Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

 

dostal jsem se do trošku prekérní situace. Dovoluju si sem proto napsat a moc vás požádat o radu.

 

Jsem teď na delší dobu v Mnichově a mám tu svojí Octavii III Combi 2,0 TDI, ročník 2016, najeto cca 64 000 km. Bez jakýchkoliv poruch a havárií v minulosti.

O víkendu jsem jel cca 40 km k jezeru za město a po cestě zpátky mi těsně před Mnichovem na dálnici (při rychlosti cca 150 km/h) z ničeho nic začala svítit kontrolka tlaku v pneumatikách a objevila se chyba "závada v pneumatikách", zastavil jsem, kola zkontroloval - všechno v pohodě a jel jsem dál. Následně se rozsvítila i kontrolka ABS a kontrolka ESC a na hlavním displeji se zobrazila chyba "porucha v ABS/ESC". Už jsem byl kousek od domova a tak jsem to dojel, přičemž se mi ale po cestě ještě nakonec rozsvítila 4. kontrolka - servořízení (pouze oranžově) a oslabil se posilovač řízení, do toho přestal fungovat ještě start-stop systém a parkovací senzory. Auto jsem zaparkoval a nechal být. Chyby ale stále přetrvávají a tak mi nezbývá, než to nějak řešit. Bohužel maj ale teď ve všech škoda servisech v městě plno a proto píšu s pár dotazy:

 

1) chápu, že bude potřeba diagnostika ze servisu, ale přesto, nevíte, jaké poruše by tato kombinace mohla napovídat? Auto stálo před tímhle incidentem dost na sluníčku (byly tu hrozný vedra - 35-38 stupňů, tak jestli to nějak nemohlo být zapříčiněno i tím?). A ještě jsem zapomněl poznamenat, že kontrolka tlaku v pneumatikách nejdříve minutu bliká a potom svítí, takže jsem se dočetl, že by mělo jít o závadu v systému kontroly tlaku v pneu (ne tedy k změně tlaku v pneumatice, jako by tomu bylo při stále svítící kontrolce)

2) upřímně bych dal auto nejradši do servisu v Česku, myslíte, že by s těmito svítícími kontrolkami a vypadlými funkcemi bylo i tak možné dojet 400 km do Prahy?

3) případně nemáte shodou náhod kontakt na nějaký dobrý škoda servis v Mnichově? Zatím mě tak trochu všude odmítali, že nemaj volno.

 

Rozsvícené kontrolky posílám v příloze (kontrolka motoru při nastartování normálně zhasne)

Předem moc děkuju všem za odpověď.

 

David

 

IMG_3650.jpeg

IMG_3653.jpeg

Upraveno od Dejvlauer

Tlak, esc a abs může dělat snímač ABS na kole (všechny tyto systémy z něj čerpají informace).

Jinak jet se s tim, s opatrnosti a klidnou jizdou, da.

Ahoj, 

naposledy mi vyjeli všechny kontrolky co zmiňuješ, když jsem odpojil baterii. U servořízení stačilo nastavit dorazi tzv. otačit volant plně doleva a plně do prava. Tím se vyřešili i parkovací senzory.

ABS, ESP a tlak v pneu zmizlo po pár km. Tohle vypadá ale na trošičku jiný problém ale kdyby se aspoň to servořízení rozhejbalo tak lepší než než ztuhlej volant

 

šťastnou cestu!

  • 1 rok později...
V 3. 7. 2019 na 16:07, Dejvlauer napsal:

Ahoj,

 

dostal jsem se do trošku prekérní situace. Dovoluju si sem proto napsat a moc vás požádat o radu.

 

Jsem teď na delší dobu v Mnichově a mám tu svojí Octavii III Combi 2,0 TDI, ročník 2016, najeto cca 64 000 km. Bez jakýchkoliv poruch a havárií v minulosti.

O víkendu jsem jel cca 40 km k jezeru za město a po cestě zpátky mi těsně před Mnichovem na dálnici (při rychlosti cca 150 km/h) z ničeho nic začala svítit kontrolka tlaku v pneumatikách a objevila se chyba "závada v pneumatikách", zastavil jsem, kola zkontroloval - všechno v pohodě a jel jsem dál. Následně se rozsvítila i kontrolka ABS a kontrolka ESC a na hlavním displeji se zobrazila chyba "porucha v ABS/ESC". Už jsem byl kousek od domova a tak jsem to dojel, přičemž se mi ale po cestě ještě nakonec rozsvítila 4. kontrolka - servořízení (pouze oranžově) a oslabil se posilovač řízení, do toho přestal fungovat ještě start-stop systém a parkovací senzory. Auto jsem zaparkoval a nechal být. Chyby ale stále přetrvávají a tak mi nezbývá, než to nějak řešit. Bohužel maj ale teď ve všech škoda servisech v městě plno a proto píšu s pár dotazy:

 

1) chápu, že bude potřeba diagnostika ze servisu, ale přesto, nevíte, jaké poruše by tato kombinace mohla napovídat? Auto stálo před tímhle incidentem dost na sluníčku (byly tu hrozný vedra - 35-38 stupňů, tak jestli to nějak nemohlo být zapříčiněno i tím?). A ještě jsem zapomněl poznamenat, že kontrolka tlaku v pneumatikách nejdříve minutu bliká a potom svítí, takže jsem se dočetl, že by mělo jít o závadu v systému kontroly tlaku v pneu (ne tedy k změně tlaku v pneumatice, jako by tomu bylo při stále svítící kontrolce)

2) upřímně bych dal auto nejradši do servisu v Česku, myslíte, že by s těmito svítícími kontrolkami a vypadlými funkcemi bylo i tak možné dojet 400 km do Prahy?

3) případně nemáte shodou náhod kontakt na nějaký dobrý škoda servis v Mnichově? Zatím mě tak trochu všude odmítali, že nemaj volno.

 

Rozsvícené kontrolky posílám v příloze (kontrolka motoru při nastartování normálně zhasne)

Předem moc děkuju všem za odpověď.

 

David

 

IMG_3650.jpeg

IMG_3653.jpeg

Prosimtě momentálně se mi děje to samé, můžu vědět jak jsi to vyřešil čím to bylo? Díky.

  • 1 měsíc později...

Mel jsem stejný problém, ukázalo se ze to byla špatná řídící jednotka. Elektrikář ji zálohoval opravil špatné dráty. Týden bez problému, po týdnu jsem ale opět nenastartoval. V mem případě to znamena výměnu ŘJ. 

  • 1 rok později...
V 28. 2. 2021 na 10:07, Samuel Wernisch napsal:

Mel jsem stejný problém, ukázalo se ze to byla špatná řídící jednotka. Elektrikář ji zálohoval opravil špatné dráty. Týden bez problému, po týdnu jsem ale opět nenastartoval. V mem případě to znamena výměnu ŘJ. 

Ahoj

A o jakou řídící jednotku se jednalo ?

Ahoj , co to nakonec bylo ? Řeším teď stejný problém. 

Předem děkuji za odpověď 

V 15. 1. 2021 na 22:33, Adam Vilkus napsal:

Prosimtě momentálně se mi děje to samé, můžu vědět jak jsi to vyřešil čím to bylo? Díky.

Ahoj .

Vyřešil si to nakonec ? A čím to bylo ?

  • 1 rok později...

Kromě toho serva mám stejný problém.  V nouzáku to jede, diagnostika ukazuje 3 závady. Jako prvni se rozsvítila kontrolka na tlak v pneu, ale diagnostika ukazuje mimo jiné čidlo tlaku v rail liště. Zítra ho vymění,  ale moc si od toho neslibuji.

  • 2 týdny později...

Koukám,  že pomoc se závadou tu moc nefunguje.

Pokud by někdo potřeboval tak stačilo vyměnit čidlo rozdílového tlaku. Je hned vedle turba a bylo rozteklé.

Bylo K.O. protože mě cca týden předtím dělali rozvody a ty trubky co k tomu vedou neodpojili, ale dali jen stranou a to bylo chyba. U čidla napraskl ten plastový přívod a během pár jízd to upadlo a vyhodilo to několik zavádějicích chyb.

Takže pokud někdo bude dělat rozvody tak pozor na trubky :)

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.