Publikováno Září 17, 20196 r Dobrý deň. Ohľadom odstránenie Sek. čer. vzduchu sa už veľa popísalo ale je v tom trochu "guláš". Má niekto realne skúsenosti s odstránením tohto čerpadla? Postup nieje dôležitý ale skôr to že niekto tvrdí že po odstranení motor vstrekuje bohatú zmes ktorá sa nespáli a ničí sa katalizátor. Je to tak alebo nie?
Září 24, 20195 r Tak zkus přemýšlet se mnou: Pokud je ve výfuku benzín, ale není tam vzduch, tak nemůže benzín hořet a ničit katalyzátor vysokou teplotou. K hoření by totiž potřeboval kyslík a ten nemá. Naopak svým odparným teplem katalyzátor chladí.
Září 26, 20195 r Jo tak anglicky hovoříme a ještě ve zkratkách.... Jenže SAI je používané jen po startu studeného motoru pro rychlejší ohřátí studeného katalyzátoru a tedy i jeho nástupu funkce. Když tam tenhle vzduch nebude, tak se to nebude dít a jestli máš čas a nic tě nehoní, klidně nech ohřát katalyzátor normálně. Lambda regulace si poradí a žádné palivo navíc tedy přidávat nebude.
Září 27, 20195 r Autor Toto som potreboval vedieť pretože už som počul názory od zničeného katu až po strieľanie z výfuku
Listopad 24, 20195 r Autor Tak čerpadlo odstránené. Žiaden vplyv na chod motora. Vyhodil som čerpadlo, hadice aj ten ventil na hlave. Miesto neho som kúpil oceľovú záslepku z ali ?. Elektroventil som nechal ale úplne ho odpojil od podtlaku. jediný problém je chyba na diagnostike a svietiaca kontrolka motora ale to sa odstráni na chipe Upraveno Listopad 24, 20195 r od R.jakubco
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.