Březen 20Bře 20 Kupovať silný turbobenzín a následne do neho dávať LPG nie je moja šálka kávy. Čo sa týka tvojej ceny, tá je dobrá, ale to zároveň znemená, že buď tam je vysoký kilometrový nájazd, alebo iný problém, lebo za túto cenu sa bežne predávajú autá pred faceliftom zvyčajne s nájazdom cez 200 tisíc km. Samozrejme kilometre nie sú všetko, ale ak auto nie je z rodiny, tak 16 tisíc za facelift je u mňa už podozrivo nízka cena. Ale to už odbáčame od témy. Čo sa týka nepriameho vstrekovania, z pohľadu LPG nevýhoda, z pohľadu nezanášania sacích ventilov karbónom zase výrazná výhoda.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.