spirito Vloženo 28. Březen 2022 Sdílet Vloženo 28. Březen 2022 Zdravím, tak mám stejný problém na své 4x4, hučení vzadu vpravo, při zatáčení se intenzita hluku nemění. V autorizáku tvrdí, že je to zadní rozvodovka. Nemáte někdo tip na servis, který to umí opravit, na liberecku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spirito Vloženo 27. Duben 2022 Sdílet Vloženo 27. Duben 2022 Tak jsem nakonec dal auto také do Prevodovky AP a spokojenost. Hučení ustalo a dokonce mi vyřešili dlouholetý problém s vibracema při dálničních rychlostech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haceink Vloženo 25. Květen 2022 Sdílet Vloženo 25. Květen 2022 Zdravím všechny, Mám takový problem. Mám Octavii III 4x4 TDI 110 KW Mezi rychlosti 80 - 120 je to při otačkach od 1500 takže 5 kvalt. Tak od zadní nápravy slysím hucení ale pouze pod plynem když pustím plyn tak to neslysím když jenom trosku pridám tak to slyším. Diferák zadní vyměněný a oleje měněné pravidelně. Gumy vylučuji . Může to být ložisko ? Něják stále nemůžu přijít co by to mohlo být. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laurklem Vloženo 14. Červen 2022 Sdílet Vloženo 14. Červen 2022 @haceink Vyřešil jsi to už nějak ? Mám stejný problém s Octavii 2 2.0 TDI 103 kW 4x4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spirito Vloženo 14. Červen 2022 Sdílet Vloženo 14. Červen 2022 (editace) Taky to slyším od 100 km/h výše. Dělá vám to všem až po výměně/repasi diferáku nebo haldexu? Jaký máte nájezd? Editováno: 14. Červen 2022, autor: spirito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Talo77 Vloženo 14. Červen 2022 Sdílet Vloženo 14. Červen 2022 V 25. 5. 2022 na 21:29, haceink napsal: Zdravím všechny, Mám takový problem. Mám Octavii III 4x4 TDI 110 KW Mezi rychlosti 80 - 120 je to při otačkach od 1500 takže 5 kvalt. Tak od zadní nápravy slysím hucení ale pouze pod plynem když pustím plyn tak to neslysím když jenom trosku pridám tak to slyším. Diferák zadní vyměněný a oleje měněné pravidelně. Gumy vylučuji . Může to být ložisko ? Něják stále nemůžu přijít co by to mohlo být. Díky za rady Tiez mam ten problem.2.0 TDI 4x4 taky divny ako prevodovy zvuk.Aj ked vyradim.Cim vyssia rychlost tym je to viac pocut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 14. Červen 2022 Sdílet Vloženo 14. Červen 2022 Pravděpodobně jedno válečkové ložisko v diferu.Sixta opravuje-cca 17000,-Kč,Jinak rozebrat,dávat pozor na vymezovací podložky u hrušky,dám nové ložisko a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spirito Vloženo 23. Červen 2022 Sdílet Vloženo 23. Červen 2022 Zkusím znovu položit otázku, jestli odpoví někdo z vás, kteří máte tento problém: Dělá vám to až po výměně/repasi diferáku nebo haldexu? Jaký máte nájezd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haceink Vloženo 28. Červen 2022 Sdílet Vloženo 28. Červen 2022 MI to děla pouze při zařazeném 5 nebo 6 rychlostním stupni. CO jsem byl u znameho co děla převodovky . Tak říkal že to bude převodovka. Ale bude to co píše cosby . Ale určitě Sixtovi to davat nebudu cena opravy se da udělat o polovinu níže. Nicméně jsem vyměnil olej v převodovce a nepomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spirito Vloženo 28. Červen 2022 Sdílet Vloženo 28. Červen 2022 U mě to je pod plynem od rychlosti cca 110 km/h. Nezáleží na aktuálně zařazené rychlosti, slyšel jsem to chvíli i na 4 při razantním zrychlení, když jsme hledali zdroj toho zvuku. Ale objevilo se to až po repasi deferenciálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rawac Vloženo 18. Června Sdílet Vloženo 18. Června (editace) Také si trošku přispěji - s problémem a uspěšným vyřešením (O3, 4x4, 2.0 TDI). V rámci servisu (rozvody+pumpa, haldex...) jsem nechal preventivně vyměnit silentbloky u motoru. Přitom se zjistilo, že jeden z nich byl prdlý a motor byl krapet pootočený, posunutý, skloněný... Tak se daly všechny 3 nové; až potud vše ok. Do té doby to bylo na dálnici přiměřeně tiché, nicméně od této výměny se v rozmezí od cca 2000 do 2500 otáček při rychlostech 4, 5, 6 začalo z prostoru pod zadními sedadly ozývat velmi, ale velmi nepříjemné hučení/dunění, ale žádné vibrace (nejhorší to bylo při zátahu). Takže pohodové cestování na dálnici bylo možné do max 120 nebo naopak 160+ (na 6ku) nebo mít vytočenější 5ku, točit 3000 a jet těch +- 130-140. Ani jedna z těch variant nebyla optimální a déle snesitelná. Tak jsem si o tom něco nastudoval a dohodl jsem se na kotrole zadní hardyspojky a její vyměníně (přední hardy jsem zatím nechal původní - přeci jen oproti zadní je lépe chráněná proti bordelu/soli atd., i když samozřejmě také stárne/degraduje). Takže proběhla výměna, stará "hardyna" šla ven a dala se nová. Ta stará byla solidně popraskaná, tvrdá, silně zaneřáděná/orezlá a vůbec se nehýbala. Po výměně jsem to projel a to TICHO... Stará hardyna dala 200 000km a 10 let. Osobně hádám, že ten jak byl motor při prasklém silentbloku lehce "vychýlený", tak si postupně naučil hardynu na novou "nesprávnou" pozici, a proto se po návratu motoru do původní/správné pozice začaly ozývat ty pazvuky (hučení, dunění...). Důvody, proč se co jak stalo, jsou jen mé domněnky a odhady, do aut nedělám, spíš jsem pokročilý uživatel 🙂 Každopádně mě výměna zadní hardyspojky zbavila akustického utrpení (a samozřejmě jsem měl i obavu, že by dlouhodobější neřešení problému mohlo nakopnout i něco jiného - kardan, diferák...). Snad to někomu pomůže 😉 Editováno: 18. Června, autor: Rawac 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.