PavelB1011 Vloženo 21. Září 2020 Sdílet Vloženo 21. Září 2020 Což o to, úprava to je super, rozhodně za ní - po technické stránce a vůbec nápadu - patří všechny palce nahoru. Druhá strana mince je legalita a z ní vyplývající souvislosti. Protože auto je fakticky nehomologované, tím pádem nepojistitelné a nepřeveditelné na dalšího majitele. Můžeme si o tom myslet cokoli, ale fakt to prostě je. Kde není žalobce, není soudce, takže při drobných pojistných událostech se na to pravděpodobně nepřijde, ale na evidenční kontrole, STK, popř. při větší havárii je to tutovka. A mít auto bez POV bych při případné bouračce s nějakým zraněním fakt mít nechtěl. Nicméně to je věc majitele, určitě o tom ví a pokud je s tím v pohodě, tak nechť mu auto dělá jen radost. Ale myslím, že by to v tomto vlákně mělo zaznít, protože to může lecckoho namotivovat k všelijakému bastlení, třeba i bez potřebného finančního a znalostního zázemí. Jakého 20ti letého kluka by třeba nelákalo dát do své OII s 1,4 něco silného, třeba z Audi A3.... a pak by se třeba hodně divil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 21. Září 2020 Sdílet Vloženo 21. Září 2020 (editace) Když už odhlédneme od legislativy a jsme už u těch záměn, tak osobně by se mi líbila záměna 2.0TSI za řadový přeplňovaný pětiválec AUDI EA855evo. 294kw, 480Nm..... Škoda, že si ho Audi škudlí pro sebe... Níže je test, jak to někdo v Německu prohodil do Oktávky.https://www.autoforum.cz/tuning/firma-nacpala-do-skody-octavia-motor-2-5-tfsi-a-4x4-vysledkem-je-rodinna-raketa/ Editováno: 22. Září 2020, autor: Martin Bednář 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.