Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý deň. Ohľadom odstránenie Sek. čer. vzduchu sa už veľa popísalo ale je v tom trochu "guláš". Má niekto realne skúsenosti s odstránením tohto čerpadla? Postup nieje dôležitý ale skôr to že niekto tvrdí že po odstranení motor vstrekuje bohatú zmes ktorá sa nespáli a ničí sa katalizátor. Je to tak alebo nie? 

Vloženo

Tak zkus přemýšlet se mnou:

Pokud je ve výfuku benzín, ale není tam vzduch, tak nemůže benzín hořet a ničit katalyzátor vysokou teplotou.

K hoření by totiž potřeboval kyslík a ten nemá.

Naopak svým odparným teplem katalyzátor chladí.

Vloženo

Jo tak anglicky hovoříme a ještě ve zkratkách....

Jenže SAI je používané jen po startu studeného motoru pro rychlejší ohřátí studeného katalyzátoru a tedy i jeho nástupu funkce.

Když tam tenhle vzduch nebude, tak se to nebude dít a jestli máš čas a nic tě nehoní, klidně nech ohřát katalyzátor normálně.

Lambda regulace si poradí a žádné palivo navíc tedy přidávat nebude.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Tak čerpadlo odstránené. Žiaden vplyv na chod motora. Vyhodil som čerpadlo, hadice aj ten ventil na hlave. Miesto neho som kúpil oceľovú záslepku z ali ?. Elektroventil som nechal ale úplne ho odpojil od podtlaku. jediný problém je chyba na diagnostike a svietiaca kontrolka motora ale to sa odstráni na chipe

Editováno: , autor: R.jakubco

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...