Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahoj,

 

dostal jsem se do trošku prekérní situace. Dovoluju si sem proto napsat a moc vás požádat o radu.

 

Jsem teď na delší dobu v Mnichově a mám tu svojí Octavii III Combi 2,0 TDI, ročník 2016, najeto cca 64 000 km. Bez jakýchkoliv poruch a havárií v minulosti.

O víkendu jsem jel cca 40 km k jezeru za město a po cestě zpátky mi těsně před Mnichovem na dálnici (při rychlosti cca 150 km/h) z ničeho nic začala svítit kontrolka tlaku v pneumatikách a objevila se chyba "závada v pneumatikách", zastavil jsem, kola zkontroloval - všechno v pohodě a jel jsem dál. Následně se rozsvítila i kontrolka ABS a kontrolka ESC a na hlavním displeji se zobrazila chyba "porucha v ABS/ESC". Už jsem byl kousek od domova a tak jsem to dojel, přičemž se mi ale po cestě ještě nakonec rozsvítila 4. kontrolka - servořízení (pouze oranžově) a oslabil se posilovač řízení, do toho přestal fungovat ještě start-stop systém a parkovací senzory. Auto jsem zaparkoval a nechal být. Chyby ale stále přetrvávají a tak mi nezbývá, než to nějak řešit. Bohužel maj ale teď ve všech škoda servisech v městě plno a proto píšu s pár dotazy:

 

1) chápu, že bude potřeba diagnostika ze servisu, ale přesto, nevíte, jaké poruše by tato kombinace mohla napovídat? Auto stálo před tímhle incidentem dost na sluníčku (byly tu hrozný vedra - 35-38 stupňů, tak jestli to nějak nemohlo být zapříčiněno i tím?). A ještě jsem zapomněl poznamenat, že kontrolka tlaku v pneumatikách nejdříve minutu bliká a potom svítí, takže jsem se dočetl, že by mělo jít o závadu v systému kontroly tlaku v pneu (ne tedy k změně tlaku v pneumatice, jako by tomu bylo při stále svítící kontrolce)

2) upřímně bych dal auto nejradši do servisu v Česku, myslíte, že by s těmito svítícími kontrolkami a vypadlými funkcemi bylo i tak možné dojet 400 km do Prahy?

3) případně nemáte shodou náhod kontakt na nějaký dobrý škoda servis v Mnichově? Zatím mě tak trochu všude odmítali, že nemaj volno.

 

Rozsvícené kontrolky posílám v příloze (kontrolka motoru při nastartování normálně zhasne)

Předem moc děkuju všem za odpověď.

 

David

 

IMG_3650.jpeg

IMG_3653.jpeg

Editováno: , autor: Dejvlauer
Vloženo

Ahoj, 

naposledy mi vyjeli všechny kontrolky co zmiňuješ, když jsem odpojil baterii. U servořízení stačilo nastavit dorazi tzv. otačit volant plně doleva a plně do prava. Tím se vyřešili i parkovací senzory.

ABS, ESP a tlak v pneu zmizlo po pár km. Tohle vypadá ale na trošičku jiný problém ale kdyby se aspoň to servořízení rozhejbalo tak lepší než než ztuhlej volant

 

šťastnou cestu!

  • o 1 rok později...
Vloženo
V 3. 7. 2019 na 16:07, Dejvlauer napsal:

Ahoj,

 

dostal jsem se do trošku prekérní situace. Dovoluju si sem proto napsat a moc vás požádat o radu.

 

Jsem teď na delší dobu v Mnichově a mám tu svojí Octavii III Combi 2,0 TDI, ročník 2016, najeto cca 64 000 km. Bez jakýchkoliv poruch a havárií v minulosti.

O víkendu jsem jel cca 40 km k jezeru za město a po cestě zpátky mi těsně před Mnichovem na dálnici (při rychlosti cca 150 km/h) z ničeho nic začala svítit kontrolka tlaku v pneumatikách a objevila se chyba "závada v pneumatikách", zastavil jsem, kola zkontroloval - všechno v pohodě a jel jsem dál. Následně se rozsvítila i kontrolka ABS a kontrolka ESC a na hlavním displeji se zobrazila chyba "porucha v ABS/ESC". Už jsem byl kousek od domova a tak jsem to dojel, přičemž se mi ale po cestě ještě nakonec rozsvítila 4. kontrolka - servořízení (pouze oranžově) a oslabil se posilovač řízení, do toho přestal fungovat ještě start-stop systém a parkovací senzory. Auto jsem zaparkoval a nechal být. Chyby ale stále přetrvávají a tak mi nezbývá, než to nějak řešit. Bohužel maj ale teď ve všech škoda servisech v městě plno a proto píšu s pár dotazy:

 

1) chápu, že bude potřeba diagnostika ze servisu, ale přesto, nevíte, jaké poruše by tato kombinace mohla napovídat? Auto stálo před tímhle incidentem dost na sluníčku (byly tu hrozný vedra - 35-38 stupňů, tak jestli to nějak nemohlo být zapříčiněno i tím?). A ještě jsem zapomněl poznamenat, že kontrolka tlaku v pneumatikách nejdříve minutu bliká a potom svítí, takže jsem se dočetl, že by mělo jít o závadu v systému kontroly tlaku v pneu (ne tedy k změně tlaku v pneumatice, jako by tomu bylo při stále svítící kontrolce)

2) upřímně bych dal auto nejradši do servisu v Česku, myslíte, že by s těmito svítícími kontrolkami a vypadlými funkcemi bylo i tak možné dojet 400 km do Prahy?

3) případně nemáte shodou náhod kontakt na nějaký dobrý škoda servis v Mnichově? Zatím mě tak trochu všude odmítali, že nemaj volno.

 

Rozsvícené kontrolky posílám v příloze (kontrolka motoru při nastartování normálně zhasne)

Předem moc děkuju všem za odpověď.

 

David

 

IMG_3650.jpeg

IMG_3653.jpeg

Prosimtě momentálně se mi děje to samé, můžu vědět jak jsi to vyřešil čím to bylo? Díky.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Mel jsem stejný problém, ukázalo se ze to byla špatná řídící jednotka. Elektrikář ji zálohoval opravil špatné dráty. Týden bez problému, po týdnu jsem ale opět nenastartoval. V mem případě to znamena výměnu ŘJ. 

  • o 1 rok později...
Vloženo
V 28. 2. 2021 na 10:07, Samuel Wernisch napsal:

Mel jsem stejný problém, ukázalo se ze to byla špatná řídící jednotka. Elektrikář ji zálohoval opravil špatné dráty. Týden bez problému, po týdnu jsem ale opět nenastartoval. V mem případě to znamena výměnu ŘJ. 

Ahoj

A o jakou řídící jednotku se jednalo ?

  • o 1 rok později...
Vloženo

Kromě toho serva mám stejný problém.  V nouzáku to jede, diagnostika ukazuje 3 závady. Jako prvni se rozsvítila kontrolka na tlak v pneu, ale diagnostika ukazuje mimo jiné čidlo tlaku v rail liště. Zítra ho vymění,  ale moc si od toho neslibuji.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Koukám,  že pomoc se závadou tu moc nefunguje.

Pokud by někdo potřeboval tak stačilo vyměnit čidlo rozdílového tlaku. Je hned vedle turba a bylo rozteklé.

Bylo K.O. protože mě cca týden předtím dělali rozvody a ty trubky co k tomu vedou neodpojili, ale dali jen stranou a to bylo chyba. U čidla napraskl ten plastový přívod a během pár jízd to upadlo a vyhodilo to několik zavádějicích chyb.

Takže pokud někdo bude dělat rozvody tak pozor na trubky :)

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...