Shotek Vloženo 29. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2006 (editace) Zdravím, vím, že už tady nějaké náznaky řešení tohoto tématu jsou, ale jsem amatér a chci v tom mít jasno, protože mi má zítra dojít rádio (Pioneer) a chtěl bych aby instalace proběhla hladce a nerad bych si něco odpálil Takže pro správnou funkci rádia, tedy aby si po vytažení klíčku pamatovalo nastavení, je potřeba prohodit piny 4 a 7? Ty co jsou v dílenské příručce na obrázku na ISO konektoru A? Článek na http://www.skodaoctavia.cz/muzikanavody/zapojeniradia.htm o zapojení rádia ve škodovce mě docela vyděsil. A ještě dotaz....proč to škodováci takhle udělali? Díky za odpovědi a omluvte moje amaterské dotazy Editováno: 29. Říjen 2006, autor: Shotek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoiseR Vloženo 30. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2006 Zdravím, vím, že už tady nějaké náznaky řešení tohoto tématu jsou, ale jsem amatér a chci v tom mít jasno, protože mi má zítra dojít rádio (Pioneer) a chtěl bych aby instalace proběhla hladce a nerad bych si něco odpálil Takže pro správnou funkci rádia, tedy aby si po vytažení klíčku pamatovalo nastavení, je potřeba prohodit piny 4 a 7? Ty co jsou v dílenské příručce na obrázku na ISO konektoru A? Článek na http://www.skodaoctavia.cz/muzikanavody/zapojeniradia.htm o zapojení rádia ve škodovce mě docela vyděsil. A ještě dotaz....proč to škodováci takhle udělali? Díky za odpovědi a omluvte moje amaterské dotazy Jo jo, prehazuje se 4 a 7 za predpokladu, ze tam jeste nebylo jiny nez origo radio. Jinak taky nejspis budes potrebovat fantomovej napajec na antenu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...