Bady Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Skusal som to uz skor, ziadny vplyv. Niekedy nenastartuje ani hned po zhasnuti kontroliek, ani ked pockam dlhsie.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 No veď.....to isté, predtým mií WAG hlásil sondy, ked mi to robilo, teraz že snímač G 40, klukovka/vačkový hriadel. Ide ma s toho švihnút....Ráno normálne naštartujem, na prvé brnknutie, normálne sa rozbehne a kým prídem na najbližšiu križovatku, tak sa to trocu zohreje a len sa modlim aby nešlo nič po hlavnej. Samozrejme že pojde. Tak musim dat prednost a zastat. Jasne že to zdochne....aaaaaa potom možeš točit a štartovat do nemoty a nič...len počúvat ako všetci za tebou trubia....Fak neviem čo je s tým :feve: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bady Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Mne to nikdy nezdochne, len nechce nastartovat.. Ked to nastartuje, uz je ok.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Dnes som skusobne odpojil čidlo vačkového hriaela/ nejaká dobrá duša tu o tom písala/, že to može byt v tom.RJ totiž porovnáva udaje otáčok kluk.hriadela a vačkového hr. a potom upravuje činnost motora. je zaujmavé že po odpojení konektora žiadna zmena. Rozmýšlam či je čidlo vadné, lebo mi to vypisuje Wag. V priebehu týždna, ked budem mat viac času sa skusim pozret na to čidlo, vybrat ho a uvidíme . Zatial...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
A.M Vloženo 19. Září 2008 Sdílet Vloženo 19. Září 2008 Dakujem za info Johnny. Cidlo teploty motora. Naozaj sa Fabia chovala presne ako si opisoval. Na moju ziadost mi v servise vymenili cidlo teploty motora (nezistili ani nevedeli prist na chybu). Po vymene auto startuje bez problemov. Informacia pre vsetkych na Fore. Chyba sa prejavovala po cca 1-1,5hodine ked bol motor este vlazny(zalezalo od vonkajsej teploty). Najviac sa mi to prejavovalo, ked bolo vonku viac ako 23°C. Starter tocil ale nenastartovalo (horuci a studeny motor bol v pohode). Musel uplne vychladnut. Po viacerych pokusoch sa zachlastal motor. Ked auto konecne vychladlo a podarilo sa nastartovat, tak zo zaciatku (cca 10-15sek.) islo ako traktor a vsade bolo citit benzin. Ked je vonku chladno ako teraz, tak sa chyba ani nemusi prejavit, lebo motor rychlo vychladne. Test na VAG - ziadna zavada. Fabia Combi 1,4 16V 74kW A.M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 4. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2008 (editace) Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám Fabii 1.4 16V 74kw (auto je z bazaru a na tachometru 105 000km). Nemám ji dlouho a tak netuším, od kdy chyba může být, ale teď v tomto chladném počasí, když startuji studené auto, tak musím asi 30 sekund po nastartování počkat, než vyjedu. Pokud bych chtěl nastartovat a hned se rozjet nebo couvat, auto jakoby chtělo chcípnout a začnou kolísat otáčky (ale nikdy nechcíplo úplně!) . Po 30 sekundách čekání auto jede bez jakýchkoliv závad, cukání, chcípání. Dle přečtení fóra by to mohlo být: - škrtící klapka - lambda před katalyzátorem - čidlo teploty - zapalovací kabely Neměl jste někdo taky takový problém, co já? Mám případně kabel i SW VAG, tak prosím případně rady, kde co mohu přes tento SW změřit a otestovat, co je vadné. Níže přikládám hodnoty naměřené lambdy. Motor_074.bmp Editováno: 4. Říjen 2008, autor: technikus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 Dakujem za info Johnny.Cidlo teploty motora. Naozaj sa Fabia chovala presne ako si opisoval. Na moju ziadost mi v servise vymenili cidlo teploty motora (nezistili ani nevedeli prist na chybu). Po vymene auto startuje bez problemov. Informacia pre vsetkych na Fore. Chyba sa prejavovala po cca 1-1,5hodine ked bol motor este vlazny(zalezalo od vonkajsej teploty). Najviac sa mi to prejavovalo, ked bolo vonku viac ako 23°C. Starter tocil ale nenastartovalo (horuci a studeny motor bol v pohode). Musel uplne vychladnut. Po viacerych pokusoch sa zachlastal motor. Ked auto konecne vychladlo a podarilo sa nastartovat, tak zo zaciatku (cca 10-15sek.) islo ako traktor a vsade bolo citit benzin. Ked je vonku chladno ako teraz, tak sa chyba ani nemusi prejavit, lebo motor rychlo vychladne. Test na VAG - ziadna zavada. Fabia Combi 1,4 16V 74kW V prvom rade ....Vzduchový filter a sviečky, ale sviečky také ako tam maju íst!!! A.M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
madmanxx Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 (editace) Nemáte někdo foto, kde se to čidlo přesně nachází ?? Díky... Editováno: 14. Prosinec 2008, autor: madmanxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.