, výbava s jasně vyznačenou záruční opravou a s popisem co má dělat, VAM tam musíš nechat, tlačit to nebudou. Doklady jak libo ale nepotřebují je. 

  • Autor

ďakujem. áno, ide o autorizovaný servis. auto bolo kupované 13. 3. 2019

Minuly tyzden som to nechaval 4 dni v neautorizovanom,na doporucenie,kde mi robili mierne preliaceny podbeh co mi aj vyhovovalo,nakolko cely tyzden lialo a maximalne korektny,profesionalny pristup,ochotny personal,ktory ma mimochodom upozornil,ze zaruka mi nepada,pokial by som k nim daval auto este v zarucnej lehote.Vydali zakazkovy list s predbeznou cenou,stav km,doklady od auta nepotrebovali kedze klampiarsku dielnu maju v ramci ich arealu.Akurat ma prekvapila ich neznalost co sa systemu VAM tyka,tolko v dnesnej dobe dost preferovanym zabezpecenim.Prebehlo minutove skolenie...nedvihat,neotvarat kapotu bez vlozenia kazetky.A z toho dovodu vazne uvazujem so servisovanim prave u nich,v prijemnom prostredi s velkou presklenou stenou oddelujucou dielnu s office s pohodlnymi kozenymi kreslami ?

20190315_111114.jpg

Upraveno od ritch

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.