Ďurih Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 Čus V6, nechci tu zakládat nové téma, tak se vtírnu sem, je to přece jenom taky úprava, ne 2.8i mám chvilku a "zatím" uvažuju o lpg, mám pár dotazů nebo vašich zkušeností : - jaký je systém lpg je na V6 nejvhodnější(BRC,LOVATO,STAG,LANDI RENZO,PRINS,MAGIC,atd....) ? - jak je to s komunikací s nádrží, existuje nějaký ukazatel, kdy tankovat(pár lidí, co mají starší lpg tankují odhadem podle ujetých km) ? - máte v kufru rezervu nebo tu sadu na lepení - co přimazávání, zbytečnost ? - umístění hrdla pro plnění a přepínač, kde je máte ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 A co se zeptat přímo tady. http://forum.skodahome.cz/forum/333-lpg-neboli-propan-butan/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 (editace) Ja mam na 2.8cce cca dva mesice lpg magic g3. Celkem vyhovuje az na provedou montaz (vyjebal semnou stylem ze mi bez upozorneni dal plneni zezadu do narazniku, nelze kryt motoru apod nesmysly ktere u ostatnich jdou) Pak to taky vetsina montazniku serizuje uplne na ****, musí se to seřídít za jízdy, ne že mi ten kokot seřizuje volnoběh tak aby lpg software nemel cerveny pozadi ale aby regulace smesi nedavala povel -25% (ono to pak na palubaku ukazuje jak to malo zere a ;-)) Prijel jsem tam jak jsme se domluvili po 1000km, vyhodil me ze jsem mu mel predem zavolat, chovani strasny.. S tim svym jsem se dnes pekne pohadal, ztratil zaruku (kvuli tomu ze jsem si zachranil motor a najel znovu mapy protoze ty stary byly s deravym vyfukem) a poslal ho do pekla ;-) Takze ted uz steluju sam, kabel k lpg jsem si vyrobil za kilco ze staryho kabelu k siemensu (zpracovani lepsi jak mel ten montaznik ) + ti staci nejlevnejsi obd II kabel. Vag comem logujes adaptace a v lpgcku najizdis mapy + dostelovavas podle adaptaci. Urcite se ti ozve plno lpg odborniku ze to je cele blbost a ze je to potreba dat jim ;-) Kdybych mel vsechny zkousky tak urcite delam to same. Chce si to holt najit nejakeho peclivku, co si s tim pohraje, seridi to za jizdy vymysli reseni pro pripevneni lpg koncovky a pak uz je uplne jedno jaky system si zvolis (tam je akorat rozdil v zivotnosti vstriku a to co umi software ridici jednotky...) Jinak malickosti typu misto ovladace, ukazatel stavu lpgcka jsou naprosto podradny, na to to nejezdi. Ale zase je to o tom jestli to dela tak aby to mel co nejrychlejs tak to nekam prskne a nepohraje si s umistemi (nejde to apod neznam). Jo a km jsou lepsi jak ukazatel stavu lpgcka ;-) Proste vzdycky vemes plnou, zmacknutim cudlik vynulujes a kdykliv kouknes tak vis kolik jeste ujedes km coz je urcite lepsi informace nez to za mas pulku nadrze.. Editováno: 22. Březen 2013, autor: lukas.pce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foxnational Vloženo 5. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2019 (editace) Dobrý den, všechny vás zdravím, mám doma 2.8 V6 a uvažuji o nainstalování LPG. Můžete se podělit od vase zkušenosti a tipy a případně doporučit, kde nechat plyn udělat v Praze? Díky Editováno: 5. Srpen 2019, autor: Foxnational Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.