Publikováno Prosinec 24, 20195 r Vyměněný termostat, propláchnutý výměník topení, vyměněné přídavné elektrické čerpadlo. Zakladní nastavení klapek proběhne bez problémů, v diagnostice není napsaná žádná závada. Auto netopí. Motor se normálně ohřívá a když to je na volnoběh nebo při jízdě v nižších otáčkách, tak topí - ne že by z výdechů šel žhavý vzduch, ale je dost teplý. Jakmile se motor začne víc točit, vzduch z topení chladne až jde úplně studený. Co ještě zkontrolovat nebo vyměnit?
Leden 12, 20205 r To " @Tonda-B " - If the Car is with "DSG" transmission, change the "DSG"-Thermostat :)
Leden 12, 20205 r Autor Díky, ale auto má normální převodovku a už topí. Bylo třeba s ním pojezdit do kopce i s kopce a nechat vychladnout Po dalším nastartování ubyla chldící kapalina v nádobce. Po dolití zase pojezdit a nechat vystydnout. Zase ubyla kapalina. No a od té doby je hladina beze změny a auto topí. Nevím proč bylo tak těžké ho odvzdušnit, ale bylo to tak...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.